Dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-21 09:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66075 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 180000000, 180000009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej oraz środków ochrony osobistej, w tym: czapka robocza letnia z daszkiem - 1000 szt., czapka robocza zimowa - 500 szt., czapka ochronna twarda - 10 szt., koszula robocza flanelowa - 1200 szt., ubranie ochronne kwasoodporne - 20 szt., kombinezon wodochronny - 20 szt., kombinezon roboczy - 20 kpl., kurtka 3/4 przeciwdeszczowa z kapturem - 400 st., ubranie olejoodporne letnie - 34 kpl., ubranie olejoodporne ocieplane - 12 kpl., trzewiki bezpieczne z wkładką antyprzebiciową - 800 par., półbuty robocze damskie - 100 par, buty ocieplane typu botki - 4y, trzewiki bezpieczne dla spawaczy - 4 pary, sandały bezpieczne - 1 para, półbuty zawodowe - 0 par, trzewiki sztyblety - 10 par, buty gumowe - 20 par, buty gumowe kwasoodporne - 10 par, obuwie do piaskowania i śrutowania - 1 para, rękawice robocze antystatyczne - 3600 par, rękawice olejoodporne antystatyczne - 480 par, rękawice robocze powlekane - 20000 par, rękawice bawełniane techniczne białe - 10200 par, rękawice robocze wzmocnione skórą - 960 par, rękawice kriogeniczne - 1 para, rękawice olejoodporne grube - 960 par, rękawice oleoodporne ze ciągaczem - 960par, rękawice monterskie - 960 par, rękawice ochronne ocieplane - 1560 par,rękawice termiczne - 120 ar, rękawice antyprzecięciowe - 96 par, rękawice kwasoodporne - 960 par, rękawice z nylonu - 48 par, rękawice spawalnicze - 48 par, rękawice kwasoodporne antystatyczne - 120 par, rękawice bawełniane nakrapiane- 2000 par, rękawice jednorazowe nitrylowe - 15000 rękawic robocze gumowe - 24 pary, rękawice ochronne antywibracyjne - 12 par, okulary ochronne przeciwodpryskowe - 500 sz., rękawice ochronne przeciwodpryskowe antystatyczne - 10 szt., osłona twarzy - 100 szt., ochronniki słuchu - 20 szt., ochronniki słuchu - 50 szt., wkładki przeciwhałasowe wielokrotnego żytku - 600 szt., kask ochronny plastikowy - 100 szt., kask ochronny plastikowy antystatyczny - 25 szt., kombinezon lakierniczy - 500 szt., kamizelka ostrzegawcza odblaskowa - 300 szt., przyłbica automatyczna samościemniająca - 5 szt., tarcza spawalnicza szt., szelki bezpieczeństwa - 2 kpl., szelki bezpieczeństwa - 3 kpl., bielizna antyelektrostatyczna zimowa - 22 kpl., bielizna antyelektrostatyczna letnia - 22 kpl., skarpety antyelektrostatyczne - 140 par, czapka letnia antystatyczna - 20 szt., ubranie robocze antystatyczne - 20 kpl., fartuch antyelektrostatyczny ESD - 40 szt., koszula antystatyczna zimowa - 30 szt., koszula antystatyczna letnia - 30 szt., garsonka pielęgniarki ze spodniami - 10 kpl., koszula z długimi rękawami ratownika medycznego - 5 szt., koszula z krótkimi rękawami ratownika medycznego - typ polo - 6 szt., spodnie zimowe ratownika medycznego 1 szt.,spodnie letnie ratownika medycznego - 3 szt., kurtka całosezonowa ratownika medycznego - 1 szt., bluza podpinka do kurtki ratownika medycznego - 1 szt., obuwie całosezonowe ratownika medycznego - 2 pary, pantofle personelu szpitalnego damskie - 8 par, maska chirurgiczna jednorazowa - 1200 szt., czepek flizelinowy - 180 szt., półmaska wielokrotnego użytku - 200 kpl., półmaska przeciwpyłowa FFP2 - 8000 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP3 - 800 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP1- 1000 szt., filtropochłaniacz I - 600 szt. filtropochłaniacz II - 150 szt., filtropochłaniacz III - 600 szt., pochłaniacz IV - 200 szt, kurtka robocza odblaskowa - 3 kpl. ubranie robocze odblaskowe - kpl., ubranie robocze ocieplane - 500 kpl.

Opis

czapka robocza letnia z daszkiem - 1000 szt., czapka robocza zimowa - 500 szt., czapka ochronna twarda - 10 szt., koszula robocza flanelowa - 1200 szt., ubranie ochronne kwasoodporne - 20 szt., kombinezon wodochronny - 20 szt., kombinezon roboczy - 20 kpl., kurtka 3/4 przeciwdeszczowa z kapturem - 400 st., ubranie olejoodporne letnie - 34 kpl., ubranie olejoodporne ocieplane - 12 kpl.trzewiki bezpieczne z wkładką antyprzebiciową - 800 par., półbuty robocze damskie - 100 par, buty ocieplane typu botki - 4y, trzewiki bezpieczne dla spawaczy - 4 pary, sandały bezpieczne - 1 para, półbuty zawodowe - 0 par, trzewiki sztyblety - 10 par, buty gumowe - 20 par, buty gumowe kwasoodporne - 10 par, obuwie do piaskowania i śrutowania - 1 pararękawice robocze antystatyczne - 3600 par, rękawice olejoodporne antystatyczne - 480 par, rękawice robocze powlekane - 20000 par, rękawice bawełniane techniczne białe - 10200 par, rękawice robocze wzmocnione skórą - 960 par, rękawice kriogeniczne - 1 para, rękawice olejoodporne grube - 960 par, rękawice oleoodporne ze ciągaczem - 960par, rękawice monterskie - 960 par, rękawice ochronne ocieplane - 1560 par,rękawice termiczne - 120 ar, rękawice antyprzecięciowe - 96 par, rękawice kwasoodporne - 960 par, rękawice z nylonu - 48 par, rękawice spawalnicze - 48 par, rękawice kwasoodporne antystatyczne - 120 par, rękawice bawełniane nakrapiane- 2000 par, rękawice jednorazowe nitrylowe - 15000 rękawic robocze gumowe - 24 pary, rękawice ochronne antywibracyjne - 12 parokulary ochronne przeciwodpryskowe - 500 sz., rękawice ochronne przeciwodpryskowe antystatyczne - 10 szt., osłona twarzy - 100 szt., ochronniki słuchu - 20 szt., ochronniki słuchu - 50 szt., wkładki przeciwhałasowe wielokrotnego żytku - 600 szt., kask ochronny plastikowy - 100 szt., kask ochronny plastikowy antystatyczny - 25 szt., kombinezon lakierniczy - 500 szt., kamizelka ostrzegawcza odblaskowa - 300 szt., przyłbica automatyczna samościemniająca - 5 szt., tarcza spawalnicza szt., szelki bezpieczeństwa - 2 kpl., szelki bezpieczeństwa - 3 kpl.bielizna antyelektrostatyczna zimowa - 22 kpl., bielizna antyelektrostatyczna letnia - 22 kpl., skarpety antyelektrostatyczne - 140 par, czapka letnia antystatyczna - 20 szt., ubranie robocze antystatyczne - 20 kpl., fartuch antyelektrostatyczny ESD - 40 szt., koszula antystatyczna zimowa - 30 szt., koszula antystatyczna letnia - 30 szt.garsonka pielęgniarki ze spodniami - 10 kpl., koszula z długimi rękawami ratownika medycznego - 5 szt., koszula z krótkimi rękawami ratownika medycznego - typ polo - 6 szt., spodnie zimowe ratownika medycznego 1 szt.,spodnie letnie ratownika medycznego - 3 szt., kurtka całosezonowa ratownika medycznego - 1 szt., bluza podpinka do kurtki ratownika medycznego - 1 szt., obuwie całosezonowe ratownika medycznego - 2 pary, pantofle personelu szpitalnego damskie - 8 par, maska chirurgiczna jednorazowa - 1200 szt., czepek flizelinowy - 180 szt.półmaska wielokrotnego użytku - 200 kpl., półmaska przeciwpyłowa FFP2 - 8000 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP3 - 800 szt., półmaska przeciwpyłowa FFP1- 1000 szt., filtropochłaniacz I - 600 szt. filtropochłaniacz II - 150 szt., filtropochłaniacz III - 600 szt., pochłaniacz IV - 200 sztkurtka robocza odblaskowa - 3 kpl. ubranie robocze odblaskowe - kpl., ubranie robocze ocieplane - 500 kpl.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Ulica ul. Montelupich
Nr domu 3
Miejscowość Kraków
Kod Pocztowy 30-901
Panstwo Polska
Województwo małopolskie
Tel 261 137 554
Fax 261 137 553
Email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Adres strony url www.3rblog.wp.mil.pl
Regon 12139041500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Dostep dokumentow zamowienia www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Numer referencyjny 69/2017
Rodz zam D
Okres2c 45
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5pkt. ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony Druk OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz Cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Karty techniczne/karty produktów.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy – w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji jednostki wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany Odbiorcy; 3) zmiany terminu realizacji umowy – gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe wykonanie przedmiotu umowy w umówionym terminie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy, podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób, bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku;; 4) przedłużenie terminu realizacji umowy – o okres nie dłuższy niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO, bądź Sąd; w przypadku gdy wskutek przedłużenia terminu termin dostawy przypadałby na sobotę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, dopuszcza się przedłużenie terminu w taki sposób, żeby przypadał on dnia następnego po tych dniach; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami; 6) zmniejszenia wynagrodzenia – w każdym przypadku na wniosek Wykonawcy; 7) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej bądź zmianą wytycznych przełożonych zamawiającego, o ile powyższe zmiany maja wpływ na wykonanie zawartej umowy; 8) zmiany przedmiotu umowy – gdy przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz że cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie; 9) zmiany przedmiotu umowy – w każdym czasie, kiedy Wykonawca zaoferuje Zamawiającemu wyrób o parametrach lepszych aniżeli zaoferowane w ofercie, pod warunkiem, że warunki gwarancji i nowego wyrobu nie ulegną pogorszeniu oraz cena jednostkowa netto nie ulegnie zmianie;
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 97
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 21/04/2017
Godzina składania wniosków 9:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)