rozbudowa istniejącego systemu do utrzymania i obsługi małych zwierząt laboratoryjnych wraz z montażem i uruchomieniem we wskazanych pomieszczeniach w Centrum Nowych Technologii UW

Data publikacji 2017-04-13
Data zakończenia 2017-04-20 11:00:00
Instytucja Uniwersytet Warszawski
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 66151 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa posiadanego sytemu poprzez zakup i dostawę dodatkowych elementów, w pełni kompatybilnych z w/w posiadanym systemem.
2. Zarówno posiadane przez Zamawiającego elementy systemu, jak i elementy nowe, zaoferowane w niniejszym postępowaniu, muszą być wzajemnie zastępowalne i mieć możliwość wielokrotnego montażu zarówno w starym jak i nowym systemie bez dodatkowych adapterów i jakichkolwiek modyfikacji.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Uniwersytet Warszawski
Ulica ul. Krakowskie Przedmieście
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00927
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 22 55 43 625, 22 55 43 626
Fax 22 55 43 605
Email zp.cent@uw.edu.pl
Internet http://dzp.uw.edu.pl
Adres strony url www.uw.edu.pl
Regon 125800000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.uw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://dzp.uw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Warszawski – Centrum Nowych Technologii, ul. Banacha 2c, 02-097 Warszawa, budynek A, IV piętro, pokój 4110
Numer referencyjny CeNT-361-16/2017
Rodz zam D
Okres2c 60
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 8 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 3) odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 4) szczegółowe wymagania zawarte w SIWZ
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy 2. Dowód wniesienia wadium 3. Oświadczenie dot. spełnienia przez oferowany sprzęt wszystkich wymaganych parametrów, zgodnie z wymogami SIWZ 4. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub wykonaniu przedmiotu zamówienia siłami własnymi 5. Szczegółowe wymagania zawarte w SIWZ
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium na cały okres związania ofertą, w wysokości 4.000,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące 00/100) lub równowartość tej kwoty wg średniego kursu NBP z dnia wniesienia wadium. 2. Szczegółowe wymagania zawarte w SIWZ.
Czy wadium Tak
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji: 1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego), 2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy. 3) zmiany parametrów materiałów zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji. Parametry nowych materiałów wymagają uzgodnienia i akceptacji Kupującego.
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 20/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 6 1. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, wniesienia przed podpisaniem umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 8 % ceny ofertowej (ceny brutto). 2. Szczegółowe wymagania dot. zabezpieczenia zawarte w SIWZ. 3. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują w formie pisemnej osobiście, faksem, za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.) lub skan pisma przekazują przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail) w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2016 r. poz. 1030 z późn. zm.), przy spełnieniu wymogów określonych w ust. 6. 4. Odwołania i wszelką korespondencję związana z odwołaniem przekazuje się wyłącznie w formie pisemnej osobiście, faksem za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 z późn. zm.). 5. Oferty muszą być złożone wyłącznie w formie pisemnej. 6. Składanie ofert, przygotowanych zgodnie z wymaganiami art. 11 niniejszej SIWZ, odbywa się osobiście, za pośrednictwem posłańca lub za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012r. poz. 1529 z późn. zm.). 7. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (e-mail), każda ze Stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 8. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane do Zamawiającego uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do Zamawiającego na adres podany w § 3 ust 3 niniejszego artykułu, przed upływem wymaganego terminu. 9. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w Zarządzeniu Rektora UW Nr 82 z dn. 7 listopada 2016 r. w sprawie dni wolnych od pracy w 2017 roku) od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00 – 17.00. Zarządzenie dostępne na stronie internetowej UW http://monitor.uw.edu.pl/Lists/Uchway/Attachments/3903/M.2016.387.Zarz.82.pdf. 10. Osoba uprawniona do porozumiewania się z Wykonawcami: Bogusław Jarosz, tel. 22 55-43-625, fax: 22 55-43-605. Kontakt telefoniczny wyłącznie w sprawach organizacyjnych. 11. Zamawiający, zgodnie z zasadą ustawy Prawo zamówień publicznych, nie udziela telefonicznych informacji związanych z prowadzonym postępowaniem. 12. Tryb zamówienia publicznego – przetarg nieograniczony na podstawie art. 10 ust. 1 w związku z art. 39 Pzp.
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)