Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Ośrodek Przetwarzania Informacji - Państwowy Instytut Badawczy
|
Ulica |
Al. Niepodległości
|
Nr domu |
188 b
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-608
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
22 5701464
|
Fax |
22 8253319
|
Email |
monika.porebska@opi.org.pl
|
Adres strony url |
www.opi.org.pl
|
Regon |
006746090
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Wykonanie zamówienia jest finansowane w ramach kosztów bezpośrednich projektu pn. „Przygotowanie Jednolitego Systemu Antyplagiatowego i jego wdrożenie oraz obsługa”, realizowanego w ramach Działania 3.4 PO WER 2014-2020
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip2.opi.org.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip2.opi.org.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty pod rygorem nieważności należy złożyć w formie pisemnej
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ośrodek Przetwarzania Informacji, al. Niepodległości 188B, 00-608 Warszawa, parter - kancelaria
|
Numer referencyjny |
(znak sprawy: komputery-76-2017)
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
35
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Za spełniających warunek posiadania niezbędnej zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres powadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie wykonali należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują co najmniej:
a)trzy dostawy polegające na dostawie komputerów i monitorów o wartości co najmniej 150 000 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części A zamówienia),
b)trzy dostawy oprogramowania o wartości co najmniej 30 000 zł brutto każda (dotyczy Wykonawców składających ofertę dla części B zamówienia).
Za spełniających ww. warunek zamawiający uzna również wykonawców, którzy polegać będą na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub
są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ;
|
Inne dokumenty niewymienione |
8.1 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 6 SIWZ na załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
8.2 aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w pkt 7 SIWZ na załączniku nr 3 do SIWZ, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;
8.3 wykonawca, który powołuje się na zdolności techniczne lub zawodowe innych podmiotów - w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 8.1 i 8.2;
8.4 wykonawca, który polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp
do ich zasobów, zamawiający wymaga dokumentów, które określają w szczególności:
a)zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
d)czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą (oznacza to podwykonawstwo).
8.10 Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą
nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
9.1 wypełniony „Formularz oferty” - załącznik nr 4 do SIWZ;
9.2 wypełniony „Formularz cenowy” - załącznik nr 5 do SIWZ;
9.3 wypełniona „Specyfikacja oferowanego sprzętu” - załącznik nr 7 do SIWZ;
9.4 w przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy; pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale albo kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego należy załączyć:
a)certyfikat ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług serwisowych; b)aktualny certyfikat ISO 9001:2000 lub równoważny dla producenta sprzętu oraz certyfikat ISO 14001 lub równoważny dla producenta sprzętu, dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia;c) deklaracje CE, d) oświadczenie producenta/wykonawcy o spełnieniu kryteriów środowiskowych dla wszystkich pozycji, dla których wpisano ten wymóg w opisie przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Dopuszcza się zmiany Umowy:
1)w zakresie terminu, sposobu lub zakresu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Oprogramowania niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
2)w przypadku, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania, zakresu Przedmiotu Umowy lub terminu realizacji Przedmiotu Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy,
3)w zakresie Przedmiotu Umowy w przypadku powstania możliwości dostarczenia Zamawiającemu nowszych wersji Sprzętu (charakteryzujących się wyższymi lub lepszymi parametrami poszczególnych urządzeń określonych w załączniku nr 1 do umowy ) niż te, które były dostępne w momencie składania przez Wykonawcę oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w preambule Umowy,
4)w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy, określonego w § 5 ust. 1 Umowy lub zasad płatności tego wynagrodzenia w przypadku zmniejszenia zakresu Przedmiotu Umowy, lub gdy nastąpiła zmiana sposobu lub źródeł finansowania realizacji Przedmiotu Umowy,
5)gdy nastąpiła zmiana przepisów prawa powszechnie obowiązującego, która ma wpływ na termin, sposób lub zakres realizacji Przedmiotu Umowy.
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim.
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|