Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Technikum Leśne w Białowieży
|
Ulica |
ul. Park Dyrekcyjny
|
Miejscowość |
Białowieża
|
Kod Pocztowy |
17230
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
856 812 404
|
Fax |
856 812 404
|
Email |
tl@tl.bialowieza.pl
|
Adres strony url |
www.t.bialowieza.pl
|
Regon |
5220751600000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa centralna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.tl.bialowieza.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.tl.bialowieza.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia należy złożyć w formie pisemnej, osobiście w siedzibie Zamawiajacego, za posrednictwem operatora pocztowego lub kuriera
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Technikum Leśne w Białowieży, ul. Park Dyrekcyjy 1A, 17-230 Białowieża
|
Numer referencyjny |
TL/01/04/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
13/08/2017
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, (tzw. zamówienia na dodatkowe dostawy) do 20 % wartości zamówienia podstawowego, w szczególności w przypadku gdy Zamawiający w wyniku udzielenia przedmiotowego zamówienia zaoszczędzi środki finansowe w odpowiedniej wielkości
|
Czas |
O
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie: co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie i montażu mebli do placówek oświatwych, o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Zakresie warunkow udzialu |
1)dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w SIWZ. 2) wykazu dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane,Zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ.
|
Wadium |
1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych).
2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a)pieniądzu,
b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym,
c)gwarancjach bankowych,
d)gwarancjach ubezpieczeniowych,
e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. jedn. Dz. U. 2016 poz. 359).
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy:
NBP oddział Białystok 72 1010 1049 0036 3613 9120 0000
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Przyjęcie w ofercie istotnych postanowień stanowi jeden z istotnych warunków przyjęcia
oferty przez Zamawiającego. Wykonawca akceptuje treść istotnych postanowień umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom.
2. W przypadku okoliczności wymienionych w art. 145 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach.
3. Niedopuszczalna jest pod rygorem nieważności istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian została przewidziana przez Zamawiającego w treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności takiej zmiany.
5. Zmiana terminu realizacji umowy:
a) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. tzn. niezwykłych i
nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których
konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć,
uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy,
b) z uwagi konieczność uzyskania wyroku sądowego lub innego orzeczenia sądu, organu
administracyjnego, Krajowej Izby Odwoławczej, Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych,
c) Zamawiający przewiduje możliwość skrócenia terminu realizacji umowy.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. a) i b) termin
wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności.
6. Zmiana sposobu wykonania umowy – zmiany technologiczne wywołane w szczególności pojawieniem się na rynku nowych materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
7. Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu świadczenia, po zawarciu umowy, w przypadku jeżeli ilości opisane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia będą różne od ilości mebli stwierdzonych podczas pomiarów w naturze, dokonanych przez Wykonawcę przed przystąpieniem do realizacji zamówienia, o kwoty zgodne z wyceną przedstawioną przez Wykonawcę w ofercie.
|
Kryt 0 |
Cena ofertowa brutto
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
24/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|