Projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017 r.

Data publikacji 2017-04-14
Data zakończenia 2017-04-27 11:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 67024 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
Zależne od

Przedmiot zamówienia

Część I - Przedmiotem zmówienia jest projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017r.,
Cześć II - Przedmiotem zamówienia jest projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017r.,
Część III - Przedmiotem zamówienia jest projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017r.

Opis

Część I - Przedmiotem zmówienia jest projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017r.Cześć II - Przedmiotem zamówienia jest projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017r.

Cześć III - Przedmiotem zamówienia jest projekt znakowania oraz dostawa materiałów reklamowych na potrzeby Krajowego Funduszu Szkoleniowego w 2017r.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Ulica ul. Mickiewicza
Nr domu 41
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70383
Panstwo Polska
Województwo zachodniopomorskie
Tel 914 256 100
Fax 914 256 103
Email wup@unet.pl
Adres strony url www.wup.pl
Regon 81014446200000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wup.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymag złożenia oferty w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie, ul. Mickiewicza 41, 70-383 Szczecin, pok. 06 Kancelaria Urzędu
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja nie dotyczy
Numer referencyjny WUP.XVA.322.13.AP.2017
Rodz zam D
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji przedmiotu zamówienia: dla Część I i III do 40 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, dla Części II do 60 dni kalendarzowych od dnia popisania umowy. Zgodnie z Rozdziałem III pkt 10 SIWZ Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizaję zmówienia kwotę w wysokości: dla Części I - 26 836.00; dla Części II - 13 950.00; dla Części III - 37 870.00.
Okreslenie warunkow nie dotyczy
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie dotyczy
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe nie dtyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Minimalny poziom zdolności: a) zdolności techniczne lub zawodowe, zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże że: dla Części I - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów reklamowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla Części II - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów reklamowych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. dla Części III - wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę materiałów reklamowych o wartości nie mniejszej niż 25 000,00 brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony jeżeli będzie go spełniał samodzielnie co najmniej jeden z Wykonawców dla danej Części.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp - podstawy wykluczenia stanowi wzór Forularz nr 4 do SIWZ (Wykonawca słada osobne Oświadcznie dla Cześci I, II i III). - Oświadczenie z art. 25 a ust 1 Pzp - warunki udziau w postępowaniu stanowi wzr Formularz nr 5 do SIWZ (Wykonawca skłde osobne Oświadczenie dla Cześci I, II i III.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale V.2. SIWZ. W sytuacji wskazanej w pkt 4, Wykonawca składa: a) Oświadczenie podmiotu czy nie zachodzą wobec podmiotu na zasoby którego powołuje się Wykonawca, podstawy wykluczenia, składa oświadczenie o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp, b) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 5 ppkt 1), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5 ppkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty o których mowa pkt 5 ppkt 4) i 5) niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu Wykazu dostaw wykonanych dla Części I, II, III, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostaw zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub dostaw były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 7 do SIWZ, w celu wykonania potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale IV pkt 1 ppkt 2 lit. a SIWZ w podziale na Części I, II i III.
Zakresie kryteriow selekcji nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego, tj. https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/ informacji z otwarcia ofert, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Formularz nr 6 do niniejszej SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci nie dotyczy
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe nie dtyczy
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy ograniczenie liczby uczestnikow Nie
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy obejmuje ustanowienie Nie
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe nie doyczy
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow Nie
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Nie
Elementy aukcji elektronicznej nie dotyczy
Informaje udostepnione wykonawcom nie dottyczy
Informaje przebiegu aukcji nie dotyczy
Warunki do licytacji nie dotyczy
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego nie dotyczy
Data składania wniosków 27/04/2017
Godzina składania wniosków 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
Termin on
Termin związania ofertą 30
Licytacja IV.4.8 nie dotyczy
Licytacja IV.4.9 nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 3 1 etapy negocjacji nie dotyczy
IV 3 1 dodatkowe informacje nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb nie dotyczy
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod nie dotyczy
IV 3 2 wstepny harmonogram nie dotyczy
IV 3 2 PodzialDialogu Nie
IV 3 2 EtapyDialogu nie dotyczy
IV 3 2 DodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu nie dotyczy
IV 3 3 PodzialNegocjacji Nie
IV 3 3 DodatkoweInfo nie dotyczy
IV IstotnePostanowienia nie dotyczy
IV LicytacjeDodatkoweInformacje nie dotyczy
IV 6 1 sposob udostepniania nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony nie dotyczy
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 2 Powody nie dotyczy
IV 6 6 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wyłącznie aktualnych na dzień składania ofert następujących oświadczeń i dokumentów: 1) Formularz od nr 1 do nr 3 - Oferta cenowa – Część I, II i III. 2) Formularz nr 4- Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- podstawy wykluczenia. 3) Formularz nr 5 - Oświadczenie z art. 25 a ust. 1 Pzp- warunki udziału (Wykonawca składa oświadczenie dla Części I,II i III. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu albo do reprezentowania w postepowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5) Zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Rozdziału IV pkt 3 ppkt 1 - jeżeli dotyczy
IV 6 5 Nie
Wartość zamknięcia licytacji nie dotyczy
Wymagania zabezpieczenia umowy nie dotyczy
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)