1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego w podziale na pakiety na 16 (szesnaście) części zamówienia, zwanych dalej pakietami od 1 do 16 tj.:
Pakiet 1: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Psychologii Medycznej WUM;
Pakiet 2: Dostawa tabletu na potrzeby Muzeum Historii Medycyny WUM;
Pakiet 3: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM;
Pakiet 4: Dostawa monitora na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej
i Analitycznej WUM;
Pakiet 5: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej WUM;
Pakiet 6: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych
i Kardiologii z Centrum Diagnostyki i Leczenia Żylnej Choroby Zakrzepowo Zatorowej WUM;
Pakiet 7: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej WUM;
Pakiet 8: Dostawa monitorów na potrzeby Biblioteki Głównej WUM – 4 szt.;
Pakiet 9: Dostawa skanera na potrzeby Biblioteki Głównej WUM;
Pakiet 10: Dostawa czytników kodów na potrzeby Biblioteki Głównej WUM – 4 szt.;
Pakiet 11: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakład Stomatologii Zintegrowanej WUM;
Pakiet 12: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Propedeutyki
i Profilaktyki Stomatologicznej WUM;
Pakiet 13: Dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Zakładu Immunologii Klinicznej WUM;
Pakiet 14: Dostawa komputera przenośnego na potrzeby Kliniki Chirurgii Ogólnej
i Żywienia Klinicznego WUM;
Pakiet 15: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Kliniki Chirurgii Ogólnej
i Żywienia Klinicznego WUM;
Pakiet 16: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Dziekanatu I Wydziału Lekarskiego WUM;
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzach wymaganych warunków technicznych, który stanową odpowiednio Załącznik nr 2.1-2.16 do SIWZ.
3.Dotyczy Pakietów: 1, 3, 5, 6, 11, 12, 13, 14: Do oceny uzyskanych przez zaoferowany procesor punktów w teście PassMark PC Mark, opublikowanym na stronie: http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 7 do SIWZ.
4.Dotyczy Pakietów: 12: Do oceny uzyskanych przez zaoferowaną kartę graficzną
w teście PassMark Performance Test, opublikowanym na stronie: http://www.videocardbenchmark.net/gpu_list.php, Zamawiający przyjmuje wydruk z ww. strony z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ
5.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie dostawa przedmiotu zamówienia do: Sekcji Gospodarki Magazynowej Działu Logistyki WUM ul. Pawińskiego 3, 02-106 Warszawa
OpisPrzedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Psychologii Medycznej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.1 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa tabletu na potrzeby Muzeum Historii Medycyny WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.2 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Kliniki Immunologii, Transplantologii i Chorób Wewnętrznych WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.3 do SIWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa monitora na potrzeby Katedry i Zakładu Chemii Nieorganicznej i Analitycznej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.4 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Katedry i Kliniki Chirurgii Ogólnej, Naczyniowej i Transplantacyjnej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.5 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Kliniki Chorób Wewnętrznych i Kardiologii z Centrum Diagnostyki i Leczenia Żylnej Choroby Zakrzepowo Zatorowej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Zakładu Medycyny Nuklearnej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.7 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa monitorów na potrzeby Biblioteki Głównej WUM – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.8 do SIWZ. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa skanera na potrzeby Biblioteki Głównej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.9 do SIWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa czytników kodów na potrzeby Biblioteki Głównej WUM – 4 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.10 do SIWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakład Stomatologii Zintegrowanej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.11 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Zakładu Propedeutyki i Profilaktyki Stomatologicznej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.12 do SIWZ.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa zestawu komputerowego na potrzeby Zakładu Immunologii Klinicznej WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.13 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa komputera przenośnego na potrzeby Kliniki Chirurgii Ogólnej i Żywienia Klinicznego WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.14 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Kliniki Chirurgii Ogólnej i Żywienia Klinicznego WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.15 do SIWZ.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa rządzenia wielofunkcyjnego na potrzeby Dziekanatu I Wydziału Lekarskiego WUM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Formularzu wymaganych warunków technicznych, który stanowi Załącznik nr 2.16 do SIWZ. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Warszawski Uniwersytet Medyczny
|
Ulica |
ul. Żwirki i Wigury
|
Nr domu |
61
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
02091
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
225 720 366
|
Fax |
225 720 363
|
Email |
aez@wum.edu.pl
|
Adres strony url |
www.wum.edu.pl
|
Regon |
28891700000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wum.edu.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pocztą lub osobiście: Warszawski Uniwersytet Medyczny, Dział Zamówień Publicznych
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa, pokój 312
|
Numer referencyjny |
AEZ/S-071/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
21
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ, z zastrzeżeniem, że dokument ten składany jest w terminie 3 dni od zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp; c) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w lit. a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia Dz. U. z 2016 r., poz. 1126, Zamawiający żąda: a) próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; Celem potwierdzenia spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych w Formularzu wymaganych warunków technicznych, stanowiącym odpowiednio Załączniki nr 2.1-2.12 do SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: karty katalogowe producenta lub inne dokumenty producenta potwierdzające zgodność deklarowanych przez Wykonawcę parametrów technicznych, określonych w Formularzach wymaganych warunków technicznych (Załączniki nr 2.1-2.12 do SIWZ) ze stanem faktycznym. Dokumenty, o których mowa powyżej, w języku obcym, składane są wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się wydrukami ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego przedstawiciela producenta oferowanych urządzeń
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Mając na uwadze postanowienia art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany modelu oferowanego sprzętu z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi
w przypadku, gdy model został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, lub który został udoskonalony albo dodatkowo wyposażony,
z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
b) zmiany modelu oferowanego sprzętu będącego przedmiotem umowy
z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model został wycofany
z dystrybucji i nie został zastąpiony modelem należącym do tej samej linii produktowej, na sprzęt o parametrach co najmniej takich jak wymagane,
z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie.
c) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
80
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
27/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|