Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Szpital Murcki Sp. z o.o.
|
Ulica |
ul. A. Sokołowskiego
|
Nr domu |
2
|
Miejscowość |
Katowice
|
Kod Pocztowy |
40749
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
322 556 163
|
Fax |
322 556 337
|
Email |
zp@szpitalmurcki.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmurcki.pl
|
Regon |
27640223300000
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmurcki.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej za pośrednictwem posłańca, operatora pocztowego, osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Murcki Sp. z o.o., 40-749 Katowice, ul. Sokołowskiego 2 - Sekretariat Szpitala Murcki Sp. z o.o.
|
Numer referencyjny |
ZP/1712/17
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca ni podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca ni podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia wstępnie potwierdzającego, że wykonawca ni podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – dokument zostanie pobrany przez Zamawiającego za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. (art. 26 ust. 6 Ustawy)
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy 2) Dowód wniesienia wadium 3) W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji mocodawcy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy złożyć w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 4) Informacja o zasadności zastrzeżonej tajemnicy przedsiębiorstwa, o której mowa w art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp - jeżeli dotyczy 5) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji dotyczących: a) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; b) firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; c) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Wykonawcy, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe mogą przedstawić dowody, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie, że oferowane wyroby medyczne posiadają dokumenty dopuszczające do obrotu zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami
|
Wadium |
Przystępując do przetargu wykonawca ma obowiązek wpłaty wadium w wysokości odpowiednio dla poszczególnych pakietów, których dotyczy oferta: Pakiet I 1 370 PLN Pakiet II 550 PLN Pakiet III 120 PLN Pakiet IV 110 PLN
|
Czy wadium |
Tak
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje się zmiany umowy w następujących przypadkach i na następujących warunkach: a) w przypadku wejścia w życie ustawowej zmiany wysokości podatku od towarów i usług (obniżenie lub podwyższenie ww. podatku) – charakter zmiany umowy: zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy poprzez zmianę § 3 ust. 2 zd. 1 umowy wg następującego wzoru zmiany: „Każda z faktur sprzedaży, o których mowa w ust. 1 wyżej, obejmuje odpowiadającą jej dostawę periodyczną z zachowaniem cen netto wskazanych w ofercie przetargowej Wykonawcy i stawki podatku VAT ….%.” b) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (ilości z Pakietu nr ___) w okresie, na który umowa została zwarta – charakter zmiany umowy: przedłużenie okresu, na jaki umowa została zawarta na czas nie dłuższy, niż na kolejne 3 miesiące (ponad podstawowy okres 12 miesięcy), poprzez zmianę § 1 ust. 1 zd. 1 umowy wg następującego wzoru zmiany: „Strony ustalają, że Umowa Nr ZP ____ z dnia _________ ulega zmianie w ten sposób, że okres, na jaki ww. umowa została, przedłuża się o ______ dni/miesięcy (czyli do dnia ________), z zachowaniem wysokości wynagrodzenia Wykonawcy i zakresu przedmiotu umowy”
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
100
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
25/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|