Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Krakowie
|
Ulica |
ul. Bratysławska
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Kraków
|
Kod Pocztowy |
31201
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
12 416 51 20
|
Fax |
12 416 51 30
|
Email |
mkoz@krakow.witd.gov.pl
|
Adres strony url |
www.krakow.witd.gov.pl
|
Regon |
35638466000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja rządowa terenowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.krakow.witd.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.krakow.witd.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Krakowie, ul.Bratysławska 5, 31-201 Kraków
|
Numer referencyjny |
SAT.272.01.2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
100
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedno zamówienie polegające na dostawie co najmniej jednego fabrycznie nowego, wolnego od wad samochodu specjalnego ze specjalistyczna zabudową biurową.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, lub ewidencji
w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
1.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie-zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM nr 5 do SIWZ.
Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz którego dostawy były wykonywane , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane,a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów-oświadczenie wykonawcy;
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdza spełnianie warunków udziału
w postępowaniu w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Z tego względu w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie należy wskazać warunek, którego spełnianie wykazuje dany wykonawca. Pozostałe wymienione w pkt 4, ppkt. 1) dokumenty również powinny dotyczyć tego Wykonawcy, spośród Wykonawców składających ofertę wspólną , który wykazuje spełnianie tego warunku.
3.W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca dokumenty w tym zakresie składa wraz z ofertą.
W celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający wymaga złożenia dokumentów określających w szczególności:
1)zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia ,
3)zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,
4)czy podmiot , na zdolności którego wykonawca polega, tj. doświadczenie, osoby zdolne do wykonania zamówienia, zrealizuje usługi będące przedmiotem zamówienia, których wskazane zdolności dotyczą.
Informacje wskazane w ppkt.1)-4) mogą być zawarte w zobowiązaniu , o którym mowa powyżej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Formularz oferty na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 3 do SIWZ;2.Formularz cenowy na druku zgodnym ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 4 do SIWZ;
2.Zdjęcia lub foldery dotyczące oferowanego modelu samochodu wraz z informacjami dotyczącymi parametrów techniczno-użytkowych oferowanego modelu samochodu oraz dokumentację projektową specjalistycznej zabudowy pojazdu- zgodnie z wymogami zawartymi w Załączniku nr 1.
3.Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik zawierające określenie zakresu umocowania (tj. reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub złożonych z ofertą dokumentów.
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
Nie
|
Czy obejmuje ustanowienie |
Nie
|
Czy pobranie umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy umowy ramowej dynamicznego katalogow |
Nie
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w następujących przypadkach i zakresie:
-zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej dostawę przedmiotu dostawy, w zakresie terminu dostawy;
- w przypadku konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmianę obowiązującego prawa, której nie dało się przewidzieć w dacie składania oferty –dopuszcza się zmianę specyfikacji techniczno-użytkowej.
|
Kryt 0 |
Cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
14:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Le czy nast |
Nie
|
Le czy nasta |
Nie
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie |
Nie
|
IV 3 1 Przewidziany podzial |
Nie
|
IV 3 2 PodzialDialogu |
Nie
|
IV 3 3 PodzialNegocjacji |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Wymagania zabezpieczenia umowy |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy
|
Czy unieważnienie |
Tak
|