Część I:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego, tj. zestawów komputerowych – typ 1(AiO) w ilości 27 szt., zestawu komputerowego – typ 2(monitor+komputer) w ilości 1 szt., zasilaczy UPS w ilości 36 szt., serwerów typu rack w ilości 2 szt., zarządzalnych listew zasilających do szaf serwerowych w ilości 2 szt, 48-portowego podstawowego przełącznika L3 w ilości 2 szt., konsoli KVM LCD, 17” w ilości 1 sztuki, UPSa do serwerowni w ilości 1 szt.
Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad
Część II
Dostawa i montaż klimatyzatora.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad.
Część III:
Dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci w tym:
a) kompletnego systemu kopii zapasowych(serwer wraz z oprogramowaniem),
b) systemu do monitorowania sieci, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, monitorowania użytkowników, ochrony danych przed wyciekiem, zdalnej pomocy technicznej w ilości 48 szt.(licencji na stanowisko).
Opis
Dostawa sprzętu informatycznego. - instalacja systemu
Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego sprzętu informatycznego, tj. zestawów komputerowych – typ 1(AiO) w ilości 27 szt., zestawu komputerowego – typ 2(monitor+komputer) w ilości 1 szt., zasilaczy UPS w ilości 36 szt., serwerów typu rack w ilości 2 szt., zarządzalnych listew zasilających do szaf serwerowych w ilości 2 szt, 48-portowego podstawowego przełącznika L3 w ilości 2 szt., konsoli KVM LCD, 17” w ilości 1 sztuki, UPSa do serwerowni w ilości 1 szt.
Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad . Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu , dokumenty gwarancyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2A do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części I.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż klimatyzatora w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca dokona dostawy przedmiotu zamówienia wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2016 roku, który będzie nieużywany, kompletny, wolny od wad.
Wykonawca dostarczy również prawem wymagane certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2B do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części II.
W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje:
1) dostawę klimatyzatora składającego się z jednostki wewnętrznej i zewnętrznej;
2) demontaż istniejącej jednostki wewnętrznej;
3) demontaż istniejącej jednostki zewnętrznej;
4) montaż nowej jednostki wewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej;
5) montaż nowej jednostki zewnętrznej w miejscu poprzedniej jednostki i podłączenie do istniejącej instalacji zasilającej i freonowej;
6) przeprowadzenia wymaganych prób instalacji (protokóły odbioru ilościowo – jakościowego);
7) napełnienie urządzeń środkiem chłodniczym;
8) wykonanie prób ciśnieniowych w układzie chłodniczym,
9) uruchomienie klimatyzatora w miejscu przeznaczenia tj. serwerowni;
10) przeprowadzenie instruktażu z obsługi dostarczonego sprzętu.
UWAGA:
Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca dostawy i montażu klimatyzatora w celu uwzględnienia odpowiedniego urządzenia i zaoferowania najkorzystniejszej oferty (w załączeniu rysunki obejmujące lokalizację urządzenia).Przedmiotem zamówienia jest dostawa systemu poprawiającego bezpieczeństwo informacji – systemu kopii zapasowych z serwerem oraz oprogramowania do monitoringu i inwentaryzacji sieci w tym:
a) kompletnego systemu kopii zapasowych(serwer wraz z oprogramowaniem),
b) systemu do monitorowania sieci, inwentaryzacji sprzętu i oprogramowania, monitorowania użytkowników, ochrony danych przed wyciekiem, zdalnej pomocy technicznej w ilości 48 szt.(licencji na stanowisko).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2C do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia dla Części III. |
Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Gmina Miasto Boguszów-Gorce
|
Ulica |
Pl. Odrodzenia
|
Nr domu |
1
|
Miejscowość |
Boguszów-Gorce
|
Kod Pocztowy |
58370
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
dolnośląskie
|
Tel |
74 8449311 w. 32
|
Fax |
748 449 165
|
Email |
u.gajewska@boguszow-gorce.pl
|
Regon |
89071818800000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Nazwa projektu programu |
Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa 2 - „Technologie informacyjno-komunikacyjne”, Działanie 2.1 – „E-usługi publiczne”, Poddziałanie 2.1.4 - „E-usługi publiczne – ZIT AW”, projekt nr RPDS.02.01.04-02-0008/16 pn.: „Rozwój e-usług w Gminie Boguszów-Gorce”
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
administracja samorządowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.boguszow-gorce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztow, osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Zastrezega prawo grup czesci |
3
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Pl. Odrodzenia 1, 58-370 Boguszów-Gorce
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
30
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Informacje na temat katalogow |
Cz. I i III: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy
Cz. II: Wykonawca wykona przedmiot zamówienia w terminie do 14 dni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
a) warunek dotyczący zdolności technicznej
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
b) Warunek dotyczący zdolności zawodowej
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, wykonał dostawy i usługi o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia polegające na:
część I - co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego w tym serwerów, o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każda,
część II – nie przewiduje się,
część III – co najmniej dwie dostawy kompleksowego systemu kopii zapasowych o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto każda.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
Nie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości przed upływem terminu składania ofert.
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
c) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Zamawiający żąda złożenia dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 14.3. lit.a-c zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument mógł dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
17.4. oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwaga do pkt.17.4: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy (informacja z otwarcia ofert) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
dot. wyłącznie części I i III:
a) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty (np. protokół odbioru itp.).
b) gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Zamawiający w takim przypadku żąda dokumentów, które określają:
zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje dostawy/ usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
|
Inne dokumenty niewymienione |
19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.
19.2. Wykonawca do oferty musi dołączyć następujące dokumenty:
a) Oświadczenie członków konsorcjum o ich odpowiedzialności solidarnej za zobowiązania,
b) Pismo o powołaniu pełnomocnika konsorcjum, czyli członka konsorcjum wyznaczonego do kontaktów z Zamawiającym i mającego pełnomocnictwo ogólne do składania oświadczeń w imieniu członków konsorcjum oraz do złożenia oferty i podpisania umowy w imieniu konsorcjum w sprawie zamówienia publicznego,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Certyfikaty wydane przez jednostkę oceniającą zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi dla poszczególnych części zawarte w opisach przedmiotu zamówienia wg załączników nr 2A, 2B, 2C .
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Pełna treść projektów umów znajduje się w Załącznikach nr 3A, 3B i 3C do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej okoliczności wymienionych w § 11 umowy, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
28/04/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|