Doposażenie Pracowni ZSP 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w ramach oraz realizacja Zadania 1 – Zajęcia specjalistyczne – dostawa podręczników w ramach projektu pn.: „Stawiamy na zawodowców"

Data publikacji 2017-04-18
Data zakończenia 2017-04-26 15:00:00
Instytucja Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Miejscowość Łowicz
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia elektromechaniczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68235 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 426520001, 317200009
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Zadanie jest realizowane ramach projektu „Stawiamy na zawodowców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie dla Osi: XI.3 Kształcenie zawodowe.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niepowystawowego sprzętu oraz nowych podręczników opisanych w załączniku nr 5 do SIWZ - wolnych od obciążeń prawami osób trzecich.

W ramach zamówienia Zamawiający wymaga realizacji następujących Części zamówienia Nr 1, 2 i 3 tj.
1. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 7: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w tym: stanowisko do diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych – materiały, surowce, półfabrykaty niezbędne w procesie kształcenia - (litera A),
2. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 7: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w tym: stół monterski - (litera B),
3. Dostawa podręczników z zakresu agroturystyki – Zadanie 1 – Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu agroturystyki (z kierunków T. agrobiznesu, T. mechanizacji rolnictwa) - (litera C).

Szczegółowa specyfikacja przedmiotu zamówienia, z podziałem na Części Nr 1, 2 i 3 znajduje się w Załączniku nr 5 litera A, B i C – do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.

Oznaczenie wg CPV:
Część 1 i 2: 42652000-1 Ręczne narzędzia elektromechaniczne, 31720000-9 Urządzenia elektromechaniczne, 33124100-6 - urządzenia diagnostyczne, 44512000-2 - Różne narzędzia ręczne, 31711500-8 - Części podzespołów elektronicznych.
Część 3: 22111000-1 Podręczniki szkolne

Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.


Opis

Dostawa stanowiska do diagnozowania uszkodzeń i naprawy urządzeń peryferyjnych – materiały, surowce, półfabrykaty niezbędne w procesie kształcenia - (litera A) - 1 zestaw. Dostawa, rozmieszczenie, instalacja sprzętu, urządzeń – Zadanie nr 7: Doposażenie pracowni ZSP nr 2 w Łowiczu dla zawodu Technik Informatyk: Pracowni urządzeń techniki komputerowej oraz Pracowni lokalnych sieci komputerowych i sieciowych systemów operacyjnych w tym: stół monterski - (litera B) - 6 sztuk.Dostawa podręczników z zakresu agroturystyki – Zadanie 1 – Zajęcia specjalistyczne / staże i praktyki, realizowane we współpracy z potencjalnymi pracodawcami, umożliwiające uzyskanie wiedzy i umiejętności praktycznych uczniom ZSP nr 2 w Łowiczu z zakresu agroturystyki (z kierunków T. agrobiznesu, T. mechanizacji rolnictwa) - (litera C) - dostawa 21 sztuk nowych podręczników.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 - Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego
Ulica ul. Blich
Nr domu 10
Miejscowość Łowicz
Kod Pocztowy 99400
Panstwo Polska
Województwo łódzkie
Tel 468 373 705
Fax 46 8373377, 8373705
Email .blich@zsp2lowicz.pl
Adres strony url www.zsp2lowicz.pl
Regon 9446100000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Zadanie jest realizowane ramach projektu „Stawiamy na zawodowców” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 – 2020, Oś priorytetowa: XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, Działanie dla Osi: XI.3 Kształcenie zawodowe.
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.zsp2lowicz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsp2lowicz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesyłanie / dostarczenie ofert w formie pisemnej – za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem kuriera. Nie dopuszcza się składania ofert w formie elektronicznej
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego i Praktycznego im. Tadeusza Kościuszki w Łowiczu, ul. Blich 10, 99-400 Łowicz, sekretariat budynek A szkoły
Numer referencyjny ZSP nr 2 RCKUiP.ZP.1.2017
Rodz zam D
Okres2c 30
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Informacje na temat katalogow Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 30 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 14 dni. Termin wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Termin wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SIWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia, w stosunku do terminu maksymalnego, dla danej części zamówienia.
Okreslenie warunkow Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. Nr 2
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. Nr 2
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne – zał. Nr 2
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 3.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 9 ust. 2 pkt 2.1 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 3.1.1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3.2. Dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt 3.1. podpkt 3.1.1., powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt 3.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt 3.2. stosuje się. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ustawy PZP). Zapisy art. 22a ust. od 2 do 6 ustawy PZP stosuje się. Wykonawca w takim przypadku zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 art. 25a ustawy Pzp. 6. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w § 9 ust 2 pkt 2.1. 7. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy PZP, natomiast spełnienie warunków wskazanych w SIWZ i których opis sposobu dokonania oceny spełniania został zamieszczony w § 8 Wykonawcy wykazują łącznie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa dla danej części zamówienia: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, wzory oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: 1. w uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2. w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zmiany wynikły w trakcie realizacji zamówienia, 3. zawieszenia wykonywania dostawy przez Zamawiającego, 4. zmiany miejsca dostawy, rozmieszczenia, instalacji, 5. zmiany w sposobie dokonywania płatności, rozliczenia, 6. zmiany danych Wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, nr REGON, osób kontaktowych itp. 7. uwarunkowań społecznych (protestów, listów, petycji, itp.), 8. rezygnacji przez Zamawiającego z części dostawy, 9. zmiany stanu prawnego, 10. braku możliwości kontynuacji dostawy z winy Zamawiającego, 11. działania sił natury, 12. konieczności zmiany terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy, w przypadku, gdy nie można było tego przewidzieć w chwili podpisania umowy, 13. możliwa jest korzystna dla Zamawiającego zmiana terminów i sposobu płatności za realizację przedmiotu zamówienia, 14. gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów sprzętu, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SWIZ, 15. po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, 16. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile taka zmiana jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy, 17. Zamawiający dopuszcza zmianę Wykonawcy, któremu udzielił zamówienia. Wykonawcę dotychczasowego może zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy. Warunki dokonania zmian: a) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, b) strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy: - opisze zaistniałe okoliczności, - uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, - obliczy koszty zmiany, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy, - opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy. c) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie. Do umów w zakresie podwykonawstwa stosuje się zapisy ustawy PZP.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 26/04/2017
Godzina składania wniosków 15:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)