DOSTAWA JEDNORAZOWYCH RĘKAWIC MEDYCZNYCH

Data publikacji 2017-04-19
Data zakończenia 2017-04-28 10:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69111 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331414200, 184240007
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa jednorazowych rękawic medycznych- 4 pakiety – zgodnie z zapisami zawartymi w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.

Opis

Rękawice diagnostyczne rękawice chirurgiczneRękawice odporne na wirusyRękawice diagnostyczne do procedur wysokiego ryzyka

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Ulica Miodowa
Nr domu 14
Miejscowość Zawiercie
Kod Pocztowy 42-400
Panstwo Polska
Województwo śląskie
Tel 326 740 361
Fax 326 721 532
Email zampub@szpitalzawiercie.pl
Regon 27627111000000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 4
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14; 42-400 Zawiercie
Numer referencyjny DZP/PN/22/2017
Rodz zam D
Okres2c 18
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Tak
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj. udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówienia polegającego na dostawie rękawiczek tj. powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 30%.
Czas O
Informacje na temat katalogow W zakresie pakiet nr.1 Wykonawca złoży deklaracje iż jego produkt jest: w poz. nr 1 Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. II, Dopuszczone do kontaktu z żywnością (załączyć certyfikat jednostki niezależnej) Przebadane wg normy EN 374-3 na minimum 4 substancje chemiczne (wdł załącznika A do podanej normy) W tym 70% izopropanol oraz 70% alkohol etylowy z czasem przenikania minimum 30 minut (załączyć badania jednostki niezależnej) w poz. nr 3 Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej. Wolne od DOP/DEHP (potwierdzone certyfikatem z jednostki niezależnej) poz. nr 4 Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej kat. III (potwierdzone certyfikatem z jednostki niezależnej) W zakresie pakiet nr.3 Wykonawca złoży deklaracje iż jego produkt jest: W poz. nr 1 . Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz Środek Ochrony Indywidualnej kat III zgodnie z 89/686/EWG. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu oraz certyfikat z jednostki niezależnej od producenta, Zgodne z wymaganiami EN 455 części 1,2,3,4. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671, zgodne z normą EN 374-1,2,3-(łącznie z punktem 5.3.2 ) EN 420, EN 388 - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta oraz Odporne na przenikanie min 10 cytostatyków na min. 2 poziomie- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta W zakresie pakiet nr.4 Wykonawca złoży deklaracje iż jego produkt jest: zgodny z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I oraz Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III, rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 374, EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania wykonanym w niezależnym laboratorium)
Okreslenie warunkow kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow sytuacji ekonomicznej lub finansowej – na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow zdolności technicznej lub zawodowej - na podstawie złożonego oświadczenia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie – załącznik nr 3 do SIWZ
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 3.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie pakiet nr.1 Wykonawca złoży deklaracje iż jego produkt jest: w poz. nr 1 Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej kat. II, Dopuszczone do kontaktu z żywnością (załączyć certyfikat jednostki niezależnej) Przebadane wg normy EN 374-3 na minimum 4 substancje chemiczne (wdł załącznika A do podanej normy) W tym 70% izopropanol oraz 70% alkohol etylowy z czasem przenikania minimum 30 minut (załączyć badania jednostki niezależnej) w poz. nr 3 Podwójnie zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony osobistej. Wolne od DOP/DEHP (potwierdzone certyfikatem z jednostki niezależnej) poz. nr 4 Zarejestrowane jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej kat. III (potwierdzone certyfikatem z jednostki niezależnej) W zakresie pakiet nr.3 Wykonawca złoży deklaracje iż jego produkt jest: W poz. nr 1 . Zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz Środek Ochrony Indywidualnej kat III zgodnie z 89/686/EWG. Dopuszczone do kontaktu z żywnością potwierdzone piktogramami na opakowaniu oraz certyfikat z jednostki niezależnej od producenta, Zgodne z wymaganiami EN 455 części 1,2,3,4. Odporne na przenikanie wirusów zgodnie z normą ASTM F1671, zgodne z normą EN 374-1,2,3-(łącznie z punktem 5.3.2 ) EN 420, EN 388 - potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta oraz Odporne na przenikanie min 10 cytostatyków na min. 2 poziomie- potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta W zakresie pakiet nr.4 Wykonawca złoży deklaracje iż jego produkt jest: zgodny z Dyrektywa o Wyrobie Medycznym MDD 93/42/EEC & 2007/47/EC w klasie I oraz Dyrektywa o Środkach Ochrony Indywidualnej - PPE 89/686/EEC w kategorii III, rękawice zgodne z EN 455(1-4), EN 374, EN 420, EN 388, posiadające Certyfikat Badania Typu WE w kategorii III Środków Ochrony Indywidualnej, rękawice przebadane na przenikanie mikroorganizmów zgodnie z ASTM F1671 (potwierdzone raportem badania wykonanym w niezależnym laboratorium)
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3, oraz w przypadkach opisanych w § 9. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy w zależności od jego potrzeb do wysokości 50 % wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania całego zakresu przedmiotu umowy. 3. Dotyczy wszystkich pakietów: a. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany: 1. stawki podatku od towarów i usług (VAT), 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. Nr 200, poz. 1679 z poźn. zm.), 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. b. W przypadku zmiany przepisów, o których mowa w punkcie poprzedzającym, skutkujących istotną zmianą kosztów wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę, każda ze Stron umowy, w terminie 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów wprowadzających te zmiany, może wystąpić do drugiej Strony o przeprowadzenie negocjacji w sprawie dokonania odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia. c. Podstawą do przeprowadzenia negocjacji będzie przedstawiana każdorazowo Zamawiającemu kalkulacja kosztów Wykonawcy, uwzględniająca wpływ wejścia w życie przepisów dokonujących te zmiany na koszty wykonania przedmiotu umowy przez Wykonawcę. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia stosownej kalkulacji na pisemne żądanie Zamawiającego, w terminie 7 dni roboczych od otrzymania żądania. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) 5. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Data składania wniosków 28/04/2017
Godzina składania wniosków 10:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Nie
IV 3 1 Przewidziane jest zastrzezenie Nie
IV 3 1 Przewidziany podzial Nie
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)