DOSTAWA SPRZĘTU, WYPOSAŻENIA SAL ORAZ MATERIAŁÓW DYDAKTYCZNYCH DLA SZKÓŁ W GMINIE ZBĄSZYNEK w ramach Projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia ogólnego poprzez doposażenie gminnych jednostek oświatowych w niezbędny sprzęt dydaktyczny w gminach Świebodzin i Zbąszynek”

Data publikacji 2017-04-24
Data zakończenia 2017-05-29 11:30:00
Instytucja Gmina Zbąszynek
Miejscowość Zbąszynek
Województwo lubuskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72050 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008, 391340000
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu IT, dostawę wyposażenia meblowego oraz dostawę materiałów dydaktycznych.
Zamówienie obejmuje dwie części:
Część 1
Zakres rzeczowy Części 1 obejmuje:
1. Dostawę sprzętu IT.
2. Dostawę wyposażenia meblowego.
Część 2
Zakres rzeczowy Części 2 obejmuje dostawę materiałów dydaktycznych

Opis

cały zakres został określony opisie przedmiotu zamówienia część 1 cały zakres został określony opisie przedmiotu zamówienia część 2

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Gmina Zbąszynek
Ulica Rynek
Nr domu 1
Miejscowość Zbąszynek
Kod Pocztowy 66210
Panstwo Polska
Województwo lubuskie
Tel 683 849 140
Fax 683 849 484
Email przetargi@zbaszynek.pl
Adres strony url bip.zbaszynek.pl
Regon 97077055700000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Lubuskie 2020. RPLB.09.03.01-08-0018/16
Rodzaj zamówienia administracja samorządowa
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia bip.zbaszynek.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.zbaszynek.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna w języku polskim - za pośredictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictem posłańca
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski - Sekretariat, ul. Rynek 1, 66-210 Zbąszynek
Numer referencyjny RIT.IV.271.6.2017.
Rodz zam D
Okres2c 3
Szacunkowa wart zam calosc 355547.83
Waluta calosc EUR
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 3) w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia wymaga się, aby: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a. dla Części 1 - Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 1 000 000 PLN. i b. dla Części 1 - Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 1 000 000 PLN. c. dla Części 2 – Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia co najmniej 50 000 PLN. i d. dla Części 2 – Wykonawca wykazał, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową nie mniejszą niż 50 000 PLN.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej i zawodowej– warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje: Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: a. dla Części 1 - minimum 3 dostaw o wartości o wartości co najmniej 750 000 PLN (bez podatku VAT),których przedmiotem była dostawa sprzętu IT, w skład którego wchodziło co najmniej 100 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów; lub b. dla Części 1 – minimum 1 dostawy o wartości 500 000 PLN (bez podatku VAT), w ramach której był dostarczony sprzęt IT, w skład którego wchodziło co najmniej 100 sztuk komputerów stacjonarnych lub laptopów, które były dostarczone do co najmniej 3 jednostek. c. dla Części 2 – co najmniej 1 dostawę materiałów dydaktycznych o wartości co najmniej 50 000 PLN (bez podatku VAT).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow Nie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Art 24 ust 5 pkt 5 Tak
Art 24 ust 5 pkt 6 Tak
Art 24 ust 5 pkt 7 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4. Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt 1 uPzp. 5. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 uPzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 9. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w odniesieniu do przesłanki opisanej w art. 24 ust. 1 pkt 22 uPzp) ( wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 10. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 uPzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW). 11. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy , prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego n podstawie art. 24 ust.5 pkt 7 uPzp (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IDW). 12. Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991r. o podatkach i opłatach lokalnych Dz.U. z 2016r. poz. 716) (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej IdW).
Zakresie kryteriow selekcji 1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 2. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego. Jeżeli Wykonawca, z uzasadnionej przyczyny, nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego dokumentów dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający dopuszcza złożenie przez Wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c uPzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 3. Dowody, że dostawy wykazane w JEDZ zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert.
Wadium 1. Wysokość wadium. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości:  dla części 1 – 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia-tysięcy-złotych),  dla części 2 – 5 000,00 zł (słownie: pięć-tysięcy-złotych). 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: i. pieniądzu; ii. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; iii. gwarancjach bankowych; iv. gwarancjach ubezpieczeniowych; v. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedno.: Dz. U. z 2016r. poz. 359, z późn. zm.).
Czy wadium Tak
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 29/05/2017
Godzina składania wniosków 11:30
IV 4 4 jezyki polski
Termin on
Termin związania ofertą 60
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)