Dostawa cukru

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-09 11:00:00
Instytucja Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Cukier

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73154 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158312004
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Dostawa - cukru PN-A-74850 - 33 000 kg
( opakowania papierowe max do 1 kg )

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Areszt Śledczy w Warszawie Białołęce
Ulica ul. Ciupagi
Nr domu 1
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03016
Panstwo Polska
Województwo mazowieckie
Tel 223 217 650
Fax 022 8111537, 8110052
Email dop_as_bialoleka@sw.gov.pl
Regon 32049500000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia inny:
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Czy podzielone na czesci Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Areszt Śledczy w Warszawie – Białołęce, 03 – 016 WARSZAWA ul .Ciupagi 1
Numer referencyjny DKw.2232.4.2017
Rodz zam D
Okres2c 36
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - dotyczące: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: - zdolności technicznej lub zawodowej Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują dostawy: cukru o wartości nie mniejszej niż: 10 000 PLN oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Sposób oceny spełniania warunków: Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli Wszystkie dokumenty i oświadczenia przedstawione w ofercie będą prawidłowo sporządzone, kompletne, aktualne oraz podpisane przez osoby uprawnione. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuje kryterium: spełnia / nie spełnia
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 4 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji 2) Oświadczenie o przynależności, lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów. /Załącznik nr 4 do SIWZ/. 3) Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw o wartości nie mniejszej niż:10 000,00 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. /Załącznik nr 5 do SIWZ/. 4) Oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłaceniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716)./ załącznik nr 6 do SIWZ / 2. Dokumenty o których mowa w ppkt. 4)- muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do KRS oraz zaświadczeń z CEIDG posiadają status dokumentu oryginalnego w rozumieniu Rozporządzenia w sprawie dokumentów 3. Wszystkie wymagane oświadczenia i inne dokumenty - wystawiane przez Wykonawcę, muszą być złożone w ofercie w formie oryginału. 4. Pozostałe dokumenty - muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 5. Zaświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą być aktualne. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1ppkt 4: 1)– składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 2)– składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostaw o wartości nie mniejszej niż:10 000,00 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. /Załącznik nr 5 do SIWZ/.
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający ma prawo dokonać zmiany w ramach zawartej umowy w przypadku, gdy zmianie ulegną przepisy albo konieczność wprowadzenia takiej zmiany zaistniała na skutek okoliczności, których nie można było wcześniej przewidzieć. 2. Wynagrodzenie wykonawcy ulegnie zmianie w przypadku zmiany: a) podatku od towarów i usług, poprzez jego zwiększenie albo zmniejszenie o wartość podwyższonej albo obniżonej stawki, b) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, - o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonywania zamówienia. Przy czym wpływ na koszt wykonywania zamówienia winien być wykazany pisemnie w formie szczegółowego zestawienia, określającego % udział zaistniałych zmian w kosztach wykonania zamówienia. 3. Wykonawca składa pisemny wniosek o podwyższenie wynagrodzenie, do którego dołącza pisemne zestawienie, o którym mowa w pkt 2. O podwyższeniu wartości wynagrodzenia decyduje Zamawiający, informując Wykonawcę o swojej decyzji w terminie 7 dni od dnia otrzymania wniosku wraz z zestawieniem. 4. Zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (t.j. Dz. U. Nr 4, poz. 1232) nie mają wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia do 30 % - wielkości zamówienia
Kryt 0 cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 09/05/2017
Godzina składania wniosków 11:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)