Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim

Data publikacji 2017-04-25
Data zakończenia 2017-05-09 13:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73240 / 2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001, 331411111
Adres strony internetowej siwz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku do apteki szpitalnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Opis

Szczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZSzczegółowy asortyment i ilości określone zostały w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 2017
Nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Lidzbarku Warmińskim
Ulica ul.Kard. St. Wyszyńskiego
Nr domu 37
Miejscowość Lidzbark Warmiński
Kod Pocztowy 11100
Panstwo Polska
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 897 672 561
Fax 897 672 966
Email zamowienia.publiczne@zozlw.pl
Adres strony url http://www.zozlw.pl/
Regon 30845900000
Obowiązkowa Tak
Zamieszczanie obowiazkowe Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia podmiot prawa publicznego
Czy dostep dokumentow zamowienia Tak
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zozlw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja Tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zozlw.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert Tak
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem, osobiście
Czy podzielone na czesci Tak
Oferty lub wnioski Wszystkie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Kard. St. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński
Numer referencyjny ZOZ.V-270-18/ZP/17
Rodz zam D
Okres2c 12
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 Nie
Czas O
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie Tak
Art 24 ust 5 pkt 1 Tak
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia Tak
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt.1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania odpisu
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony Formularz Oferta (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 2) Wypełniony Formularz cenowy (załącznik nr 1 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy, że wyroby medyczne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu i stosowaniana terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca niezwłocznie dostarczy deklaracje zgodności oferowanych wyrobów. 4) Oświadczenie Wykonawcy, że środki dezynfekcyjne będące przedmiotem oferty są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i stosowania w podmiotach leczniczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy aktualne karty charakterystyki substancji niebezpiecznych oferowanych środków. 5) oświadczenie producenta o kompatybilności strzykawek z dedykowanymi pompami: Kwapisz i Ascor.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1) karty katalogowe producenta, inne materiały informacyjne producenta (w języku polskim) zawierające opis oferowanych wyrobów. (Dotyczy wszystkich Części i pozycji). 2) karty danych technicznych oferowanych wyrobów. ( Dotyczy Części nr18, 19 ,26,41). 4) certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy EN-PN 868 cz. 3 i 5 i PN EN ISO 11 607 wystawiony przez producenta.(Dotyczy Części 26, poz.1). 5) dokument potwierdzający wytrzymałość oferowanego wyrobu na rozciąganie na sucho CD-min. 3,4 kN/m, min. MD-6,4 kN/m, Wytrzymałość na rozciąganie na mokro CD-min. 1,1 kN/m, MD-min. 2,1 kN/m, wytrzymałość na przedarcie w obu kierunkach minimalnie 600 mN. (Dotyczy Części nr 26 poz.1). 6)dokument wydany przez niezależne laboratorium potwierdzający szczelność mikrobiologiczną papieru, zgodną z normą DIN 58953-6. (Dotyczy Części 26 poz.2). 7) certyfikat potwierdzający spełnienie przez oferowany wyrób normy PN EN ISO 11607-1 oraz PN EN 802-2. (Dotyczy Części 26, poz.2). 8) dokument potwierdzający, że oferowany wyrób jest wykonany z papieru krepowego miękkiego (białego) z 100% włókna celulozowego oraz posiada wytrzymałość na rozciąganie: na sucho nie mniej niż 1,8 kN/m (w kierunku walcowania) i nie mniej niż 1,3 kN/m w kierunku poprzecznym: na mokro odpowiednio min. 0,7 kN/m i min. 0.4kN/m. (Dotyczy zad. Nr 26 poz 2). 9) próbki oferowanych wyrobów (Dotyczy Części wymienionych w rozdziale V, ust.1, pkt.3 , lit.f. SIWZ). 10) oświadczenie producenta o spełnieniu norm ISO 22716:2007 i ISO 9001:2008 przez oferowany wyrób. (Dotyczy Części nr 44). 11) dokument potwierdzający przeprowadzenie badań czystości mikrobiologicznej, nie starszych niż z 2013 r., na obecność Pseudomonas aeruginosa, Candida albicans oraz Escherichia coli. (Dotyczy Części nr 44).
Czy wadium Nie
Czy przewiduje udzielenie zaliczek Nie
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych Nie
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej Nie
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kryt 0 Cena
Kryt 0p 60
Czy będzie aukcja Nie
Data składania wniosków 09/05/2017
Godzina składania wniosków 13:00
Termin on
Termin związania ofertą 30
Zastosowanie procedury pzp Tak
IV 6 2 SkrocenieTerminu Nie
IV 6 5 Nie
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)