Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu
|
Ulica |
ul. Sienkiewicza
|
Nr domu |
77
|
Miejscowość |
Nowy Sącz
|
Kod Pocztowy |
33300
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
małopolskie
|
Tel |
184 498 020
|
Fax |
184 498 005
|
Email |
paluch@zus.pl
|
Adres strony url |
www.zus.pl
|
Regon |
1775600331
|
Obowiązkowa |
Nie
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Nie
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
podmiot prawa publicznego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
Tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zus.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Czy podzielone na czesci |
Nie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Nowym Sączu ul.Sienkiewicza 77, 33-300 Nowy Sącz
|
Numer referencyjny |
220000/271/8/2017/ADG
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
14/07/2017
|
Szacunkowa wart zam calosc |
52845.53
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
Nie
|
Czas |
O
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 60 000,00 złotych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z prowadzonego postepowania oraz odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, wykonawca przedłoży dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 60 000,00 zł. Wykonawca powinien załączyć dowody opłacenia składek, które stały się wymagalne do dnia upływu terminu składania ofert
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U.2015.184 j.t.) za grupę kapitałową uważa się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, iż oferowane meble spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia:
opis przedmiotu zamówieni tj. karty katalogowe, deklaracje zgodności oraz aprobaty i atesty, tj.:
1.zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym wskazanym poniżej lub oświadczenie producenta, że oferowane fotele obrotowe spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ i odpowiadają wskazanym normom,
2.certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę, jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, tj.:
a.atestu dotyczącego badań wytrzymałościowych krzeseł obrotowych wg norm: PN-EN 1335-2:2004 (lub wyższą); PN-EN 1335-3:2002 (lub wyższą) lub równoważnego,
b.atestu określającego odporność na ścieranie: odporność na ścieranie tkaniny tapicerskiej nie mniejsza niż 100.000 cykli Martindale’a krzesła obrotowe pracownicze,
c.atestu trudnopalności – ocena zapalności mebli tapicerowanych, źródło zapłonu: tlący się papieros, zgodnie z normą PN-EN 1021-1:2007 (lub wyższą) lub równoważną,
d.atestu trudnopalności – ocena zapalności mebli tapicerowanych, źródło zapłonu: równoważnik płomienia zapałki, zgodnie z normą PN-EN 1021-2:2007 (lub wyższą) lub równoważną.
Atesty powinny być wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości, potwierdzające, że dostarczone fotele odpowiadają normom określonym w opisie przedmiotu zamówienia. Zamiast zaświadczeń, o których mowa w zdaniu poprzedzającym Wykonawca może złożyć równoważne dokumenty wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego albo inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości zgodne z wymaganymi normami zapewnienia jakości;
15.1.3. oświadczenie producenta, że fotele obrotowe spełniają wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 10.12.1998r. (Dz. U. z 1998r. Nr 148, poz. 973).
Normy jakie muszą być spełnione przez oferowane fotele:
PN-EN 1335-2:2004 (wyższą/lub równoważną);
PN-EN 1335-3:2002 (wyższą/lub równoważną);
PN-EN 1021-1:2007 (wyższą/lub równoważną);
PN-EN 1021-2:2007 (wyższą/lub równoważną);
|
Czy wadium |
Nie
|
Czy przewiduje udzielenie zaliczek |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie katalogow elektronicznych |
Nie
|
Czy wymaga zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Nie
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Czy będzie aukcja |
Nie
|
Data składania wniosków |
12/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Nie
|
IV 6 2 SkrocenieTerminu |
Nie
|
IV 6 5 |
Nie
|
Czy unieważnienie |
Tak
|