Biuletyn |
2017
|
Nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy
|
Ulica |
ul. Spacerowa
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Morawica
|
Kod Pocztowy |
26026
|
Panstwo |
Polska
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
413 641 378
|
Fax |
413 641 226
|
Email |
zamowienia@morawica.com.pl
|
Adres strony url |
www.morawica.com.pl
|
Regon |
29011000000
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
inny:
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.morawica.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
Tak
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście
|
Czy podzielone na czesci |
Tak
|
Oferty lub wnioski |
Wszystkie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy 26-026 Morawica ul. Spacerowa 5 - Dział Zamówień Publicznych
|
Numer referencyjny |
EZP-252-9/2017
|
Rodz zam |
D
|
Okres2c |
12
|
Szacunkowa wart zam calosc |
207332.06
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czas |
O
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł, Pakiet V – 19 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
Tak
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
Tak
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
Tak
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp.
UWAGA !
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności: członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykazu dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje minimum 2 dostawy (przez jedną dostawę zamawiający rozumie sumę wykonanych dostaw w ramach jednej umowy lub jednorazowa dostawa) o wartości brutto minimum: Pakiet I – 76 000,00zł, Pakiet II – 29 000,00zł, Pakiet III – 73 000,00zł, Pakiet IV – 22 000,00zł, Pakiet V – 19 000,00zł oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawy te zostały lub są wykonywane należycie.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażona na
piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.
2.Niedopuszczalne jest dokonywanie zmian postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, niekorzystnych dla Kupującego jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedającego, a zakres zmian nie został przewidziany w ogłoszeniu lub w SIWZ, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
3. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Sprzedającego w następującym zakresie:
a) Cen jednostkowych netto które mogą być waloryzowane w okresach kwartalnych,
zgodnie ze wskaźnikiem wzrostu cen towarów i usług, ogłoszonych przez Prezesa
GUS za ostatni kwartał poprzedzający kwartał, w którym następuje waloryzacja * ( skreślić jeżeli nie dotyczy) w związku z § 2 ust. 2 umowy.
b) Zmiana ceny w przypadku określonym w ppkt. a) nie może być dokonywana częściej
niż 1 raz na kwartał i może nastąpić nie wcześniej niż 1-go dnia następującego po
upływie okresu niezmienności cen. * ( skreślić jeżeli nie dotyczy) w związku z § 2 ust. 2 umowy.
c) Zmiana cen jednostkowych netto polegająca na ich obniżeniu może być dokonana w
każdym czasie.
d) Zmiana podatku VAT w trakcie trwania umowy jest dokonywana zgodnie z przepisami i nie powoduje zmiany cen jednostkowych netto, zmiana taka następuje z dniem, z którym wprowadza ją stosowny akt prawny.
|
Kryt 0 |
cena
|
Kryt 0p |
60
|
Data składania wniosków |
05/05/2017
|
Godzina składania wniosków |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
Termin |
on
|
Termin związania ofertą |
30
|
Zastosowanie procedury pzp |
Tak
|