Dostawa sprzętu teleinformatycznego

Data publikacji 2012-11-29
Data zakończenia 2012-12-07 11:00:00
Instytucja Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Czytniki magnetyczne lub optyczne,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami,
  • Pakiety oprogramowania graficznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 480852 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006, 302133008, 302161100, 302321005, 483111002, 483220001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa urządzeń teleinformatycznych i będzie ona realizowana w dwóch częściach opisanych w Załączniku I pn. Informacje dotyczące ofert częściowych. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, przy czym oferty częściowe można składać zarówno na część pierwszą jaki i na część drugą zamówienia. Oferta częściowa musi obejmować wszystkie zamawiane w danej części (danych częściach) zamówienia rodzaje sprzętu/oprogramowania w ilościach określonych przez Zamawiającego. 3. Sprzęt dostarczony w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia będzie sprzętem fabrycznie nowym, wyprodukowanym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą jego dostawy, pochodzącym z legalnego kanału sprzedaży i musi on spełniać wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Jeżeli w OPZ użyto do opisania przedmiotu zamówienia oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt lub wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń/oprogramowania, Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w OPZ spełniające wymagania Zamawiającego co najmniej w tym samym zakresie co produkty opisane w OPZ. W takim wypadku do oferty należy załączyć dokładny opis oferowanych produktów, z którego wynikać będzie zachowanie warunków równoważności. 5. Wykonawcy wyłonieni w trakcie procedury udzielenia zamówienia publicznego zobowiązani są do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego (stosownie do zakresu przedmiotowego złożonej oferty)

Opis

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych obejmująca: komputery przenośne typu Laptop (73 kpl.), komputery przenośne typu Ultrabook (10 kpl.), komputery przenośne typu Netbook (5 kpl.), stacje graficzne (10 kpl.), skanery wraz z oprogramowaniem OCR (11 kpl.), drukarki do naklejek wizowych (21 kpl.), drukarkę termotransferową (1 kpl.) oraz oprogramowanie do grafiki (5 kpl.)
2. Wymagany okres gwarancji dla każdego z urządzeń/oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Strony protokółu odbioru końcowego. Gwarancja będzie świadczona zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa fabrycznie nowych urządzeń teleinformatycznych obejmująca: skanery do dokumentów (3 kpl.) oraz drukarki kodów kreskowych (3kpl.) 2. Wymagany okres gwarancji dla każdego z urządzeń/oprogramowania stanowiących przedmiot zamówienia wynosi 24 miesiące licząc od dnia podpisania przez Strony protokółu odbioru końcowego. Gwarancja będzie świadczona zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół do Spraw Zamówień Publicznych Komendy Głównej Straży Granicznej
Ulica ul. Podchorążych 38
Nr domu 38
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-463
Województwo mazowieckie
Tel 022 500 44 22
Fax 022 500 47 81
Internet www.strazgraniczna.pl
E-mail wzp.kg@strazgraniczna.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 28/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
Zaliczka Nie
Uprawnienie nie dokonano konkretyzacji warunku wskazanego w pkt III.3.1)
Wiedza nie dokonano konkretyzacji warunku wskazanego w pkt III.3.2)
Potencjał nie dokonano konkretyzacji warunku wskazanego w pkt III.3.3)
Zdolne nie dokonano konkretyzacji warunku wskazanego w pkt III.3.4)
Sytuacja nie dokonano konkretyzacji warunku wskazanego w pkt III.3.5)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu(ów) wskazanego(ych) w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsce zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: a) nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję albo skończyła się dostępność urządzeń, oprogramowania lub wsparcia producenta zaoferowanych przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia urządzeń, oprogramowania innymi pod warunkiem, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w OPZ; b) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja oprogramowania i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w OPZ. Zmiany wprowadzone do umowy w wyniku zaistnienia ww. okoliczności nie powodują zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy oraz pozostałych warunków umowy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.strazgraniczna.pl
Adres uzyskania siwz Zespół ds. Zamówień Publicznych KGSG; 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 230, tel. 225004476, 225004422, fax: 225004781
Data składania wniosków 07/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Kancelaria Zespołu ds. Zamówień Publicznych KGSG; 00-463 Warszawa, ul. Podchorążych 38, budynek nr 5, pokój nr 229, w godz. 8:30 - 15:30 (od poniedziałku do piątku), tel. 225004372 lub 225004422
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)