Wykonanie materiałów i artykułów na potrzeby promocji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza

Data publikacji 2012-11-30
Data zakończenia 2012-12-10 11:00:00
Instytucja Gmina Miasto Pionki
Miejscowość Pionki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Drukowane książki, broszury i ulotki,
  • Materiały reklamowe,
  • Tablice,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów,
  • Odzież sportowa,
  • Urządzenia multimedialne,
  • Usługi programowania pakietów oprogramowania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 254201 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 783422005, 753400009, 301950002, 184120000, 302372300, 798100005, 798200008, 224620006, 793410006, 221000001, 323220006, 386520000, 386521207, 386534001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego materiałów i artykułów na potrzeby promocji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, a mianowicie:
1) Publikacja promocyjna
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na publikacji ogłoszenia prasowego w ogólnopolskim miesięczniku Eksport & Import, którego tematyka skupia się na zagadnieniach ekonomicznych, skierowanym głównie do przedsiębiorców (biznesmenów), ogólnie pojętego rynku ekonomicznego dotyczącego projektu: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza - realizowanego w ramach Działania 1.7 Promocja Gospodarcza Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
Do zadań Wykonawcy należeć będzie publikacja ogłoszeń w ww. piśmie.
Wymiary ogłoszenia:
- minimum 205mm x 290 mm (format A4),
- druk full color.
Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć treść ogłoszenia do Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia składu ogłoszenia i konsultacji w zakresie opracowania graficznego oraz uzyskania akceptacji ostatecznej wersji przez Zamawiającego.
2) Pamiątkowa tablica informacyjna
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pamiątkowej tablicy informacyjnej dla projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza.
Tablica wykonana z mosiądzu odlewana lub grawerowana. Wymiar tablicy: nie mniejszy niż 40 cm (szerokość) i 30 cm (wysokość). Tablicę należy wykonać po formalnej akceptacji przez Zamawiającego projektu tablicy.
3) Stroje sportowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 2 kompletów sportowych strojów siatkarskich. Każdy komplet po 15 szt. strojów (koszulka + spodenki). Razem 30 szt.
Stroje siatkarskie wraz z nadrukiem logo programu, herbem miasta, klubu oraz napisem na koszulce Miasto Pionki i www.pionki.pl z przodu koszulki, numerami na koszulce z przodu oraz z tyłu.
Koszulka: klasyczna, jednolita kolorystycznie koszulka sportowa. Materiał odprowadzający pot na zewnątrz zapewniający optymalny komfort na boisku, siatkowe panele poprawiają wentylację, materiał technologia Dri-FIT lub równoważny, 100% poliester.
Spodenki: klasyczne spodenki sportowe, posiadają elastyczny ściągacz w pasie + sznurek. Bez wkładu. Materiał: technologia Dri -FIT 100% poliester lub równoważna.
Rozmiary: po 7 szt. rozmiar L, po 8 szt. rozmiar M z każdego kompletu.
Numery na koszulkach: z przodu na piersiach numer - wysokość 12 cm, z tyłu na plecach numer - wysokość 20 cm.
Ponadto na koszulce na prawej piersi herb miasta Pionki, a na lewej piersi logo PTS-u.
Numery na każdym z dwóch kompletów od 1 do 15.
4) Dostawa projektora wraz z ekranem i akcesoriami
Przedmiotem zamówienia jest dostawa następującego sprzętu i akcesoriów:
1. Ekran biały na czteropunktowym stojaku o wymiarach umożliwiających uzyskanie obrazu 1,90x1,40m (maks. 2 x1,5m) do projekcji przedniej, współczynnik odbicia min. 1,2, czarna ramka dookoła ekranu o szerokości min. 4 cm, napinacze, równoważny Medium EasyFixx Comfort 200 x 150 cm lub lepszy
2. Projektor video, rozdzielczość natywna 1920x1080p, jasność światła kolorowego nie mniejsza niż 2500 Lumenów, 2x HDMI, D-sub, trwałość źródła/źródeł światła zainstalowanych w projektorze deklarowana przez producenta nie mniejsza niż 4000h, kontrast nie mniejszy niż 5000:1, polski OSD, polska instrukcja obsługi, równoważny OPTOMA HD23B lub lepszy.
Źródło światła (lampa) dla projektora w zestawie; w przypadku projektora przystosowanego do dwóch lamp projektor musi być wyposażony w dwie lampy, 24 m-cy okres gwarancji- 1 kpl
3. kable do połączenia laptopa z projektorem HDMI 1 szt. dł. 5m, D-sub 1 szt. dł. 5m.
4. Stolik pod projektor regulowanej wysokość od 1m-1.5mi na kółkach
Inne uwarunkowania: sprzęt ma być nowy, nieużywany, wyprodukowany po 01.01.2012 r.
5) Pendrive 8GB USB 3.0 wraz z materiałami multimedialnymi
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 pendrivów z nagranymi materiałami multimedialnymi (prezentacja + film) dotyczącymi realizacji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza.
Pendrive 8GB USB 3.0 w obudowie aluminiowej, w futerale z naturalnej skóry.
Pendrive musi być oznaczony trwale grafiką (np. nadruk, grawer) oznakowaniami RPO WM (nazwa projektu + loga UE) - ilość 100 szt. oraz na metalowej części napisem USB 3.0.
Materiały multimedialne:
- prezentacja multimedialna promocyjna projektu w jako film lub prezentacja slajdów z podkładem dźwiękowym, na podstawie materiałów dostarczonych przez UM Pionki,
- film pozyskany od Pani Justyny Płachta (Zakład Fotograficzny Promyk). Dwa formaty prezentacji: do projekcji na ekran (720p) i do prezentacji w internecie (320p). Szacowny koszt zakupu/ pozyskania materiałów przez Wykonawcę - 500 zł brutto.
6) Stroje - dresy sportowe
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 40 kompletów dresów sportowych. Każdy komplet (bluza + spodnie). Kolorystyka: dres czarno- grafitowo- limonkowy. Materiał 100 % funkcjonalny poliester.
Bluza z wstawkami z siatki na boku pod pachami sprawiający lepszą oddychalność materiału.
Dwie kieszenie boczne zapinane na zamek błyskawiczny. Spodnie również z siatką i dwoma bocznymi kieszeniami. Nogawka zwężana zakończona 5 cm ściągaczem i zamkiem błyskawicznym.
Rozmiary: 10 szt. - XL , 20szt. - L, 7 szt.- M . 3 szt.- S.
Nadruki na strojach: herb miasta, www.pionki.pl oraz herb klubu z przodu bluzy, nazwa programu wraz z logo RPO z tyłu bluzy.
7) Ulotka promocyjna
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie druku ulotki na temat przedsiębiorczości dla projektu pt: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza.
W skład zamówienia wchodzi druk ulotki wg materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Zamawiający przekaże Wykonawcy elektroniczną wersję ulotki.
Ulotka:
- wydruk w pełnym kolorze, dwustronny,
- format: A4 pionowo,
- papier kredowy, błyszczący, 170g/m2,
- ilość stron 8
- łączny nakład: 8.000 sztuk

UWAGA:
Przykładowe wzory i kolorystyka wybranych pozycji, oznaczenie strojów i ich kolorystyka znajdują się w załączniku nr 3 do SIWZ.

2. Wszystkie dostarczane materiały oraz gadżety na potrzeby promocji projektu Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza muszą być wykonane (oznaczone) zgodnie z Wytycznymi dla beneficjentów RPO WM w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
3. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe, służące doprecyzowaniu opisu przedmiotu zamówienia, i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach jakościowych i funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Pionki
Ulica Aleja Jana Pawła II 15
Nr domu 15
Miejscowość Pionki
Kod Pocztowy 26-670
Województwo mazowieckie
Tel 48 3414 201
Fax 48 3414 204
Internet www.pionki.pl
Regon 00052537500000
E-mail burmistrz@pionki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony i podpisany formularz Oferta, wg wzoru zamawiającego, o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do siwz, 2) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, 3) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp w przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 4) wykazu części (zakresu) zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (informacja ta jest częścią formularza Oferty).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Wszelkie postanowienia zawieranej umowy są zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 2. Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. 3. Zmiany do umowy mogą dotyczyć: 1) wynagrodzenia (ceny) oraz przedmiotu umowy: a) jeżeli konieczne będzie dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych lub zaniechanie wykonania części przedmiotu zamówienia. Podstawę dla zaniechania wykonania części przedmiotu zamówienia lub dostawy materiałów lub urządzeń zamiennych stanowić może jedynie protokół konieczności, z którego wynikać będzie, że wykonanie określonej części przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ jest niecelowe (np. ze względu na przekroczenie budżetu przyznanego na ten cel lub w sytuacji, gdy wykonanie okaże się zbędne lub nieprzydatne dla Zamawiającego) lub konieczne jest dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych z uwagi na możliwość bardziej funkcjonalnego i efektywniejszego wykorzystania dostarczanych materiałów i urządzeń lub w sytuacji, gdy dostarczenie materiałów lub urządzeń zamiennych będzie bardziej korzystne dla Zamawiającego pod względem ekonomicznym lub użytkowym. 2) terminu wykonania zamówienia: termin ustalony w siwz może ulec zmianie w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) jeżeli dostarczenie materiałów i urządzeń zamiennych wymaga dodatkowego czasu ponad termin wynikający z umowy, b) jeżeli wykonie zamówienia dodatkowego wpłynie na termin wykonania zamówienia podstawowego, c) okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymania dostaw przez zamawiającego, d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. W przedstawionych powyżej przypadkach wystąpienia opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub przestoju. Przesunięcie terminu będzie musiało być szczegółowo uzasadnione przez wykonawcę i zaakceptowane przez zamawiającego, z wyjątkiem zaistnienia okoliczności, o których mowa w punkcie c). 5. Zamawiający ma możliwość przedłużenia terminu realizacji niniejszej umowy z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.pionki.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, pokój nr 28b
Data składania wniosków 10/12/2012
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Miasta Pionki Aleja Jana Pawła II 15, 26-670 Pionki, sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (RPO WM) Priorytet I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu Działanie 1.7. Promocja gospodarcza Tytuł projektu: Pionki miejscem sukcesu - promocja gospodarcza Mazowsza, nr kancelaryjny wniosku: 4549/10.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)