1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach.
2.Przedmiotem zamówienia są oryginalne materiały eksploatacyjne do urządzeń wymienionych w Dodatku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy z zastrzeżeniem pkt 11 niniejszego rozdziału.
3.Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę urządzeń, do których są przeznaczone oraz kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego.
4.Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe.
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały do produkcji których użyto materiałów nowych nieregenerowanych, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające) są w 100% nowe i nieregenerowane oraz powinny posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
5.Dostarczone materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, oraz termin ważności.
6.W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy.
7.Część urządzeń (drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych) posiada aktualną gwarancję producenta i jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
8.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego.
9.Wykonawca udzieli gwarancji na zakupione materiały minimum na okres 12 miesięcy od dnia odbioru ich przez Zamawiającego.
Jeżeli w okresie gwarancji Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość wydruków lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
10.Zasady realizacji zamówienia i dostawy
10.1 Dostawa zrealizowana zostanie do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, w terminie do 31 grudnia 2012r., w dzień roboczy, w godzinach od 8 do 15, po uprzednim powiadomieniu (telefonicznie lub faksem, lub drogą elektroniczną) Zamawiającego o terminie dostawy (z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym).
10.2 Koszty transportu i rozładunku zamówionych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
10.3 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (Dodatek Nr 5 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ.
11.Oferty równoważne
11.1Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia i w Dodatku Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że urządzenia wymienione w poz. 4,7,8,9,12,13,14,15 i 16 podlegają gwarancji i Zamawiający wymaga, aby dla tych urządzeń Wykonawca zaoferował oryginalne materiały eksploatacyjne ( tonery, bębny).
11.2 Produkt równoważny musi być kompatybilny za sprzętem, do którego jest zamówiony i musi być fabrycznie nowy.
11.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych
11.4 W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
11.5 Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność.
11.6 Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne odpowiadają wymaganiom określonym w pkt 11.5, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem) oraz dołączyć do oferty raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 norma dla tonerów kolorowych. Raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu.
11.7 Wykonawca oferujący artykuły równoważne zobowiązany jest w Dodatku nr 2 do SIWZ wpisać nazwę producenta zamienników, symbol/kod artykułu oraz informację co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron A4).
11.8 Na życzenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 3 dni liczonych od daty wezwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu. Zamawiający zwróci próbki/testery wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek.
12.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej,
b)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy,
d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich |