Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach

Data publikacji 2012-11-30
Data zakończenia 2012-12-10 10:00:00
Instytucja Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 481560 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301923200, 301243007, 301251105, 301251208
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy materiałów eksploatacyjnych (tonery, taśmy, bębny) do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Kielcach.
2.Przedmiotem zamówienia są oryginalne materiały eksploatacyjne do urządzeń wymienionych w Dodatku nr 2 do SIWZ- Formularz cenowy z zastrzeżeniem pkt 11 niniejszego rozdziału.
3.Zamawiający zainteresowany jest zakupem materiałów eksploatacyjnych o najwyższej jakości, zapewniających bezawaryjną pracę urządzeń, do których są przeznaczone oraz kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego.
4.Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe.
Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie materiały do produkcji których użyto materiałów nowych nieregenerowanych, w którym jedynym elementem powtórnie wykorzystywanym w przypadku tonerów i tuszy jest obudowa, która przed końcowym zamontowaniem gotowego wyrobu przeszła testy wykluczające wady materiałowe (nieszczelności, mikropęknięcia), a wszystkie inne elementy mające wpływ na jakość wydruku (listwy zbierające, wałki, elementy uszczelniające) są w 100% nowe i nieregenerowane oraz powinny posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy)
5.Dostarczone materiały muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania, oraz muszą posiadać naniesiony na opakowaniu opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony, oraz termin ważności.
6.W przypadku awarii urządzenia spowodowanej niewłaściwym funkcjonowaniem materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę, będzie on zobowiązany do pokrycia kosztów uszkodzonego sprzętu w autoryzowanym punkcie serwisowym. Podstawą zapłaty będzie opinia i faktura autoryzowanego serwisu dokonującego naprawy.
7.Część urządzeń (drukarek/urządzeń wielofunkcyjnych) posiada aktualną gwarancję producenta i jeśli na skutek awarii urządzenia wynikłej z winy stosowania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę Zamawiający utraci gwarancję producenta urządzenia, w ramach rekompensaty za utracone korzyści Wykonawca w drodze stosownej umowy będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji, bez zmiany jej warunków.
8.Dostarczone przez Wykonawcę materiały eksploatacyjne muszą być wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego.
9.Wykonawca udzieli gwarancji na zakupione materiały minimum na okres 12 miesięcy od dnia odbioru ich przez Zamawiającego.
Jeżeli w okresie gwarancji Zamawiający stwierdzi, że wydajność, jakość wydruków lub niezawodność dostarczonych produktów odbiega od wymagań Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się do wymiany produktu na nowy, wolny od wad w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
10.Zasady realizacji zamówienia i dostawy
10.1 Dostawa zrealizowana zostanie do budynku Oddziału Regionalnego KRUS w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65B, w terminie do 31 grudnia 2012r., w dzień roboczy, w godzinach od 8 do 15, po uprzednim powiadomieniu (telefonicznie lub faksem, lub drogą elektroniczną) Zamawiającego o terminie dostawy (z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym).
10.2 Koszty transportu i rozładunku zamówionych materiałów eksploatacyjnych ponosi Wykonawca.
10.3 Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (Dodatek Nr 5 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ.
11.Oferty równoważne
11.1Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia i w Dodatku Nr 2 do SIWZ. Zamawiający zastrzega, że urządzenia wymienione w poz. 4,7,8,9,12,13,14,15 i 16 podlegają gwarancji i Zamawiający wymaga, aby dla tych urządzeń Wykonawca zaoferował oryginalne materiały eksploatacyjne ( tonery, bębny).
11.2 Produkt równoważny musi być kompatybilny za sprzętem, do którego jest zamówiony i musi być fabrycznie nowy.
11.3 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują rozwiązania lepsze od wymaganych
11.4 W przypadku, kiedy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie tonera, produkt równoważny winien posiadać analogiczny element.
11.5 Wykonawca może zaproponować taki produkt równoważny, który będzie spełniał wszystkie wymagane parametry, normy, standardy jakościowe i właściwości jak produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry techniczne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych winny być takie same lub lepsze jak parametry tej samej klasy produktów oryginalnych. W szczególności musi być zagwarantowana nie gorsza jakość wydruku, taka sama lub lepsza wydajność czy pojemność.
11.6 Na potwierdzenie, iż oferowane artykuły równoważne odpowiadają wymaganiom określonym w pkt 11.5, Wykonawca powinien dołączyć do oferty opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar (potwierdzony aktualnym katalogiem, wydrukiem z katalogu umieszczonego na stronie internetowej lub innym dowodem) oraz dołączyć do oferty raporty z testów wydajności wykonanych wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 norma dla tonerów kolorowych. Raporty z testów muszą dotyczyć każdego artykułu oddzielnie i określać wydajności przetestowanego produktu.
11.7 Wykonawca oferujący artykuły równoważne zobowiązany jest w Dodatku nr 2 do SIWZ wpisać nazwę producenta zamienników, symbol/kod artykułu oraz informację co do wydajności/pojemności/gramatury (liczby stron A4).
11.8 Na życzenie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia na własny koszt bezpłatnych próbek/testerów oferowanych materiałów równoważnych w terminie do 3 dni liczonych od daty wezwania. Zamawiający zastrzega sobie prawo przetestowania załączonego produktu. Zamawiający zwróci próbki/testery wykonawcom, których oferty nie zostaną wybrane, na ich wniosek.
12.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia:
a)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej,
b)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy,
d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach
Ulica ul. Wojska Polskiego 65B
Nr domu 65B
Miejscowość Kielce
Kod Pocztowy 25-389
Województwo świętokrzyskie
Tel 041 3481900, 3481904
Fax 041 3481920
Internet www.krus.gov.pl
Regon 01251326200203
E-mail kielce@krus.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2012
Wadium 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium. Wymagane wadium dla całości zamówienia wynosi ogółem 600,00 zł (słownie zł: sześćset 00/100). 2.Wadium dla całości zamówienia Wykonawca jest zobowiązany wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 10 grudnia 2012r. do godziny 10:00. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu, Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane na rachunek Zamawiającego w banku: -Nazwa banku i nr rachunku bankowego: BGK O/Kielce 97 1130 1192 0027 6157 2620 0001 -Nazwa i adres Zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B 25-389 Kielce -Tytuł: Wadium - przetarg nieograniczony na zakup i dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i urządzeń wielofunkcyjnych (OP-2310/9/2012) Wadium wniesione w pieniądzu musi być wniesione na tyle wcześnie, aby w terminie składania ofert kwota wadium znajdowała się już na rachunku bankowym Zamawiającego (decyduje data i godzina uznania rachunku). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których jest mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz musi wskazywać całość zamówienia i zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres, na jaki Wykonawca jest związany ofertą, tj. na okres 30 dni licząc od dnia otwarcia ofert. Zamawiający wymaga, aby oryginał dokumentu umieścić w odrębnej kopercie opatrzonej dopiskiem WADIUM i złożyć wraz z ofertą, natomiast kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 5.Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta będzie uznana za odrzuconą. 6.Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium wszystkim Wykonawcom, z zastrzeżeniem pkt 11, po wyborze najkorzystniejszej oferty lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci, zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok potw 6 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Raporty z testów wydajności, o których mowa w Rozdziale III pkt 11.6 SIWZ, które powinny byc wykonane wg standardów norm: ISO/IEC 19752 norma dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798 norma dla tonerów kolorowych - dotyczy produktów równoważnych do opisanych przez Zamawiającego w SIWZ.
Inne dokumenty 1)Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela, -wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 2)Wykaz podwykonawców ( o ile są przewidziani) wraz z zakresem powierzonych im zadań, 3)Wypełniony formularz oferty (Dodatek nr 1 do SIWZ ) wraz z formularzem cenowym (Dodatek nr 2 do SIWZ). 4)Zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (Dodatek nr 5 do SIWZ). WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu zgodnie art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych, wszyscy Wykonawcy mogą złożyć wspólnie, b) oświadczenie wymienione w sekcji III.4.2 o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust. 1 ustawy Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie, c) dokument wymieniony w sekcji III.4.2 akapit 2 Wykonawcy muszą złożyć indywidualnie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.krus.gov.pl
Adres uzyskania siwz Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B, 25-389 Kielce
Data składania wniosków 10/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (Sekretariat, IV piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)