GuidZP400 |
0d38edcc-99c7-4beb-b74a-5450f066cb41
|
Biuletyn |
511108-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie
|
Regon |
17020384300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sztum
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
556 406 327
|
Zamawiajacy fax |
556 406 327
|
Zamawiajacy email |
mgzo-sztum@oswiata.org.pl, mgzosztum@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.sztum.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie, ul. Mickiewicza 39, 82-400 Sztum na podstawie zarządzenia nr 123.2016 Burmistrza Miasta i Gminy Sztum z dnia 17 listopada 2016 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do realizacji projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum dyrektorowi Miejsko-Gminnego Zespołu Oświaty w Sztumie
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.sztum.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.sztum.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne, zgodnie z zasadani określonymi w rozdziale XIV i XV SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejsko-Gminny Zespół Oświaty w Sztumie ul. Mickiewica 39, 82-400 Sztum, pokój 46, II piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych i plastycznych do oddziałów wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum – część nr 1
|
Numer referencyjny |
MGZO.271.5.2017.AD
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i plastycznych do ośrodków wychowania przedszkolnego w ramach projektu pn.: Z przedszkolem na Ty – upowszechnianie i podniesienie jakości edukacji przedszkolnej w Mieście i Gminie Sztum współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach RPO WP na lata 2014-2020; Oś priorytetowa: 3 Edukacja, Działanie 3.1 Edukacja przedszkolna.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy, w tym sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
37820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2.Pełnomocnictwo - jeżeli oferta wraz ze wszystkimi załącznikami została podpisana przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, których to reprezentacja wynika z przepisów prawa, z danych ujawnionych we właściwym rejestrze lub z innego upoważnienia. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z innych załączonych dokumentów. Pełnomocnictwo do podpisania oferty powinno być dołączone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień zawartej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) warunków i terminów płatności,
3) parametrów technicznych i rodzaju materiałów biurowych i plastycznych będących przedmiotem umowy.
3. Zmiany, o których mowa w ust. 2 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, a w szczególności:
1) w zakresie ust. 2 - w przypadku wystąpienia „siły wyższej”. Pod pojęciem siły wyższej Strony rozumieją zdarzenie spowodowane przez czynniki o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia w chwili zawarcia niniejszej umowy i któremu przy dochowaniu należytej staranności nie można było skutecznie zapobiec lub przeciwstawić się. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie zawiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia,
2) w zakresie ust. 2 pkt 2 – w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów w trakcie realizacji niniejszej umowy,
3) w zakresie ust. 2 pkt 3 – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy polegającej na zmianie parametrów oraz rodzaju materiałów biurowych i plastycznych określonych w załączniku nr 1 do umowy pod warunkiem wycofania z oficjalnych kanałów dystrybucji materiałów objętych umową i zastąpienia materiałami o parametrach nie gorszych od parametrów materiałów wycofanych i z zachowaniem ceny materiałów wycofanych,
4) w zakresie ust. 2 pkt 3 – w przypadku jeśli przyczyni się to, do poprawy jakości przedmiotu umowy, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji umowy.
4. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedłoży Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-05-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Ofertę stanowią wypełniony formularz ofertowy o treści odpowiadającej załącznikowi nr 1 do SIWZ oraz formularz cenowy treści odpowiadającej załącznikowi nr 2 do SIWZ.
|