GuidZP400 |
9100b284-659a-4c9d-b0ed-6375aafac88b
|
Biuletyn |
511389-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
|
Regon |
27625548200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sosnowiec
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
322 960 600
|
Zamawiajacy fax |
32 296 06 05
|
Zamawiajacy email |
informatyk@um.sosnowiec.pl
|
Adres strony url |
www.um.sosnowiec.pl
|
Adres strony internetowej |
www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.um.sosnowiec.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami zawartymi SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski, Ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, pok. 213
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż elementów małej architektury w parkach i na zieleńcach miejskich
|
Numer referencyjny |
WZP.271.1.53.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia jest związany z rewitalizacją terenów zieleni miejskiej w Sosnowcu w zakresie wymiany elementów małej architektury. Planuje się dostawę leżaków parkowych i ławek oraz wymianę ławek na bulwarach nad rzeką Przemszą przy ul. I. Mościckiego w Sosnowcu. Zakres zamówienia obejmuje także demontaż ławek betonowo-drewnianych oraz stalowo - drewnianych znajdujących się na terenie bulwarów przy ul. I. Mościckiego oraz zdeponowanie ich w magazynie MZUK Sosnowiec. W ramach tego zadania należy również wykonać brukowane zatoczki o nawierzchni z kostki granitowej i z kostki klasy piccola (w zależności od lokalizacji na terenie parku) oraz zamontowanie w wykonanych nawierzchniach 54 szt. ławek. Montaż na szpilkach/kotwach stalowych osadzonych na stałe w zatoczkach. Wymiana elementów małej architektury ma na celu podkreślenie walorów wizualno-estetycznych terenów służących wypoczynkowi i rekreacji mieszkańców Sosnowca
|
Cpv glowny przedmiot |
39113600-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: do 120 dni od dnia zawarcia umowy, zgodnie z harmonogramem zawartym w Rozdziale V, pkt. 2 SIWZ
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał należycie dostawy ławek betonowo - drewnianych o podstawie z betonu architektonicznego oraz ławek żeliwno-drewnianych, o łącznej wartości co najmniej 45.000,00 zł brutto.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 1. odnośnie tego podmiotu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów:
1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt. 1, Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelą Wyceny Zadania stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ.
2.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ);
2.2.dokumenty o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ;
2.3.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy.
3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ.
4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany zawarte są we Wzorze umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|