Dostawa i montaż elementów małej architektury w parkach i na zieleńcach miejskich

Data publikacji 2017-05-18
Data zakończenia 2017-05-26 00:00:00
Instytucja Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Miejscowość Sosnowiec
Województwo śląskie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511389-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391136003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia jest związany z rewitalizacją terenów zieleni miejskiej w Sosnowcu w zakresie wymiany elementów małej architektury. Planuje się dostawę leżaków parkowych i ławek oraz wymianę ławek na bulwarach nad rzeką Przemszą przy ul. I. Mościckiego w Sosnowcu. Zakres zamówienia obejmuje także demontaż ławek betonowo-drewnianych oraz stalowo - drewnianych znajdujących się na terenie bulwarów przy ul. I. Mościckiego oraz zdeponowanie ich w magazynie MZUK Sosnowiec. W ramach tego zadania należy również wykonać brukowane zatoczki o nawierzchni z kostki granitowej i z kostki klasy piccola (w zależności od lokalizacji na terenie parku) oraz zamontowanie w wykonanych nawierzchniach 54 szt. ławek. Montaż na szpilkach/kotwach stalowych osadzonych na stałe w zatoczkach. Wymiana elementów małej architektury ma na celu podkreślenie walorów wizualno-estetycznych terenów służących wypoczynkowi i rekreacji mieszkańców Sosnowca

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9100b284-659a-4c9d-b0ed-6375aafac88b
Biuletyn 511389-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta
Regon 27625548200000
Zamawiajacy adres ulica al. Zwycięstwa
Zamawiajacy adres numer domu 20
Zamawiajacy miejscowosc Sosnowiec
Zamawiajacy kod pocztowy 41200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 960 600
Zamawiajacy fax 32 296 06 05
Zamawiajacy email informatyk@um.sosnowiec.pl
Adres strony url www.um.sosnowiec.pl
Adres strony internetowej www.bip.um.sosnowiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.um.sosnowiec.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy złożyć w formie pisemnej, zgodnie z wymaganiami zawartymi SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski, Ul. Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, pok. 213
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż elementów małej architektury w parkach i na zieleńcach miejskich
Numer referencyjny WZP.271.1.53.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia jest związany z rewitalizacją terenów zieleni miejskiej w Sosnowcu w zakresie wymiany elementów małej architektury. Planuje się dostawę leżaków parkowych i ławek oraz wymianę ławek na bulwarach nad rzeką Przemszą przy ul. I. Mościckiego w Sosnowcu. Zakres zamówienia obejmuje także demontaż ławek betonowo-drewnianych oraz stalowo - drewnianych znajdujących się na terenie bulwarów przy ul. I. Mościckiego oraz zdeponowanie ich w magazynie MZUK Sosnowiec. W ramach tego zadania należy również wykonać brukowane zatoczki o nawierzchni z kostki granitowej i z kostki klasy piccola (w zależności od lokalizacji na terenie parku) oraz zamontowanie w wykonanych nawierzchniach 54 szt. ławek. Montaż na szpilkach/kotwach stalowych osadzonych na stałe w zatoczkach. Wymiana elementów małej architektury ma na celu podkreślenie walorów wizualno-estetycznych terenów służących wypoczynkowi i rekreacji mieszkańców Sosnowca
Cpv glowny przedmiot 39113600-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia: do 120 dni od dnia zawarcia umowy, zgodnie z harmonogramem zawartym w Rozdziale V, pkt. 2 SIWZ
Okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie formułuje żadnego wymagania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonał należycie dostawy ławek betonowo - drewnianych o podstawie z betonu architektonicznego oraz ławek żeliwno-drewnianych, o łącznej wartości co najmniej 45.000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia składa dokumenty o których mowa w pkt 1. odnośnie tego podmiotu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający wezwie Wykonawcę, w szczególności do złożenia następujących dokumentów: 1. wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokumenty o których mowa w pkt. 1, Wykonawcy składają tak, aby wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wykonawca zobowiązany jest złożyć wypełniony formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ wraz z Tabelą Wyceny Zadania stanowiącą Załącznik nr 8 do SIWZ. 2.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 2.1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu (zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ) oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ); 2.2.dokumenty o których mowa w rozdziale VIII pkt 2) SIWZ; 2.3.stosowne oryginalne lub notarialnie poświadczone pełnomocnictwo lub inny stosowny dokument, jeżeli oferta podpisywana jest przez pełnomocnika lub też w przypadku, gdy umocowanie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu rejestrowego Wykonawcy. 3.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 2.1 SIWZ. 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5.Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zawarte są we Wzorze umowy - załącznik nr 3 do SIWZ
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria długość okresu gwarancji
Znaczenie 20
  
Kryteria wysokość kary umownej za opóźnienie w realizacji Przedmiotu umowy
Znaczenie 20
  
Kryteria cena brutto
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)