Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)

Data publikacji 2017-05-18
Data zakończenia 2017-05-26 00:00:00
Instytucja Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Miejscowość Zielona Góra
Województwo lubuskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 508858-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)”.
Część 1 „Materiały promocyjne na potrzeby wydarzeń o charakterze gospodarczym realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego”,
Część 2 „Odzież promocyjna z indywidualnym layoutem”,
Część 3 „Elementy ekspozycyjne z indywidualnym projektem layoutu”.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1A do SIWZ (dla części 1), załącznik nr 1B do SIWZ (dla części 2), załącznik nr 1C do SIWZ (dla części 3).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c420b773-a608-4f5b-9919-7c5f396e5f52
Biuletyn 508858-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
Regon 97077008900000
Zamawiajacy adres ulica ul. Podgórna
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Zielona Góra
Zamawiajacy kod pocztowy 65057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 68 4565403, 4565404, 4565277
Zamawiajacy fax 684 565 404
Zamawiajacy email przetargi@lubuskie.pl
Adres strony url www.lubuskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zadanie realizowane jest w ramach projektu pn. „Kompleksowa promocja potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego poprzez kampanie promocyjne o zasięgu krajowym i międzynarodowym” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Lubuskie 2020, Działanie 1.4. Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP, Poddziałanie 1.4.1 Promocja regionu i umiędzynarodowienie sektora MŚP – projekty realizowane poza formułą ZIT.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.lubuskie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.lubuskie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego, KANCELARIA OGÓLNA, ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)
Numer referencyjny DA.III.272.2.20.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)”. Część 1 „Materiały promocyjne na potrzeby wydarzeń o charakterze gospodarczym realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego”, Część 2 „Odzież promocyjna z indywidualnym layoutem”, Część 3 „Elementy ekspozycyjne z indywidualnym projektem layoutu”. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1A do SIWZ (dla części 1), załącznik nr 1B do SIWZ (dla części 2), załącznik nr 1C do SIWZ (dla części 3).
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania przedmiotu zamówienia: dla części 1, 2, 3 – 30 dni roboczych od podpisania umowy (termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Część 1 „Materiały promocyjne na potrzeby wydarzeń o charakterze gospodarczym realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego” Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie przynajmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał materiały promocyjne z nadrukiem, gdzie wartość każdej do-stawy (umowy) wynosiła co najmniej 100 000 zł brutto. Część 2 „Odzież promocyjna z indywidualnym layoutem” Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie przynajmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał odzież promocyjną z indywidualnym layoutem, gdzie wartość każdej dostawy (umowy) wynosiła co najmniej 18 000 zł brutto. Część 3 „Elementy ekspozycyjne z indywidualnym projektem layoutu” Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie przynajmniej 3 dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał elementy ekspozycyjne / wystawiennicze z indywidualnym projektem layoutu gdzie wartość każdej dostawy (umowy) wynosiła co najmniej 7000 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. Zamawiający dla potwierdzenia spełnienia warunku skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych. a)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale XV pkt 4 ppkt 1) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny by wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale XV pkt. 4 ppkt 1) SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu 2)„Wykaz dostaw” wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 5A, 5B, 5C do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1.Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 – tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 3.Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4.
Czy wadium 1
Wadium Składając ofertę Wykonawca jest zobowiązany przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium dla części 1 w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), dla części 2 w wysokości 500 zł (słownie: pięćset złotych), dla części 3 nie ma obowiązku wniesienia wadium – w zależności na część na którą składana jest oferta.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Wprowadzenie jakichkolwiek zmian i nowych postanowień do niniejszej umowy możliwe jest tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r., 2164 z późn. zm.). 3.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym: - przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie, stare dane zostaną zastąpione nowymi, - dopuszcza się zmianę terminu realizacji niniejszej umowy; określone w umowie terminy realizacji przedmiotu umowy mogą ulec przesunięciu: jeżeli przedmiot umowy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy został czasowo wycofany lub jest czasowo niedostępny na rynku. Warunkiem jest potwierdzenie tego faktu dowodami przez Wykonawcę, w przypadku napotkania przez Wykonawcę lub Zamawiającego okoliczności niemożliwych do przewidzenia i niezależnych od nich, np. zmian przepisów prawa polskiego albo prawa wspólnotowego - termin realizacji może zostać przesunięty o czas, kiedy realizacja umowy była niemożliwa, w przypadku działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje i których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia publicznego, jeżeli zmianie ulegną terminy realizacji zadania uwzględnione w dokumentacji aplikacyjnej do RPO Lubuskie 2020 i w decyzji określającej szczegółowe warunki przyznania dofinansowania na realizację projektu (w tym wydłużenie terminu realizacji zadania) - termin zakończenia może zostać zmieniony o czas wynikający z uzyskanej przez Zamawiającego zgody na zmianę terminu. - zmiany warunków płatności, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa, - zmiany ceny przedmiotu umowy w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT (w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe), 4. Zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności. 5.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 6. Wszelkie zmiany treści Umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu, podpisanego przez obie Strony, pod rygorem nieważności. 7.Inicjatorem zmian w umowie mogą być obie strony umowy, z tym że ostateczna decyzja co do wprowadzenia zmian i ich zakresu należy do Zamawiającego.
IV 4 4 data 2017-05-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Materiały promocyjne na potrzeby wydarzeń o charakterze gospodarczym realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 161102,80
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)”. - Część 1 „Materiały promocyjne na potrzeby wydarzeń o charakterze gospodarczym realizowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego” 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1A do SIWZ (dla części 1)
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Odzież promocyjna z indywidualnym layoutem”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22616,67
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)”. - Część 2 „Odzież promocyjna z indywidualnym layoutem”, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1B do SIWZ (dla części 2)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Elementy ekspozycyjne z indywidualnym projektem layoutu”.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 10619,66
Waluta zal pln
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis 1.Przedmiotem zamówienia jest „Wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby promocji potencjału gospodarczego Województwa Lubuskiego wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego z podziałem na części (3)”. Część 3 „Elementy ekspozycyjne z indywidualnym projektem layoutu”. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1C do SIWZ (dla części 3).
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)