GuidZP400 |
5369d152-5e23-426c-a246-2c0d94dc8534
|
Biuletyn |
510532-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
|
Regon |
69069752900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lwowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
60
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Rzeszów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
35301
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
178 664 000
|
Zamawiajacy fax |
178 664 702
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@szpital2.rzeszow.pl
|
Adres strony url |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital2.rzeszow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kliniczny Szpital Wojewódzki Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie, ul. Lwowska 60, 35-301 Rzeszów, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawy tonerów, tuszy, taśm i akcesoriów do drukarek komputerowych.
|
Numer referencyjny |
Zp250/030/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawy tonerów, tuszy, taśm i akcesoriów do drukarek komputerowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192113-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem oceny spełniania w/w warunku Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum 2 dostaw materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych minimum 100 000,00 zł każda (jedna dostawa wykonywana w ramach jednej umowy) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do siwz.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
2) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (Wzór oświadczenia - Załącznik Nr 3C do SIWZ).
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 3.3 ppkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
2) Dokumenty, o których mowa w pkt. 3.3.1. ppkt 1 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3.3.1, ppkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ppkt 2 stosuje się.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Materiały informacyjne (opisy, katalogi) oferowanego przedmiotu zamówienia – w języku polskim -potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ – dopuszczalna forma dokumentów CD / DVD.
2. Dokument potwierdzający, że dostarczone tusze i tonery do drukarek wytworzone zostały zgodnie z normą ISO 9001:2000 i normą środowiskową ISO 14001 – w przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych.
3. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych - Wykonawca winien przedłożyć zestawienie na płycie CD/DVD w formacie XLS wszystkich oferowanych materiałów eksploatacyjnych równoważnych – wg wzoru:
Oznaczenie materiału eksploatacyjnego oferowanego (kod) Oznaczenie oryginalne producenta OEM (kod) Wydajność oryginalnego tuszu tonera, kasety drukującej, bębna wg producenta sprzętu Wydajność tuszu tonera, kasety drukującej, bębna Lista urządzeń z którymi współpracuje oferowany materiał eksploatacyjny
1 2 3 4 5
4. Dotyczy pozycji: 10-32, 37- 39, 43, 53-57: W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę materiałów eksploatacyjnych równoważnych:
Zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, tj. odpowiednio:
a) ISO/IEC 19752:2004 Technologia informacyjna – metoda określania wydajności kaset z tonerem do monochromatycznych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek.
b) ISO/IEC 19798:2007 Metoda określania wydajności kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek.
c) ISO/IEC 24711:2007 Metoda określania wydajności kaset z tuszem do kolorowych drukarek atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych zawierających elementy drukarek.
W przypadku kiedy zaoferowane wyroby będą budzić wątpliwości Zamawiającego co do ich zgodności z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ, Zamawiający w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ zastrzega prawo żądania próbek wszystkich zaoferowanych wyrobów. Próbki zostaną uzupełnione przez Zamawiającego na podstawie art. 26 ust.3 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony Formularz ofertowy. Załącznik nr 1.
2) Wypełniony formularz cenowy. Załącznik nr 2.
3) Wypełniony Formularz parametrów technicznych. Załącznik nr 5.
4) Oświadczenie o zapoznaniu się z SIWZ przyjęciu jej bez zastrzeżeń.
5) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak tego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
6) Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz nazwy firm podwykonawców o ile są znane. (Jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony ustalają, że nie przewidują zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z wyjątkiem zmian, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, zmian przewidzianych w § 2 ust. 3, § 3 ust. 2, a nadto gdy:
– nastąpią przekształcenia własnościowe,
– nastąpią zmiany techniczne lub organizacyjne
– nastąpią zmiany adresu,
– w razie zakończenia, wstrzymania lub wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia zastępuje się
produktem zamiennym o takich samych lub lepszych parametrach – cena nie wyższa niż w ofercie,
– zmianie ulega nr katalogowy lub wielkość opakowań.
|
IV 4 4 data |
2017-05-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|