„Multimedialne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni komputerowych w szkołach podstawowych w Gminie Bolesławiec – wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej”

Data publikacji 2017-05-19
Data zakończenia 2017-06-05 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Bolesławiec
Miejscowość Bolesławiec
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Okablowanie sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513247-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część I do Część VIII)

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ecc8690a-2b21-4666-9578-bea095882555
Biuletyn 513247-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Bolesławiec
Regon 53373600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Teatralna
Zamawiajacy miejscowosc Bolesławiec
Zamawiajacy kod pocztowy 59700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 323 221
Zamawiajacy fax 757 351 783
Zamawiajacy email inwestycje@gminaboleslawiec.pl
Adres strony url www.gminaboleslawiec.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projektwspółfinasowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014 – 2020 Oś Priorytetowa nr 7. Infrastruktura edukacyjna Działania nr 7.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną Poddziałanie nr 7.1.1 Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną- konkursy horyzontalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gminaboleslawiec.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Multimedialne szkoły. Wyposażenie w nowoczesny sprzęt i materiały dydaktyczne pracowni komputerowych w szkołach podstawowych w Gminie Bolesławiec – wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej”
Numer referencyjny D.W.271.5.2017
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Wszystkie części - Część I i Część II i ...do Częścć VIII
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8 Części
Okreslenie przedmiotu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część I do Część VIII)
Cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie i wskażą należycie wykonane, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone roboty (zrealizowane w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) polegające na wykonaniu co najmniej 2-óch robót związanych z wyposażeniem pracowni komputerowych w sieć komputerową - instalację okablowania strukturalnego zapewniającą transmisję danych dla urządzeń komputerowych i Wi-Fi oraz budowę punktów dystrybucyjnych,
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Informacja o osobie, która będzie pełnić funkcję kierownika robót - wg wzoru Zał. nr 5 „Potencjał Kadrowy”.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1.Jeżeli Zamawiający uzna za zasadne i konieczne to wezwie do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.5 pkt1 upzp - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,a w przypadku osób fizycznych oświadczenia w zakresie art.24 ust.5 pkt1 upzp (w ramach Zał. nr 2 „Oświadczenie Wykonawcy”). 1.1.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 1.1.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.2. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.2.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.2.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 1.3. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3.1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu jak wyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.3.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Dowody określające czy roboty budowlane zamieszczone w Zał. nr4 „Doświadczenie Zawodowe” zostały wykonane należycie, w szczególności informacja o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów załączy inne dokumenty poświadczające spełnienie warunku lub złoży odpowiednie oświadczenie
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca dołącza do oferty: 1.1.Wypełniony, (zawierający imię i nazwisko, nazwę firmy i dokładny adres Wykonawcy, NIP, nr tel./fax, e-meil), oznaczony datą, sporządzony wg wzoru „Formularz Oferty”-Zał.nr 1 i właściwie podpisany określający i zawierający m.in.: 1) Cenę ryczałtową brutto za wykonanie poszczególnych części zamówienia ( od Części I do Części VIII) 2)Termin wykonania (okres 26.06.2017 r - 04.08.2017r. 3)Okres gwarancji jakości (min. 60 miesięcy). 2. Oświadzczenia : 2.1. o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania ( wg wzoru Zał. nr 2), 2.2. o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zał. nr 3) oraz 2.3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane - wg wzoru Zał. nr 4 „Doświadczenie Zawodowe”) Wykaz robót polegających na wykonaniu co najmniej 2-óch robót związanych z wyposażeniem pracowni komputerowych w sieć komputerową - instalację okablowania strukturalnego zapewniającą transmisję danych dla urządzeń komputerowych i Wi-Fi oraz budowę punktów dystrybucyjnych,2.4 Informację o osobie, która będzie pełnić funkcję kierownika robót- wg wzoru Zał. nr 5 „Potencjał Kadrowy”. 3. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 upzp). Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, musi być dołączone do oferty. 4.Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru Zał. nr 6 (jeżeli dotyczy). 5.Wspólny udział wykonawców 5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 5.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia i informacje o których mowa w Zał. nr 2 i Zał. nr 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 2, 3, 4, 5, i 6 upzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki VAT. 2. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwe umotywowanie potwierdzone przez każdą ze stron umowy.
IV 4 4 data 2017-06-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być przygotowana w języku polskim, w formie pisemnej, na papierze przy użyciu nośnika pisma nieulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów - podpisana przez osobę(y) upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie ofert
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 5 1
IV 6 6 W prowadzonym postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wezwania oraz informacje przekazywane będą drogą elektroniczną lub faksem (zawsze dopuszczalna jest forma pisemna). Strona, która otrzymuje korespondencję pocztą elektroniczną, lub faksem, zobowiązana jest bez wezwania strony przekazującej dokument lub informację do niezwłocznego potwierdzenia faktu ich otrzymania. Taka korespondencja w swym tytule powinna zawierać nazwę zamówienia. Za datę powzięcia wiadomości uważa się dzień, w którym strony postępowania otrzymały informację za pomocą poczty elektronicznej lub faksem lub bezpośrednio w formie pisemnej. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na numer e-mail lub faksu podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część I - Szkoła Podstawowa w Kraśniku Dolnym - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część I )
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część II - Szkoła Podstawowa w Kruszynie - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część I I)
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część III - Szkoła Podstawowa w Dąbrowie Bolesławieckiej - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część III)
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część IV - Szkoła Podstawowa w Żeliszowie - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część IV )
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część V - Szkoła Podstawowa w Trzebieniu - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis prziotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część V )
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część VI - Szkoła Podstawowa w Brzeźniku - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część vi)
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część VII - Szkoła Podstawowa w Bożejowicach - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część vii)
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część VIII - Szkoła Podstawowa w Ocicach - wykonanie wewnątrzszkolnej sieci komputerowej i sieci bezprzewodowej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data rozpoczecia 2017-06-26T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2017-08-04T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ilość oraz wymagania jakościowe zostały opisane w zał. nr 1A do SIWZ (Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia odpowiednio dla wszystkich ośmiu Szkół Podstawowych - Część viii)
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Okres gwarancji jakości
Znaczenie 40
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)