Dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy

Data publikacji 2017-05-19
Data zakończenia 2017-05-29 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513182-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem Zamówienia jest dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy (dalej: ECP) zawierającego niżej opisane funkcjonalności wraz z odpowiednią ilością licencji (stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z oferowanymi funkcjonalnościami). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności:
1) Instalacja oprogramowania na sprzęcie (serwerach) Zamawiającego, konfiguracja oprogramowania pod kątem potrzeb Zamawiającego,
2) zapewnienie migracji danych z lat 2016 i 2017, w których posiadaniu jest Zamawiający,
3) integracja z systemem Rejestracji czasu pracy i systemem kadrowo-płacowym Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza zamiast integracji z obecnie posiadanym oprogramowaniem rejestracji czasu pracy dostawę nowego oprogramowania (działającego w trybie online) oraz dostawę i montaż czytników RCP (6 sztuk), korzystających do przesyłu danych z sieci LAN przy czym zamawiający wymaga zgodności dostarczanego rozwiązania z posiadanymi obecnie przez pracowników legitymacjami służących rejestracji (interface bezstykowy w standardzie Mifare, odczyt z karty oparty o CSN, Zamawiający posiada bazę łączącą pracownika z CSNem karty) z zastrzeżeniem że ewentualne dodatkowe koszty zamiany posiadanego przez Zamawiającego systemu oraz sprzętu obciążają wykonawcę,
4) szkolenie użytkowników,
5) dokumentacja użytkownika
6) objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania aplikacyjnego (wsparcie) przez okres 48 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru co oznacza że w okresie nadzoru Wykonawca zobowiązuje się dostosować system do zmian przepisów prawa lub potrzeb organizacyjnych Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie zakłócającym jego pracy, jednak co do zasady nie dłuższym niż do momentu rozpoczęcia obowiązywania zmian, przy czym szacuje się że miesięczna ilość godzin wsparcia wyniesie 10, a godziny niewykorzystane w jednych miesiącach będą mogły być wykorzystane w kolejnych.

Wymagane funkcjonalności oprogramowania (potwierdzone dokumentacją oprogramowania i oświadczeniami):
1) obliczanie czasu pracy według przepisów Kodeksu pracy o czasie pracy uwzględniające tzw. ruchomy czas pracy tj. możliwość rozpoczynania zmiany roboczej w wyznaczonym przedziale czasowym, z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania przedziałów czasowych o różnej godzinie rozpoczęcia i różnej długości trwania, w tym różnych dla różnych dni w okresie rozliczeniowym, zarówno cyklicznie jak i w sposób nieusystematyzowany,
2) doliczanie do czasu pracy czasu wyjść służbowych,
3) odliczanie od czasu pracy czasu wyjść prywatnych (zwolnienia z części dnia pracy),
4) ewidencjonowanie: godziny i minuty wejścia, godziny i minuty wyjścia, godziny i minuty rozpoczęcia pracy oraz godziny i minuty zakończenia pracy wynikających z nałożenia danych o rozkładzie czasu pracy pracownika na godziny i minuty wejścia i wyjścia, sumowanie czasu pracy (ilości godzin pracy w ramach rozkładu czasu pracy, ilości godzin nadliczbowych, ilości godzin pracy ponad ilość wynikającą z rozkładu czasu pracy, która nie stanowi pracy nadliczbowej) w tym ze wskazaniem ilości czasu pracy przypadającej w niedziele, święta, dni wolne wynikające z przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy, w porze nocnej (odrębnie dla każdej z wymienionych kategorii),
5) zaliczanie czasu pracy według określonych przez użytkownika reguł (reguły wyjściowe określa załącznik do wzoru umowy) , w tym przy obliczaniu sumy czasu pracy domyślne pomijanie czasu poza rozkładem czasu pracy, a doliczanie go dopiero po akceptacji operatora jako pracy nadliczbowej lub innego rodzaju czasu pracy (odpracowanie)
6) raportowanie spóźnień w formie automatycznego powiadomienia operatora przez system, możliwość oznaczania spóźnień jako usprawiedliwione,
7) ewidencjonowanie i podsumowywanie w zestawieniach miesięcznych ilości dni i godzin nieobecności z wyodrębnieniem urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych definiowanych przez użytkownika nieobecności, z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania rodzajów nieobecności, nadawania im dowolnych symboli
8) ewidencjonowanie i podsumowywanie w zestawieniach miesięcznych ilości dni i godzin obecności wprowadzanych bez odnotowywania danych w RCP przez operatora z wyodrębnieniem ich rodzajów (np. odpracowania wyjść prywatnych, praca poza siedzibą, okresów niewykonywania pracy wliczany do czasu pracy jak np. przerwa na karmienie, podróż służbowa, szkolenie) z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania rodzajów obecności i nadawania im dowolnych symboli
9) wyjścia służbowe (automatyczne zamykanie zmiany roboczej danego pracownika po właściwej dla danego dnia ilości godzin pracy jeśli nie nastąpi powrót z wyjścia służbowego w tym dniu),
10) możliwość ustalenia nieograniczonej liczby rozkładów czasu pracy obowiązujących w uczelni,
11) możliwość ustalania wybranego rozkładu czasu pracy dla wskazanej grupy pracowników bez konieczności ustalania jego szczegółów osobno dla każdej z osób,
12) możliwość wprowadzenia więcej niż jednego rozkładu czasu pracy w tym samym okresie dla pracownika zatrudnionego na więcej niż jednym stanowisku
13) korekcja zdarzeń (zdarzenie wprowadzone ręcznie przez operatora niweluje skutki zdarzeń rejestrowanych automatycznie i wywiera skutki jemu przypisane),
14) nieograniczona licencyjnie liczba czytników, nieograniczona liczba pracowników
15) możliwość dodawania przez operatora komentarzy
16) generator raportów umożliwiający samodzielne konstruowanie, a następnie wykonywanie raportów obejmujące dowolnie wybrane parametry w formie raportów zbiorczych dla wszystkich pracowników, dla dowolnie zdefiniowanych grup pracowników i dla poszczególnych pracowników, możliwość tworzenia zdefiniowanych przez operatora zestawień (z możliwością filtrowania i sortowania wg każdego z parametrów) i ich wydruku, w szczególności możliwość tworzenia zestawień czasu pracy dla wybranego pracownika, w tym: miesięcznej karty ewidencji czasu pracy, karty ewidencji czasu pracy za okres rozliczeniowy, karty ewidencji czasu pracy za inny wybrany okres, rocznej karty ewidencji czasu pracy
17) możliwość druku raportów,
18) możliwość eksportu danych do Excela ,
19) możliwość wydruku rozkładów czasu pracy ( w tym w formie harmonogramów) na dany miesiąc oraz na dany okres rozliczeniowy

Dodatkowe informacje

GuidZP400 60fbce93-e7fc-4ebf-81f6-a30532b04637
Biuletyn 513182-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Adres strony url www.asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.asp.krakow.pl/index.php/pl/aktualnoci/zamowienia-publiczne/przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej w zamkniętej kopercie lub opakowaniu - za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście lub za pomocą posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Matejki 13, Biuro Rektora i Kanclerza ASP, pokój nr 104, I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy
Numer referencyjny DAG 3942-7/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem Zamówienia jest dostawa oprogramowania do elektronicznego prowadzenia Ewidencji Czasu Pracy (dalej: ECP) zawierającego niżej opisane funkcjonalności wraz z odpowiednią ilością licencji (stosownie do potrzeb Zamawiającego zgodnie z oferowanymi funkcjonalnościami). Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższych czynności: 1) Instalacja oprogramowania na sprzęcie (serwerach) Zamawiającego, konfiguracja oprogramowania pod kątem potrzeb Zamawiającego, 2) zapewnienie migracji danych z lat 2016 i 2017, w których posiadaniu jest Zamawiający, 3) integracja z systemem Rejestracji czasu pracy i systemem kadrowo-płacowym Zamawiającego, przy czym Zamawiający dopuszcza zamiast integracji z obecnie posiadanym oprogramowaniem rejestracji czasu pracy dostawę nowego oprogramowania (działającego w trybie online) oraz dostawę i montaż czytników RCP (6 sztuk), korzystających do przesyłu danych z sieci LAN przy czym zamawiający wymaga zgodności dostarczanego rozwiązania z posiadanymi obecnie przez pracowników legitymacjami służących rejestracji (interface bezstykowy w standardzie Mifare, odczyt z karty oparty o CSN, Zamawiający posiada bazę łączącą pracownika z CSNem karty) z zastrzeżeniem że ewentualne dodatkowe koszty zamiany posiadanego przez Zamawiającego systemu oraz sprzętu obciążają wykonawcę, 4) szkolenie użytkowników, 5) dokumentacja użytkownika 6) objęcie nadzorem autorskim i serwisem oprogramowania aplikacyjnego (wsparcie) przez okres 48 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru co oznacza że w okresie nadzoru Wykonawca zobowiązuje się dostosować system do zmian przepisów prawa lub potrzeb organizacyjnych Zamawiającego w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nie zakłócającym jego pracy, jednak co do zasady nie dłuższym niż do momentu rozpoczęcia obowiązywania zmian, przy czym szacuje się że miesięczna ilość godzin wsparcia wyniesie 10, a godziny niewykorzystane w jednych miesiącach będą mogły być wykorzystane w kolejnych. Wymagane funkcjonalności oprogramowania (potwierdzone dokumentacją oprogramowania i oświadczeniami): 1) obliczanie czasu pracy według przepisów Kodeksu pracy o czasie pracy uwzględniające tzw. ruchomy czas pracy tj. możliwość rozpoczynania zmiany roboczej w wyznaczonym przedziale czasowym, z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania przedziałów czasowych o różnej godzinie rozpoczęcia i różnej długości trwania, w tym różnych dla różnych dni w okresie rozliczeniowym, zarówno cyklicznie jak i w sposób nieusystematyzowany, 2) doliczanie do czasu pracy czasu wyjść służbowych, 3) odliczanie od czasu pracy czasu wyjść prywatnych (zwolnienia z części dnia pracy), 4) ewidencjonowanie: godziny i minuty wejścia, godziny i minuty wyjścia, godziny i minuty rozpoczęcia pracy oraz godziny i minuty zakończenia pracy wynikających z nałożenia danych o rozkładzie czasu pracy pracownika na godziny i minuty wejścia i wyjścia, sumowanie czasu pracy (ilości godzin pracy w ramach rozkładu czasu pracy, ilości godzin nadliczbowych, ilości godzin pracy ponad ilość wynikającą z rozkładu czasu pracy, która nie stanowi pracy nadliczbowej) w tym ze wskazaniem ilości czasu pracy przypadającej w niedziele, święta, dni wolne wynikające z przeciętnie pięciodniowego tygodnia pracy, w porze nocnej (odrębnie dla każdej z wymienionych kategorii), 5) zaliczanie czasu pracy według określonych przez użytkownika reguł (reguły wyjściowe określa załącznik do wzoru umowy) , w tym przy obliczaniu sumy czasu pracy domyślne pomijanie czasu poza rozkładem czasu pracy, a doliczanie go dopiero po akceptacji operatora jako pracy nadliczbowej lub innego rodzaju czasu pracy (odpracowanie) 6) raportowanie spóźnień w formie automatycznego powiadomienia operatora przez system, możliwość oznaczania spóźnień jako usprawiedliwione, 7) ewidencjonowanie i podsumowywanie w zestawieniach miesięcznych ilości dni i godzin nieobecności z wyodrębnieniem urlopów wypoczynkowych, zwolnień lekarskich i innych definiowanych przez użytkownika nieobecności, z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania rodzajów nieobecności, nadawania im dowolnych symboli 8) ewidencjonowanie i podsumowywanie w zestawieniach miesięcznych ilości dni i godzin obecności wprowadzanych bez odnotowywania danych w RCP przez operatora z wyodrębnieniem ich rodzajów (np. odpracowania wyjść prywatnych, praca poza siedzibą, okresów niewykonywania pracy wliczany do czasu pracy jak np. przerwa na karmienie, podróż służbowa, szkolenie) z zastrzeżeniem nieograniczonej ilości możliwych do zdefiniowania rodzajów obecności i nadawania im dowolnych symboli 9) wyjścia służbowe (automatyczne zamykanie zmiany roboczej danego pracownika po właściwej dla danego dnia ilości godzin pracy jeśli nie nastąpi powrót z wyjścia służbowego w tym dniu), 10) możliwość ustalenia nieograniczonej liczby rozkładów czasu pracy obowiązujących w uczelni, 11) możliwość ustalania wybranego rozkładu czasu pracy dla wskazanej grupy pracowników bez konieczności ustalania jego szczegółów osobno dla każdej z osób, 12) możliwość wprowadzenia więcej niż jednego rozkładu czasu pracy w tym samym okresie dla pracownika zatrudnionego na więcej niż jednym stanowisku 13) korekcja zdarzeń (zdarzenie wprowadzone ręcznie przez operatora niweluje skutki zdarzeń rejestrowanych automatycznie i wywiera skutki jemu przypisane), 14) nieograniczona licencyjnie liczba czytników, nieograniczona liczba pracowników 15) możliwość dodawania przez operatora komentarzy 16) generator raportów umożliwiający samodzielne konstruowanie, a następnie wykonywanie raportów obejmujące dowolnie wybrane parametry w formie raportów zbiorczych dla wszystkich pracowników, dla dowolnie zdefiniowanych grup pracowników i dla poszczególnych pracowników, możliwość tworzenia zdefiniowanych przez operatora zestawień (z możliwością filtrowania i sortowania wg każdego z parametrów) i ich wydruku, w szczególności możliwość tworzenia zestawień czasu pracy dla wybranego pracownika, w tym: miesięcznej karty ewidencji czasu pracy, karty ewidencji czasu pracy za okres rozliczeniowy, karty ewidencji czasu pracy za inny wybrany okres, rocznej karty ewidencji czasu pracy 17) możliwość druku raportów, 18) możliwość eksportu danych do Excela , 19) możliwość wydruku rozkładów czasu pracy ( w tym w formie harmonogramów) na dany miesiąc oraz na dany okres rozliczeniowy
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 5
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia w terminie do 5 miesięcy, licząc od dnia udzielenia zamówienia, to jest zawarcia umowy, z uwzględnieniem poniższych terminów cząstkowych: 1.1. instalacja i konfiguracja oprogramowania w wersji spełniającej warunki wyjściowe (wdrożenie oprogramowania) w terminie do 3 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy 1.2. konfiguracja systemu oraz uruchomienie dodatkowo punktowanych, zadeklarowanych funkcjonalności do 5 miesięcy od zawarcia umowy 1.3. zapewnienie migracji danych z lat 2016 i 2017, w których posiadaniu jest Zamawiający w terminie wdrożenia, tj. w terminie do 3 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy 1.4. integracja z systemem Rejestracji czasu pracy w terminie wdrożenia, tj. m w terminie do 3 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy 1.5. integracja z systemem kadrowo-płacowym Zamawiającego, w terminie do 2 tygodni od wdrożenia 1.6. szkolenie operatorów w terminie wdrożenia, szkolenie innych użytkowników – dopuszczalne w postaci e-learningu lub pisemnej instrukcji przekazanej w terminie wdrożenia, tj. w terminie do 3 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej dwa zamówienia polegające na wdrożeniu i utrzymaniu oprogramowania do ewidencji czasu pracy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi niniejszego zamówienia o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż 50 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 2. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga następujących oświadczeń lub dokumentów: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp – zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia winien przedstawić na wezwanie Zamawiającego ww. dokument (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez podmiot, którego dokument dotyczy). b) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca powinien przedstawić, pod rygorem wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzenia do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy wraz z ofertą winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 4 do SIWZ potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, b) )w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej- wykaz dostaw, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem stanowiącym z załącznik nr 5 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wersja testowa oprogramowania oferowanego przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 2. Oferta musi zawierać : a) Formularz ofertowy wypełniony według załączonego wzoru, który stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ b) Pełnomocnictwo – w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z art. 23 ustawy. c) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w Rozdziale VII SIWZ,
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszcza się możliwość zmiany ustaleń niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy przypadku wystąpienia następujących okoliczności i w określonym niżej zakresie: a) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT, wprowadzonej powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, z tym, że wynagrodzenie netto nie może ulec podwyższeniu,
IV 4 4 data 2017-05-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 70
  
Kryteria Cena
Znaczenie 30
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)