Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni

Data publikacji 2017-05-19
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
Miejscowość Bogatynia
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Rękawice,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 512430-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 184243000, 331414200
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni.
2. Zamówienie zostało podzielone na 5 odrębnych pakietów (części).
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze „Formularze asortymentowo - cenowe” dla poszczególnych pakietów (części) zamówienia, stanowiące Załączniki od Nr II.1 do Nr II.5 do niniejszej SIWZ.
4. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania przewidziane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679; tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 211) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność oferowanych produktów (wyrobów) z wymaganiami określonymi w Dyrektywie Nr 93/42/EEC o wyrobach medycznych, co potwierdza dołączając do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność dostarczanych towarów (wyrobów) z w/w dyrektywą.
5. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia- za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ.
6. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w „Formularzach asortymentowo - cenowych” określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego.
7. W przypadku, gdy jedynym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę jest wyrób konfekcjonowany w innej ilości (opakowaniach), aniżeli tej określonej przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych (kolumna: „Jednostka miary”), stanowiących Załączniki nr II do niniejszej SIWZ, Zamawiający dopuszcza odpowiednie dopasowanie ilości tak, aby zamawiana ogólna ilość danego wyrobu była w pełni zabezpieczona przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca winien podać (pod rygorem odrzucenia oferty) – w kolumnie „Producent/numer katalogowy” – wielkość oferowanej jego „jednostki miary”.
8. Dostawa rękawic następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia.
9. Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy.
10. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranego/wybranych pakietów (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego Pakietu (Części).
11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ.
12. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć – w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (wyroby) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach – parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (wyrób).
13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.
14. Wymaga się, by każde pojedyncze opakowanie oferowanych rękawic zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierało, co najmniej: rodzaj, nazwę wyrobu, jego wytwórcę/producenta, rozmiar, datę ważności, (przy czym data ważności nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy), oznaczenie sterylny/niesterylny.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2956356c-7c75-4eb0-ac40-4621091db922
Biuletyn 512430-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
Regon 23002192300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyczółkowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Bogatynia
Zamawiajacy kod pocztowy 59920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 757 732 046
Zamawiajacy fax 757 732 046
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@zoz.e-bogatynia.pl
Adres strony url www.zozbogatynia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Bogatyni
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zozbogatynia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny listownie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SP ZOZ w Bogatynia ul. Szpitalna 16, 59-920 Bogatynia
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni
Numer referencyjny ZP 271-N1/02/V/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla SP ZOZ w Bogatyni. 2. Zamówienie zostało podzielone na 5 odrębnych pakietów (części). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawierają formularze „Formularze asortymentowo - cenowe” dla poszczególnych pakietów (części) zamówienia, stanowiące Załączniki od Nr II.1 do Nr II.5 do niniejszej SIWZ. 4. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania przewidziane przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010 r. (Dz. U. 2010 nr 107 poz.679; tekst jednolity Dz. U. 2017 poz. 211) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość i zgodność oferowanych produktów (wyrobów) z wymaganiami określonymi w Dyrektywie Nr 93/42/EEC o wyrobach medycznych, co potwierdza dołączając do oferty odpowiednie dokumenty potwierdzające zgodność dostarczanych towarów (wyrobów) z w/w dyrektywą. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny - w odniesieniu do oferowanego przedmiotu zamówienia- za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia w niniejszej SIWZ. 6. Zakres ilościowy przedmiotu zamówienia zawarty w „Formularzach asortymentowo - cenowych” określa wartości szacunkowe, które mogą ulec zmianie (zmniejszeniu), bez jakichkolwiek konsekwencji prawno-finansowych dla Zamawiającego. 7. W przypadku, gdy jedynym możliwym do zaoferowania przez Wykonawcę jest wyrób konfekcjonowany w innej ilości (opakowaniach), aniżeli tej określonej przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych (kolumna: „Jednostka miary”), stanowiących Załączniki nr II do niniejszej SIWZ, Zamawiający dopuszcza odpowiednie dopasowanie ilości tak, aby zamawiana ogólna ilość danego wyrobu była w pełni zabezpieczona przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca winien podać (pod rygorem odrzucenia oferty) – w kolumnie „Producent/numer katalogowy” – wielkość oferowanej jego „jednostki miary”. 8. Dostawa rękawic następować będzie sukcesywnie, na podstawie zamówień częściowych Zamawiającego, składanych faksem, najpóźniej w terminie 7 dni kalendarzowych od daty zamówienia. 9. Sukcesywna dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. 10. Oferta może dotyczyć wszystkich lub wybranego/wybranych pakietów (części). Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych w obrębie jednego Pakietu (Części). 11. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych spełniających warunki dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ, co oznacza, że oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania Zamawiającego - posiadać wszystkie określone parametry na poziomie nie gorszym niż te, o których mowa w niniejszej SIWZ. 12. Wykonawca jest zobowiązany, na każde żądanie Zamawiającego, dostarczyć – w celu potwierdzenia, że oferowane przez niego produkty (wyroby) odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego – stosowne Świadectwa / Pozwolenia dopuszczające do ich obrotu i stosowania na terenie RP oraz że, są bezpieczne w swoim zakresie dla pacjentów / Karty charakterystyki / Karty katalogowe / Opisy techniczne / Świadectwa rejestracji, dotyczące oferowanych towarów, w języku polskim (lub przetłumaczonych na język polski), z zaznaczeniem wszystkich wymaganych przez Zamawiającego określonych w niniejszej SIWZ i jej załącznikach – parametrów, które musi spełniać dany asortyment/produkt (wyrób). 13. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji części zamówienia przez Wykonawcę przy udziale Podwykonawcy/ów, przy czym Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Wymaga się, by każde pojedyncze opakowanie oferowanych rękawic zaopatrzone było w etykietę handlową, sporządzoną w języku polskim i zawierało, co najmniej: rodzaj, nazwę wyrobu, jego wytwórcę/producenta, rozmiar, datę ważności, (przy czym data ważności nie może być krótsza niż 12 miesięcy od daty dostawy), oznaczenie sterylny/niesterylny.
Cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 31708,48
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego, a w szczególności przewiduje się możliwość dokonania w umowie zmiany: 1) ilości przedmiotu zamówienia; 2) jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia; 3) elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 4) sposobu i terminów dostarczania poszczególnych bieżących dostaw; 5) terminu realizacji umowy; 6) okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia; 7) ceny poszczególnych produktów składających się na przedmiot zamówienia, w przypadku zaistnienia urzędowej zmiany stawki podatku VAT, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa „Dostawa rękawic chirurgicznych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141420-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4310,62
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” dla poszczególnego PAKIETU (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiący Załącznik Nr II.1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic diagnostycznych lateksowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 3261,86
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” dla poszczególnego PAKIETU (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiący Załącznik Nr II.2 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic diagnostycznych nitrylowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23435,50
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” dla poszczególnego PAKIETU (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiący Załącznik Nr II.3 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa rękawic laboratoryjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18424300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 648,32
Waluta zal pln
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (m.in. wymagania, jakie muszą spełniać oferowane produkty w zakresie parametrów granicznych, ich funkcji oraz rodzaju) zawiera formularz „Formularz asortymentowo-cenowy” dla poszczególnego PAKIETU (CZĘŚCI) zamówienia, stanowiący Załącznik Nr II.4 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40
  
Kryteria cena
Znaczenie 60
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)