GuidZP400 |
16ac7e37-00f8-454d-beb9-85544b0ac7e8
|
Biuletyn |
514229-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza
|
Regon |
93108261000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Warszawska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
52114
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 428 631
|
Zamawiajacy fax |
713 465 172
|
Zamawiajacy email |
szpital-brochow@isp.pl
|
Adres strony url |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Słuzba zdrowia - Szpital
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.falkiewicza.internetdsl.pl/zamowienia_publiczne.htm
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. A. Falkiewicza we Wrocławiu ul. Warszawska 2 52-114 Wrocław Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im.A. falkiewicza we Wrocławiu
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/4/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są 2 referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, o wartości nie mniejszej niż wartość oferty a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały zgodnie z SIWZ
Zamawiający wymaga dołączenia próbek dla zadania 1-8 i katalogów dla zadania 9 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu. Dołączona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żądane wymagania Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się przy każdym zdaniu w formularzu cenowym.
Oświadczenie wykonawcy - wg wzoru podanego w SIWZ
|
Inne dokumenty niewymienione |
Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Próbki, opisy, fotografie lub inne podobne materiały
Zamawiający wymaga dołączenia próbek dla zadania 1-8 i katalogów dla zadania 9 zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia znajdującego sie przy każdym zadaniu. Dołączona próbka będzie badana pod kątem zgodności czy spełnia wszystkie żądane wymagania Zamawiającego. Dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduje się przy każdym zdaniu w formularzu cenowym.
Oświadczenie wykonawcy - wg wzoru podanego w SIWZ
Informacja wykonawcy o obowiązku podatkowym
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Uwzględniając, że zgodnie z ustawą z dnia 12.05.2011r. o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych ( Dz. U. z 2011r. Nr 122, poz.696) Zamawiający jest zobowiązany nabywać leki, środki spożywcze specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyroby medyczne po cenie nie wyższej niż urzędowa z zastrzeżeniem: a) w przypadku wzrostu ceny urzędowej, której maksymalna wysokość przekroczy ceny wynikającej z umowy, obowiązuje cena umowna. b) W przypadku obniżenia ceny urzędowej w ten sposób, ze jej wysokość maksymalna będzie niższa od ceny wynikającej z umowy obowiązuje wprowadzona cena urzędowa. c) W przypadku umieszczenia leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego i wyrobu medycznego objętego niniejszą umową na liście refundacyjnej dotychczas nią nie objętych, i ustalona jego cena urzędowa w wysokości niższej niż cena na umowie, obowiązuje cena urzędowa w przypadku wyższej ceny urzędowej obowiązuje cena umowna (zmiana cen obowiązuje z dniem wejścia w życie aktualnej listy leków refundowanych zgodnie z obwieszczeniem Ministra Zdrowia). 2. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla zamawiającego, pod warunkiem, iż odpowiednik będzie gwarantował taka samą lub lepszą jakość oraz będzie miał zastosowanie w tych samych wskazaniach co środek opatrunkowy objęty umową przy cenie niższej. 3. Zmiany cen o którym mowa w pkt. 1 a), b), nastąpić może na pisemny wniosek. Wniosek musi być uzasadniony i złożony na co najmniej 7 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian w formie aneksu, którego projekt przygotowuje i przedstawia strona występująca o zmianę. Przed wprowadzeniem zmiany w zakresie przedmiotowym Zamawiający musi wyrazić zgodę. 4. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania następujących zmian w umowie: a) Zmiany cen podanych przez Wykonawcę w ofercie w przypadku zmiany obowiązujących stawek podatku VAT b) Zmiany osób reprezentujących strony w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne) c) Zmiany danych teleadresowych zapisanych w umowie. d) zmianę terminu realizacji przedmiotowy określoną w § 3 w sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie zamówiony cały asortyment z poszczególnych pakietów, a zaistnieje uzasadniona potrzeba Zamawiającego. Strony dopuszczają możliwość zmiany niniejszej umowy na okres pozwalający wykorzystać asortyment w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością , jednak na okres nie dłuższy niż do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej tożsamego asortymentu. e) Wykonawca może zaproponować niższe ceny w wyniku akcji promocyjnej na dostarczany asortyment. f) Zmianę umowy zgodnie art. 144 ust. 1 pkt. 6 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-06-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
Pln
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PlN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Opatrunki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141110-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Waluta zal |
PlN
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Wszystkie informacje i dokładny opis przedmiotu zamówienia znajduję się przy każdym pakiecie
|
Zalacznik krotki opis |
Opatrunki
|
| |