„Modernizacja instalacji systemu wentylacji”.

Data publikacji 2017-05-22
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Komputerowy system sterujący

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513846-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481510001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja komputerowego systemu zarządzania i wizualizacji tj. systemu zarządzania systemami automatycznego sterowania wentylacją w budynku w oparciu o będącą w posiadaniu Zamawiającego licencję oprogramowania Enterprise Buildings Integrator Release 500 (EBI R500) numer 13110.
Od Wykonawcy wymagana jest wiedza w zakresie wykonawstwa i serwisu – oświadczenie załącznik nr 1 do SIWZ formularz oferty przetargowej.
Zakres czynności:
1. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego (serwer i stacja robocza) wraz z urządzeniami pereferyjnymi spełniającymi minimalne wymagania konfiguracji technicznej urządzeń dla systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 wraz z adapterem magistrali komunikacyjnej C-BUS;
2. Implementacja na dostarczonym sprzęcie komputerowym licencjonowanego oprogramowania Honeywell BMS EBI R500 będącego w posiadaniu Zamawiającego;
3. Konfiguracja systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 w zakresie odtworzenia komunikacji oraz wizualizacji parametrów (maski graficzne odtworzone na bazie wzorów
z dotychczas zainstalowanego systemu Honeywell XBS) instalacji ATC HVAC opartej na sterownikach Honeywell z serii Excel-5000;
4. Uruchomienie systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 wraz z wykonaniem testów potwierdzających prawidłowe funkcjonowanie systemu;
5. Przeprowadzenie szkolenia oddelegowanego personelu Zamawiającego;
6. Przekazanie dokumentacji powykonawczej (m.in. podręcznik operatora systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 w języku polskim).
Zakres usługi:
1. W przypadku awarii maksymalny czas reakcji ze strony Wykonawcy wynosi max do 24h;
2. Usunięcie awarii powinno trwać maksymalnie do 24h od czasu reakcji, a w przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć na czas trwania naprawy urządzenie zastępcze. Przez reakcję rozumie się przystąpienie do usunięcia awarii.
Dokumentacja Powykonawcza powinna zawierać:
1. Dokumentację techniczną sprzętu komputerowego (serwer i stacja robocza);
2. Instrukcję operatora systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500;
3. Schemat ideowy zmodernizowanego systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 44ff609a-41c2-4cd5-98fb-8031a4a140cf
Biuletyn 513846-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II
Regon 001415000
Zamawiajacy adres ulica ul. Medyków
Zamawiajacy adres numer domu 16
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-752
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032)2071532
Zamawiajacy fax (032)2071546
Zamawiajacy email zp@gczd.katowice.pl
Adres strony url www.gczd.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia www.gczd.katowice.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gczd.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Medyków 16, katowice
Nazwa nadana zamowieniu „Modernizacja instalacji systemu wentylacji”.
Numer referencyjny PN/30/17
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja komputerowego systemu zarządzania i wizualizacji tj. systemu zarządzania systemami automatycznego sterowania wentylacją w budynku w oparciu o będącą w posiadaniu Zamawiającego licencję oprogramowania Enterprise Buildings Integrator Release 500 (EBI R500) numer 13110. Od Wykonawcy wymagana jest wiedza w zakresie wykonawstwa i serwisu – oświadczenie załącznik nr 1 do SIWZ formularz oferty przetargowej. Zakres czynności: 1. Dostawa i montaż sprzętu komputerowego (serwer i stacja robocza) wraz z urządzeniami pereferyjnymi spełniającymi minimalne wymagania konfiguracji technicznej urządzeń dla systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 wraz z adapterem magistrali komunikacyjnej C-BUS; 2. Implementacja na dostarczonym sprzęcie komputerowym licencjonowanego oprogramowania Honeywell BMS EBI R500 będącego w posiadaniu Zamawiającego; 3. Konfiguracja systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 w zakresie odtworzenia komunikacji oraz wizualizacji parametrów (maski graficzne odtworzone na bazie wzorów z dotychczas zainstalowanego systemu Honeywell XBS) instalacji ATC HVAC opartej na sterownikach Honeywell z serii Excel-5000; 4. Uruchomienie systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 wraz z wykonaniem testów potwierdzających prawidłowe funkcjonowanie systemu; 5. Przeprowadzenie szkolenia oddelegowanego personelu Zamawiającego; 6. Przekazanie dokumentacji powykonawczej (m.in. podręcznik operatora systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500 w języku polskim). Zakres usługi: 1. W przypadku awarii maksymalny czas reakcji ze strony Wykonawcy wynosi max do 24h; 2. Usunięcie awarii powinno trwać maksymalnie do 24h od czasu reakcji, a w przypadku przekroczenia tego czasu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć na czas trwania naprawy urządzenie zastępcze. Przez reakcję rozumie się przystąpienie do usunięcia awarii. Dokumentacja Powykonawcza powinna zawierać: 1. Dokumentację techniczną sprzętu komputerowego (serwer i stacja robocza); 2. Instrukcję operatora systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500; 3. Schemat ideowy zmodernizowanego systemu automatycznego sterowania BMS EBI R500.
Cpv glowny przedmiot 48151000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, (kryterium wyboru Wykonawcy)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie opisuje w/w warunku udziału
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp;
Inne dokumenty niewymienione W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.gczd.katowice.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (oryginał). Stosowne pełnomocnictwo w przypadku, gdy uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach: a) obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b) podwyższenia urzędowej stawki podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena netto, a cena brutto pozostanie niezmieniona; c) zmniejszenia urzędowej stawki podatku VAT, w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towarów i usług, przy czym wówczas zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona; d) przedłużenie terminu płatności, e) zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych, f) zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego. g) w zakresie danych identyfikacyjnych Strony umowy, takich jak np. firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron. h) gdy zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw/usług od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. i) wystąpienia łącznie warunków: konieczności zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć oraz wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, j) kiedy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, k) kiedy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy. l) zmiany przedmiotu zamówienia, nie powodującej rozszerzenia przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. - w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku przedmiotu zamówienia, dopuszcza się zmianę na nowy przedmiot zamówienia o tych samych, bądź lepszych parametrach w porównaniu z określonymi w SIWZ, w cenie nie wyższej lub niższej od podanej w ofercie Wykonawcy, przy czym Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie produktu zamiennego.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria gwarancja systemu
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 50,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 30,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)