GuidZP400 |
1154fd03-bd63-4a7b-88dd-5273c34a6730
|
Biuletyn |
513131-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
|
Regon |
43232318300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Diamentowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20447
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 7406971 do 73
|
Zamawiajacy fax |
817 406 437
|
Zamawiajacy email |
teresazin@witd.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.witd.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.witd.lublin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie, 20-447 Lublin, ul. Diamentowa2 , sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa składników umundurowania dla inspektorów transportu drogowego Wojewódzkiego Inspektoratu Transportu Drogowego w Lublinie w 2017 roku
|
Numer referencyjny |
WITD 129/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa składników umundurowania służbowego dla inspektorów transportu drogowego zatrudnionych w Wojewódzkim Inspektoracie Transportu Drogowego w Lublinie.
2. Ilość i rodzaj dostarczanych składników umundurowania służbowego wymieniono szczegółowo w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ.
3. Składniki umundurowania muszą być zgodne ze wzorami i charakterystyką umundurowania służbowego Inspekcji Transportu Drogowego oraz z dystynkcjami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 31 lipca 2012 r. w sprawie umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego (Dz. U. 2012 poz. 920).
4. Na guzikach zewnętrznych i czapkach wchodzących w skład umundurowania powinien być umieszczony wizerunek orła, zgodny z wzorem określonym w ustawie z dnia 31 stycznia 1980 r. o godle, barwach i hymnie Rzeczpospolitej Polskiej oraz o pieczęciach państwowych (t.j. Dz.U. z 2005 r. Nr 235, poz. 2000 z późn. zm.)
5. Wszystkie składniki umundurowania służbowego inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego muszą być wykonane według indywidualnych miar.
6. Zamawiający nie podaje dystynkcji i rozmiarów składników umundurowania służbowego, opisanych w załączniku do SIWZ. Informacja taka będzie przekazywana sukcesywnie wykonawcy po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia.
7. Poszczególne składniki umundurowania muszą posiadać wykonane napisy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
8. Wszystkie składniki umundurowania muszą być pierwszego gatunku, fabrycznie nowe i wolne od wad.
9. Użyte dodatki krawieckie muszą charakteryzować się trwałością i niezawodnością.
10. Tkaniny, z których uszyte zostaną składniki umundurowania powinny charakteryzować się trwałością barw, wytrzymałością na tarcie i uszkodzenia mechaniczne oraz niską kurczliwością.
11. Na wszystkie składniki umundurowania służbowego wykonawca musi udzielić min 12 miesięcznej gwarancji.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany lub ograniczenia zakresu przedmiotu zamówienia w odniesieniu do określonego w niniejszej SIWZ.
13. Zamawiający może ograniczyć zakres przedmiotu zamówienia dotyczący ilości składników umundurowania poniżej ilości określonych w załączniku nr 1 do SIWZ.
14. Płatności za cząstkowe zamówienia składane przez Zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia nastąpią po zrealizowaniu zamówień cząstkowych, po otrzymaniu towaru wolnego od wad przelewem na konto Wykonawcy, w terminie 21 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
rozliczenia i płatności pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami dokonywane będą w walucie polskiej PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
spełniają warunek udziału w postępowaniu określony w art. 22 ust. 1b pkt 3 ustawy Pzp, tj. warunek udziału dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dotyczącego posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli w ciągu w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, zrealizował minimum dwie dostawy składników umundurowania o podobnym charakterze na kwotę brutto nie mniejszą niż 100 000 zł. Przez jedną dostawę należy rozumieć dostawę świadczoną na rzecz jednego Zleceniodawcy na podstawie jednej umowy. Zamawiający nie dopuszcza łączenia w celu spełnienia powyższego warunku dostaw o wartości mniejszej niż wymagana. Należy załączyć dowody potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na podstawie art. 26 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wskazanych w Roz. VI. pkt. 3. (Załącznik nr 7)
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późn. zm.). Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego, na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców , którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody wskazujące, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
IV 4 5 okres |
30
|