Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi

Data publikacji 2017-05-22
Data zakończenia 2017-06-28 00:00:00
Instytucja Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej),
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 513906-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 445100000, 440000000, 445000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi zwanych dalej sprzętem przeznaczonych do realizacji cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w jednostkach podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Łodzi w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla jednostek penitencjarnych podległych OISW w Łodzi.

Część 1: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź

Część 1 zadanie 1: 1. Spawarka do spawania drutami stalowymi, nierdzewnymi i aluminiowymi
Część 1 zadanie 1: 2. Zamrażarka elektryczna do rur
Część 1 zadanie 2: 3. Agregat malarski
Część 1 zadanie 2: 4. Wielofunkcyjna drabina z podestem roboczym
Część 1 zadanie 2: 5. Betoniarka
Część 1 zadanie 2: 6. Imadło kowalskie
Część 1 zadanie 2: 7. Młoto - wiertarka
Część 1 zadanie 2: 8. Kamera termowizyjna
Część 1 zadanie 2: 9. Miernik cęgowy
Część 1 zadanie 2: 10. Miernik uniwersalny
Część 1 zadanie 2: 11. Szlifierka kątowa
Część 1 zadanie 2: 12. Szlifierka kątowa
Część 1 zadanie 2: 13. Maszyna do cięcia glazury stalowa ze wspornikiem– 1 szt.

Część 2: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca

Część 2 zadanie 1: 1. Agregat malarski
Część 2 zadanie 2: 2. Glebogryzarka
Część 2 zadanie 2: 3. Aerator Wertykulator Spalinowy 3w1
Część 2 zadanie 2: 4. Elektryczna maszyna do cięcia glazury na mokro
Część 2 zadanie 2: 5. Tarcza diamentowa do cięcia na mokro 250 mm
Część 2 zadanie 2: 6. Zestaw otwornic diamentowych do gresu i glazury
Część 2 zadanie 2: 7. Przecinarka ręczna do płytek z walizką
Część 2 zadanie 2: 8. Przecinak brukarski gilotyna
Część 2 zadanie 2: 9. Aluminiowy podest roboczy
Część 2 zadanie 2: 10. Drabina wolnostojąca 5cio stopniowa
Część 2 zadanie 2: 11. Przedłużacz bębnowy
Część 2 zadanie 2: 12. Niwelator laserowy (+ statyw + łata)
Część 2 zadanie 2: 13. Taczka budowlana
Część 2 zadanie 2: 14. Mieszadło do zaprawy klejowej
Część 2 zadanie 2: 15. Młotowiertarka z podkuwaniem
Część 2 zadanie 2: 16. Młot udarowy

Część 3: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, Piotrków Trybunalski

Część 3 zadanie 1: 1. Spawarka MIG/MAG
Część 3 zadanie 1: 2. Zagęszczarka rewersyjna
Część 3 zadanie 2: 3. Taczka budowlana
Część 3 zadanie 2: 4. Kleszcze poprzeczne do krawężników
Część 3 zadanie 2: 5. Przecinak brukarski gilotyna
Część 3 zadanie 2: 6. Wyważak brukarski
Część 3 zadanie 2: 7. Niwelator laserowy (+ statyw + łata)
Część 3 zadanie 2: 8. Przecinarka ręczna do płytek z walizką
Część 3 zadanie 2: 9. Wiertarka stołowa
Część 3 zadanie 2: 10. Gwintownica ręczna z grzechotką
Część 3 zadanie 2: 11. Zgrzewarka do zgrzewania rur PP PCV
Część 3 zadanie 2: 12. Zgniatarka do złączek rur
Część 3 zadanie 2: 13. Szlifierka kątowa
Część 3 zadanie 2: 14. Szlifierka oscylacyjna
Część 3 zadanie 2: 15. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu „żyrafa” z odkurzaczem
Część 3 zadanie 2: 16. Wózek paletowy
Część 3 zadanie 2: 17. Stół spawalniczy

Część 4: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Płocku, ul. Sienkiewicza 22, Płock

Część 4 zadanie 1: 1. Szorowarka
Część 4 zadanie 2: 2. Młot udarowo - obrotowy
Część 4 zadanie 2: 3. Młotowiertarka udarowa
Część 4 zadanie 2: 4. Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka z silnikiem bezszczotkowym
Część 4 zadanie 2: 5. Laser krzyżowy
Część 4 zadanie 2: 6. Szlifierka do obróbki ścian
Część 4 zadanie 2: 7. Mieszarka profesjonalna do mieszania zapraw cementowych, klejów, farb i
Część 4 zadanie 2: 8. Odkurzacz + ssawka do parkietów
Część 4 zadanie 2: 9. Dalmierz laserowy
Część 4 zadanie 2: 10.Wykrywacz przewodów
Część 4 zadanie 2: 11. Miernik cyfrowy 5w1
Część 4 zadanie 2: 12. Przecinarka do glazury

Część 5: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz

Część 5 zadanie 1: 1. Zagęszczarka rewersyjna
Część 5 zadanie 1: 2. Młot wyburzeniowy
Część 5 zadanie 2: 3. Waga hakowa ręczna
Część 5 zadanie 2: 4. Waga platformowa do paczek
Część 5 zadanie 2: 5. Wózek magazynowy ręczny
Część 5 zadanie 2: 6. Wózek transportowy 4 kołowy z burtami i rączką
Część 5 zadanie 2: 7. Wózek paletowy ręczny
Część 5 zadanie 2: 8. Drukarka etykiet
Część 5 zadanie 2: 9. Hydrauliczna ręczna prasa do kabli
Część 5 zadanie 2: 10. Młotowiertarka elektryczna
Część 5 zadanie 2: 11. Laser krzyżowy
Część 5 zadanie 2: 12. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu „żyrafa” z odkurzaczem
Część 5 zadanie 2: 13. Przecinarka do glazury
Część 5 zadanie 2: 14. Szlifierka kątowa
Część 5 zadanie 2: 15. Imadło hydrauliczne ze stojakiem
Część 5 zadanie 2: 16. Wkrętarka akumulatorowa

Część 6: Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź

Część 6 zadanie 1: 1. Rusztowanie przejezdne
Część 6 zadanie 2: 2. Kosiarka spalinowa
Część 6 zadanie 2: 3. Taczka budowlana
Część 6 zadanie 2: 4. Glebogryzarka
Część 6 zadanie 2: 5. Mieszadło do zaprawy klejowej
Część 6 zadanie 2: 6. Kompresor + pistolet do tynku
Część 6 zadanie 2: 7. Przecinak brukarski gilotyna
Część 6 zadanie 2: 8. Piła tarczowa do betonu
Część 6 zadanie 2: 9. Młot udarowy
Część 6 zadanie 2: 10. Młotowiertarka udarowa
Część 6 zadanie 2: 11. Aerator Wertykulator 3w1
Część 6 zadanie 2: 12. Ręczny wózek platformowy z czterema ściankami
Część 6 zadanie 2: 13. Laser liniowy krzyżowy 360°

Część 7: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, Sieradz

Część 7 zadanie 1: 1. Rusztowanie aluminiowe przejezdne
Część 7 zadanie 1: 2. Agregat malarski
Część 7 zadanie 2: 3. Mieszadło do zapraw
Część 7 zadanie 2: 4. Młotowiertarka udarowa
Część 7 zadanie 2: 5. Drabina malarska 2x12 szczebli
Część 7 zadanie 2: 6. Drabina malarska 2x7 szczebli
Część 7 zadanie 2: 7. Drabina malarska 2x5 szczebli
Część 7 zadanie 2: 8. Taczka dwukołowa 160l
Część 7 zadanie 2: 9. Taczka dwukołowa 100l
Część 7 zadanie 2: 10. Poziomica laserowa ze statywem
Część 7 zadanie 2: 11. Betoniarka 100l
Część 7 zadanie 2: 12. Odkurzacz przemysłowy
Część 7 zadanie 2: 13. Aluminiowy podest roboczy 2x6 stopni

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 59c54a42-5952-4dc0-a4ff-f7d214d08666
Biuletyn 513906-N-2017
Zamawiajacy nazwa Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi
Regon 47140395400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Smutna
Zamawiajacy adres numer domu 21
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 91729
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 67 50 020
Zamawiajacy fax 42 67 50 002
Zamawiajacy email oisw_lodz@sw.gov.pl
Adres strony url www.zp.sw.gov.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 30%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Okręgowy Inspwktorat Służby Więziennej w Łodzi
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zp.sw.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym opakowaniu/zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Okręgowy Inspektorat Służby Więziennej w Łodzi, 91-729 Łódź, ul. Smutna 21
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu dla OISW w Łodzi
Numer referencyjny OI.KI.2230.2.2.2017.AR
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 7
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa sprzętu, maszyn, urządzeń i elektronarzędzi zwanych dalej sprzętem przeznaczonych do realizacji cykli szkoleniowo-aktywizacyjnych w jednostkach podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Łodzi w ramach projektu pn.: „Podniesienie kwalifikacji zawodowych więźniów w celu ich powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności” współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 dla jednostek penitencjarnych podległych OISW w Łodzi. Część 1: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź Część 1 zadanie 1: 1. Spawarka do spawania drutami stalowymi, nierdzewnymi i aluminiowymi Część 1 zadanie 1: 2. Zamrażarka elektryczna do rur Część 1 zadanie 2: 3. Agregat malarski Część 1 zadanie 2: 4. Wielofunkcyjna drabina z podestem roboczym Część 1 zadanie 2: 5. Betoniarka Część 1 zadanie 2: 6. Imadło kowalskie Część 1 zadanie 2: 7. Młoto - wiertarka Część 1 zadanie 2: 8. Kamera termowizyjna Część 1 zadanie 2: 9. Miernik cęgowy Część 1 zadanie 2: 10. Miernik uniwersalny Część 1 zadanie 2: 11. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 12. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 13. Maszyna do cięcia glazury stalowa ze wspornikiem– 1 szt. Część 2: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca Część 2 zadanie 1: 1. Agregat malarski Część 2 zadanie 2: 2. Glebogryzarka Część 2 zadanie 2: 3. Aerator Wertykulator Spalinowy 3w1 Część 2 zadanie 2: 4. Elektryczna maszyna do cięcia glazury na mokro Część 2 zadanie 2: 5. Tarcza diamentowa do cięcia na mokro 250 mm Część 2 zadanie 2: 6. Zestaw otwornic diamentowych do gresu i glazury Część 2 zadanie 2: 7. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 2 zadanie 2: 8. Przecinak brukarski gilotyna Część 2 zadanie 2: 9. Aluminiowy podest roboczy Część 2 zadanie 2: 10. Drabina wolnostojąca 5cio stopniowa Część 2 zadanie 2: 11. Przedłużacz bębnowy Część 2 zadanie 2: 12. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 2 zadanie 2: 13. Taczka budowlana Część 2 zadanie 2: 14. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 2 zadanie 2: 15. Młotowiertarka z podkuwaniem Część 2 zadanie 2: 16. Młot udarowy Część 3: Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, Piotrków Trybunalski Część 3 zadanie 1: 1. Spawarka MIG/MAG Część 3 zadanie 1: 2. Zagęszczarka rewersyjna Część 3 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 3 zadanie 2: 4. Kleszcze poprzeczne do krawężników Część 3 zadanie 2: 5. Przecinak brukarski gilotyna Część 3 zadanie 2: 6. Wyważak brukarski Część 3 zadanie 2: 7. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 3 zadanie 2: 8. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 3 zadanie 2: 9. Wiertarka stołowa Część 3 zadanie 2: 10. Gwintownica ręczna z grzechotką Część 3 zadanie 2: 11. Zgrzewarka do zgrzewania rur PP PCV Część 3 zadanie 2: 12. Zgniatarka do złączek rur Część 3 zadanie 2: 13. Szlifierka kątowa Część 3 zadanie 2: 14. Szlifierka oscylacyjna Część 3 zadanie 2: 15. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu „żyrafa” z odkurzaczem Część 3 zadanie 2: 16. Wózek paletowy Część 3 zadanie 2: 17. Stół spawalniczy Część 4: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Płocku, ul. Sienkiewicza 22, Płock Część 4 zadanie 1: 1. Szorowarka Część 4 zadanie 2: 2. Młot udarowo - obrotowy Część 4 zadanie 2: 3. Młotowiertarka udarowa Część 4 zadanie 2: 4. Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka z silnikiem bezszczotkowym Część 4 zadanie 2: 5. Laser krzyżowy Część 4 zadanie 2: 6. Szlifierka do obróbki ścian Część 4 zadanie 2: 7. Mieszarka profesjonalna do mieszania zapraw cementowych, klejów, farb i Część 4 zadanie 2: 8. Odkurzacz + ssawka do parkietów Część 4 zadanie 2: 9. Dalmierz laserowy Część 4 zadanie 2: 10.Wykrywacz przewodów Część 4 zadanie 2: 11. Miernik cyfrowy 5w1 Część 4 zadanie 2: 12. Przecinarka do glazury Część 5: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz Część 5 zadanie 1: 1. Zagęszczarka rewersyjna Część 5 zadanie 1: 2. Młot wyburzeniowy Część 5 zadanie 2: 3. Waga hakowa ręczna Część 5 zadanie 2: 4. Waga platformowa do paczek Część 5 zadanie 2: 5. Wózek magazynowy ręczny Część 5 zadanie 2: 6. Wózek transportowy 4 kołowy z burtami i rączką Część 5 zadanie 2: 7. Wózek paletowy ręczny Część 5 zadanie 2: 8. Drukarka etykiet Część 5 zadanie 2: 9. Hydrauliczna ręczna prasa do kabli Część 5 zadanie 2: 10. Młotowiertarka elektryczna Część 5 zadanie 2: 11. Laser krzyżowy Część 5 zadanie 2: 12. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu „żyrafa” z odkurzaczem Część 5 zadanie 2: 13. Przecinarka do glazury Część 5 zadanie 2: 14. Szlifierka kątowa Część 5 zadanie 2: 15. Imadło hydrauliczne ze stojakiem Część 5 zadanie 2: 16. Wkrętarka akumulatorowa Część 6: Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź Część 6 zadanie 1: 1. Rusztowanie przejezdne Część 6 zadanie 2: 2. Kosiarka spalinowa Część 6 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 6 zadanie 2: 4. Glebogryzarka Część 6 zadanie 2: 5. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 6 zadanie 2: 6. Kompresor + pistolet do tynku Część 6 zadanie 2: 7. Przecinak brukarski gilotyna Część 6 zadanie 2: 8. Piła tarczowa do betonu Część 6 zadanie 2: 9. Młot udarowy Część 6 zadanie 2: 10. Młotowiertarka udarowa Część 6 zadanie 2: 11. Aerator Wertykulator 3w1 Część 6 zadanie 2: 12. Ręczny wózek platformowy z czterema ściankami Część 6 zadanie 2: 13. Laser liniowy krzyżowy 360° Część 7: Sprzęt dla Zakładu Karnego w Sieradzu, ul. Orzechowa 5, Sieradz Część 7 zadanie 1: 1. Rusztowanie aluminiowe przejezdne Część 7 zadanie 1: 2. Agregat malarski Część 7 zadanie 2: 3. Mieszadło do zapraw Część 7 zadanie 2: 4. Młotowiertarka udarowa Część 7 zadanie 2: 5. Drabina malarska 2x12 szczebli Część 7 zadanie 2: 6. Drabina malarska 2x7 szczebli Część 7 zadanie 2: 7. Drabina malarska 2x5 szczebli Część 7 zadanie 2: 8. Taczka dwukołowa 160l Część 7 zadanie 2: 9. Taczka dwukołowa 100l Część 7 zadanie 2: 10. Poziomica laserowa ze statywem Część 7 zadanie 2: 11. Betoniarka 100l Część 7 zadanie 2: 12. Odkurzacz przemysłowy Część 7 zadanie 2: 13. Aluminiowy podest roboczy 2x6 stopni Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 44510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 160887,30
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 60
Okreslenie warunkow Dokumenty składa tylko Wykonawca, którego oferta w wyniku wstępnej oceny okaże się najkorzystniejsza. Wykonawca przedłoży dokumenty w odpowiedzi na skierowane przed udzieleniem zamówienia, podczas toczącego się postępowania, wezwanie Zamawiającego z oznaczonym terminem złożenia dokumentów tj. nie krótszym niż 10 dni od daty otrzymanego wezwania. Dokumenty winny być aktualne na dzień ich składania Zamawiającemu. 1. Warunki udziału w postępowaniu: 1.1. kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art 22 ust 2). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, t.j.: Osób pozbawionych wolności lub zwalnianych z zakładów karnych, o których mowa w ustawie z dnia 6 czerwca 1997 r. – Kodeks karny wykonawczy (Dz. U. poz. 557, z późn. zm.), mających trudności w integracji ze środowiskiem. Zamawiający określa zgodnie z art. 22 ust. 2a ustawy Pzp, minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do tej grupy nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki, o których mowa w ust. 2. Przez osoby wymienione w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy. 1.2. sytuacja ekonomiczna lub finansowa(art 22c). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający minimalny roczny obrót dla dostaw: I część zamówienia: 23 000,00 zł II część zamówienia: 33 000,00 zł III część zamówienia: 28 000,00 zł IV część zamówienia: 27 000,00 zł V część zamówienia: 29 000,00 zł VI część zamówienia: 30 000,00 zł VII część zamówienia: 28 000,00 zł O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: I część zamówienia: 23 000,00 zł II część zamówienia: 33 000,00 zł III część zamówienia: 28 000,00 zł IV część zamówienia: 27 000,00 zł V część zamówienia: 29 000,00 zł VI część zamówienia: 30 000,00 zł VII część zamówienia: 28 000,00 zł 1.3. zdolność techniczna lub zawodowa (art 22d) O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 7 dostaw, o wartości 40 tys. zł każda. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 2.1 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 2.2 nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 5 1i 8 ustawy Pzp tj.: zgodnie z art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp - w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. –Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2016 r.1574 z póź. zm.)lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. –Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171 z późn. zm.); zgodnie z art. 24 ust 5 pkt. 8 ustawy Pzp - w który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 15, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 3.1. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 3.3. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika. Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3.4. Pełnomocnictwo (dokument) musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności określenie : 3.4.1. Postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, 3.4.2. Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, 3.4.3. Ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim : - reprezentowanie konsorcjum w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - zaciąganie w imieniu konsorcjum w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, - złożenie oferty wspólnie, - prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z prowadzonym postepowaniem o udzielenie zamówienia publicznego 3.4.4. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. 4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub finansowych, innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.1 Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia oraz przedstawienia informacji dotyczących: 4.1.1 zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu 4.1.2 sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4.1.3 zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego 4.2 Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13-23 Pzp. 4.3 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy 4.4 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja finansowa innego podmiotu, o którym mowa w ust. 2, nie potwierdzają przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 4.4.1 zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 4.4.2 zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SIWZ. 4.5 Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia. Zamawiający może na każdym etapie postępowania uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcie gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunku, o których mowa w Rozdziale V ust. 1 SIWZ zostaną spełnione wyłącznie jeżeli: 5.1 Co najmniej jeden z wykonawców spełnia warunki określone w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej i ten wykonawca będzie faktycznie realizował tę część zamówienia, w której wykazał spełnienie warunku udziału, 5.2 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia np. łącząc się w konsorcja albo tworząc spółki cywilne 6. Zamawiający może wykluczyć wykonawcę na każdym etapie postępowania (art. 24 ust. 12 Pzp). 7. Wykonawca podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 Pzp oraz 16-20, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie do zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec Wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu. 8. Wykonawca nie będzie podlegał wykluczeniu, jeżeli Zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione jak powyżej przez Wykonawcę
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający minimalny roczny obrót dla dostaw: I część zamówienia: 23 000,00 zł II część zamówienia: 33 000,00 zł III część zamówienia: 28 000,00 zł IV część zamówienia: 27 000,00 zł V część zamówienia: 29 000,00 zł VI część zamówienia: 30 000,00 zł VII część zamówienia: 28 000,00 zł O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający własne środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: I część zamówienia: 23 000,00 zł II część zamówienia: 33 000,00 zł III część zamówienia: 28 000,00 zł IV część zamówienia: 27 000,00 zł V część zamówienia: 29 000,00 zł VI część zamówienia: 30 000,00 zł VII część zamówienia: 28 000,00 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 7 dostaw, o wartości 40 tys. zł każda.
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający w postępowaniu przetargowym będzie korzystał z art. 24 aa ust.1 ustawy Pzp z tzw. procedury odwróconej. 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1.1. formularz ofertowy 1.2. do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (JEDZ) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp). 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 Pzp) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, po umieszczeniu na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art.26 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga!!! W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców odrębnie. 3.1 informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 3.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4 odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5 Decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby, o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy. 3.6 Dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. 3.7 Oświadczenie wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy za dostawy zrealizowane w 2016 r. 3.8 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.9 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie §VII ust. 1 niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje, przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert. 9. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania 11. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty wymienione w §VII ust. 2 i 3-5. 12.1 (pkt. 2) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 12.2 pkt 3-5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.3 Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 12.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 12.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający w postępowaniu przetargowym będzie korzystał z art. 24 aa ust.1 ustawy Pzp z tzw. procedury odwróconej. 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1.1. formularz ofertowy 1.2. do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (JEDZ) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp). 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 Pzp) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, po umieszczeniu na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art.26 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga!!! W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców odrębnie. 3.1 informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 3.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4 odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5 Decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby, o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy. 3.6 Dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. 3.7 Oświadczenie wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy za dostawy zrealizowane w 2016 r. 3.8 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.9 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie §VII ust. 1 niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje, przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert. 9. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania 11. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty wymienione w §VII ust. 2 i 3-5. 12.1 (pkt. 2) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 12.2 pkt 3-5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.3 Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 12.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 12.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający w postępowaniu przetargowym będzie korzystał z art. 24 aa ust.1 ustawy Pzp z tzw. procedury odwróconej. 1. Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców do upływu terminu składania ofert: 1.1. formularz ofertowy 1.2. do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 (JEDZ) do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp). 2.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów i oświadczeń potwierdzających brak podstaw do wykluczenia (art. 24 ust. 1 Pzp) Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, po umieszczeniu na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Pzp, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 10 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art.26 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Uwaga!!! W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z Wykonawców odrębnie. 3.1 informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14, 21 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu; 3.2 zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.3 zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zezwolenie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3.4 odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.5 Decyzja w sprawie przyznania statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046, z późn. zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby, o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy. 3.6 Dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do kategorii wymienionych w art. 22 ust. 2 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający rozumie osoby pozbawione wolności oraz osoby , o których mowa w dziale 12 ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks Karny Wykonawczy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. 3.7 Oświadczenie wykonawcy o rocznym obrocie wykonawcy za dostawy zrealizowane w 2016 r. 3.8 Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 3.9 Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu . 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej. 5. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie §VII ust. 1 niniejszej SIWZ. 8. Zamawiający nie przewiduje, przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert. 9. W zakresie nieuregulowanym w SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126). 10. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia o którym mowa w §VII ust. 1 niniejszej SIWZ potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania 11. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo koniczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Dokumenty podmiotów zagranicznych. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, składa dokumenty wymienione w §VII ust. 2 i 3-5. 12.1 (pkt. 2) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 12.2 pkt 3-5 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 12.3 Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 i pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 12.4 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 12.5 W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium Ustala się wadium w wysokości: I część zamówienia: 500,00 zł II część zamówienia: 500,00 zł III część zamówienia: 500,00 zł IV część zamówienia: 500,00 zł V część zamówienia: 500,00 zł VI część zamówienia: 500,00 zł VII część zamówienia: 500,00 zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu; 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych; 4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. NBP Oddział Okręgowy w Łodzi numer konta: 55 1010 1371 0067 0913 9120 0000 Wadium przechowywane będzie na koncie nieoprocentowanym.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 60
IV 4 17 1
IV 6 5 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Łodzi, ul. Smutna 21, Łódź
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 18792,98
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część 1 zadanie 1: 1. Spawarka do spawania drutami stalowymi, nierdzewnymi i aluminiowymi Część 1 zadanie 1: 2. Zamrażarka elektryczna do rur Część 1 zadanie 2: 3. Agregat malarski Część 1 zadanie 2: 4. Wielofunkcyjna drabina z podestem roboczym Część 1 zadanie 2: 5. Betoniarka Część 1 zadanie 2: 6. Imadło kowalskie Część 1 zadanie 2: 7. Młoto - wiertarka Część 1 zadanie 2: 8. Kamera termowizyjna Część 1 zadanie 2: 9. Miernik cęgowy Część 1 zadanie 2: 10. Miernik uniwersalny Część 1 zadanie 2: 11. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 12. Szlifierka kątowa Część 1 zadanie 2: 13. Maszyna do cięcia glazury stalowa ze wspornikiem
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sprzęt dla Zakładu Karnego w Garbalinie, Garbalin 18, Łęczyca
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 26968,59
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część 2 zadanie 1: 1. Agregat malarski Część 2 zadanie 2: 2. Glebogryzarka Część 2 zadanie 2: 3. Aerator Wertykulator Spalinowy 3w1 Część 2 zadanie 2: 4. Elektryczna maszyna do cięcia glazury na mokro Część 2 zadanie 2: 5. Tarcza diamentowa do cięcia na mokro 250 mm Część 2 zadanie 2: 6. Zestaw otwornic diamentowych do gresu i glazury Część 2 zadanie 2: 7. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 2 zadanie 2: 8. Przecinak brukarski gilotyna Część 2 zadanie 2: 9. Aluminiowy podest roboczy Część 2 zadanie 2: 10. Drabina wolnostojąca 5cio stopniowa Część 2 zadanie 2: 11. Przedłużacz bębnowy Część 2 zadanie 2: 12. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 2 zadanie 2: 13. Taczka budowlana Część 2 zadanie 2: 14. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 2 zadanie 2: 15. Młotowiertarka z podkuwaniem Część 2 zadanie 2: 16. Młot udarowy
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sprzęt dla Aresztu Śledczego w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Wronia 76/90, Piotrków Trybunalski
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44500000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 22737,76
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część 3 zadanie 1: 1. Spawarka MIG/MAG Część 3 zadanie 1: 2. Zagęszczarka rewersyjna Część 3 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 3 zadanie 2: 4. Kleszcze poprzeczne do krawężników Część 3 zadanie 2: 5. Przecinak brukarski gilotyna Część 3 zadanie 2: 6. Wyważak brukarski Część 3 zadanie 2: 7. Niwelator laserowy (+ statyw + łata) Część 3 zadanie 2: 8. Przecinarka ręczna do płytek z walizką Część 3 zadanie 2: 9. Wiertarka stołowa Część 3 zadanie 2: 10. Gwintownica ręczna z grzechotką Część 3 zadanie 2: 11. Zgrzewarka do zgrzewania rur PP PCV Część 3 zadanie 2: 12. Zgniatarka do złączek rur Część 3 zadanie 2: 13. Szlifierka kątowa Część 3 zadanie 2: 14. Szlifierka oscylacyjna Część 3 zadanie 2: 15. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu „żyrafa” z odkurzaczem Część 3 zadanie 2: 16. Wózek paletowy Część 3 zadanie 2: 17. Stół spawalniczy
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Sprzęt dla Zakładu Karnego w Płocku, ul. Sienkiewicza 22, Płock
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44500000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 21593,61
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część 4 zadanie 1: 1. Szorowarka Część 4 zadanie 2: 2. Młot udarowo - obrotowy Część 4 zadanie 2: 3. Młotowiertarka udarowa Część 4 zadanie 2: 4. Akumulatorowa wiertarko – wkrętarka z silnikiem bezszczotkowym Część 4 zadanie 2: 5. Laser krzyżowy Część 4 zadanie 2: 6. Szlifierka do obróbki ścian Część 4 zadanie 2: 7. Mieszarka profesjonalna do mieszania zapraw cementowych, klejów, farb i Część 4 zadanie 2: 8. Odkurzacz + ssawka do parkietów Część 4 zadanie 2: 9. Dalmierz laserowy Część 4 zadanie 2: 10.Wykrywacz przewodów Część 4 zadanie 2: 11. Miernik cyfrowy 5w1 Część 4 zadanie 2: 12. Przecinarka do glazury
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Sprzęt dla Zakładu Karnego w Łowiczu, ul. Wiejska 3, Łowicz
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44500000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 23612,4
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część 5 zadanie 1: 1. Zagęszczarka rewersyjna Część 5 zadanie 1: 2. Młot wyburzeniowy Część 5 zadanie 2: 3. Waga hakowa ręczna Część 5 zadanie 2: 4. Waga platformowa do paczek Część 5 zadanie 2: 5. Wózek magazynowy ręczny Część 5 zadanie 2: 6. Wózek transportowy 4 kołowy z burtami i rączką Część 5 zadanie 2: 7. Wózek paletowy ręczny Część 5 zadanie 2: 8. Drukarka etykiet Część 5 zadanie 2: 9. Hydrauliczna ręczna prasa do kabli Część 5 zadanie 2: 10. Młotowiertarka elektryczna Część 5 zadanie 2: 11. Laser krzyżowy Część 5 zadanie 2: 12. Szlifierka teleskopowa do gipsu typu „żyrafa” z odkurzaczem Część 5 zadanie 2: 13. Przecinarka do glazury Część 5 zadanie 2: 14. Szlifierka kątowa Część 5 zadanie 2: 15. Imadło hydrauliczne ze stojakiem Część 5 zadanie 2: 16. Wkrętarka akumulatorowa
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Sprzęt dla Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi, ul. Beskidzka 54, Łódź
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44500000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 24202,67
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Część 6 zadanie 1: 1. Rusztowanie przejezdne Część 6 zadanie 2: 2. Kosiarka spalinowa Część 6 zadanie 2: 3. Taczka budowlana Część 6 zadanie 2: 4. Glebogryzarka Część 6 zadanie 2: 5. Mieszadło do zaprawy klejowej Część 6 zadanie 2: 6. Kompresor + pistolet do tynku Część 6 zadanie 2: 7. Przecinak brukarski gilotyna Część 6 zadanie 2: 8. Piła tarczowa do betonu Część 6 zadanie 2: 9. Młot udarowy Część 6 zadanie 2: 10. Młotowiertarka udarowa Część 6 zadanie 2: 11. Aerator Wertykulator 3w1 Część 6 zadanie 2: 12. Ręczny wózek platformowy z czterema ściankami Część 6 zadanie 2: 13. Laser liniowy krzyżowy 360°
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)