GuidZP400 |
db3f453e-3c78-4f6b-bb1d-f061c7478adb
|
Biuletyn |
514076-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Kielcach
|
Regon |
290391139-00034
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wojska Polskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25-375
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
41 3493500, 3493521
|
Zamawiajacy fax |
413 493 505
|
Zamawiajacy email |
m.waclawik@zozmswiakielce.pl
|
Adres strony url |
www.zoz@zozmswiakielce.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.zoz@zozmswiakielce.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz@zozmswiakielce.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz@zozmswiakielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
25-375 Kielce ul.Wojska Polskiego 51
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzetu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach
|
Numer referencyjny |
15/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawę sprzętu medycznego jednorazowego dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach. W pakietach:
Pakiet nr1-Zestawy,igły do znieczulenia
Pakiet nr2-Igły do znieczuleń podpajęczynówkowych
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
. Wykonawcy mogą się wspólnie ubiegać o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) należy dołączyć do oferty.
W przypadku, o którym mowa w ust.2 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Jeżeli oferta Wykonawców o których mowa w ust.2 została wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia, wykonawcy muszą złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty:
aktualne na dzień składania oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku nr1 SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. Oświadczenie to wykonawca składa zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr1 do SIWZ
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenia, o którym mowa w ust.1lit.a składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te, mają potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
3.8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty określone w §7 ust.1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
W powyższym przypadku mają zastosowanie przepisy §7 ust.2,3 i 4, §8 w/w rozporządzenia.
3.9. Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń, o którym mowa w rozdz. 3 ust 35 lit a lub b SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne ,zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości ,zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym chyba ,że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3.10. Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3.11. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy ,kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów, mogą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę albo te podmioty albo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego odpowiednio, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
3.12. Oświadczenia dotyczące wykonawcy/wykonawców występujących wspólnie i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art.22a ustawy składane są w oryginale. Dokumenty inne niż oświadczenia składane są
w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia ,iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowane produkty będące przedmiotem zamówienia do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ,jeśli dotyczy .Przedstawienia na żądanie Zamawiającego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a)zmiany numeru katalogowego produktu,
b)zmiany nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
c)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego,
d) zmiany warunków płatności lub sposobu finansowania umowy,
e) zmiany przepisów podatkowych w zakresie zmiany stawki podatku VAT. W przypadku wprowadzenia zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie stawka podatku VAT, wartość podatku VAT oraz wartość brutto, wartość netto pozostaje stała przez cały czas trwania umowy.
f) wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy - w zakresie dostosowania postanowień umowy do zmiany przepisów prawa,
g) opóźnień w realizacji umowy o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego lub jest konieczna w celu prawidłowej realizacji przedmiotu umowy,
h) zmiany nazwy oraz formy prawnej Stron - w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
i) wystąpienia siły wyższej (Siła wyższa - zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od Stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których Strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych) – w zakresie dostosowania umowy do tych zmian,
j) zmiany terminu wykonania zamówienia (skrócenie/wydłużenie) lub terminów płatności,
k) wstrzymaniem/przerwaniem wykonania przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego,
l) niewykorzystania wartości umowy przez okres 12 m-cy od daty zawarcia umowy, Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia okresu obowiązywania umowy na czas określony, nie dłużej jednak niż do wykorzystania wartości umowy.
m) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
n) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę
|
IV 4 4 data |
2017-05-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|