GuidZP400 |
26c42df8-a5bd-44cc-b910-07b0deaf1089
|
Biuletyn |
512573-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
|
Regon |
33225100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Niepodległości 188/192
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 579-03-66, 579-02-74
|
Zamawiajacy fax |
(022) 579-03-74
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uprp.pl
|
Adres strony url |
www.uprp.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uprp.pl/ogloszenia
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w zamkniętej kopercie. Kopertę należy zaadresować i opisać według poniższego wzoru: Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej 00-950 Warszawa, al. Niepodległości 188/192 „Wykonanie nowej Platformy SharePoint w UPRP oraz świadczenie usług dedykowanej asysty technicznej” Nr sprawy BG-II/211/9/2017 Kopertę należy również opatrzyć dokładną nazwą i adresem Wykonawcy.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Patentowy RP, al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, Kancelaria Ogólna pokój nr 9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie nowej Platformy SharePoint w UPRP oraz świadczenie usług dedykowanej asysty technicznej
|
Numer referencyjny |
BG-II/211/9/2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest:
• wytworzenie i wdrożenie w środowisku SharePoint Zamawiającego nowych modułów aplikacyjnych;
• przygotowanie nowej instalacji środowiska SharePoint zoptymalizowanej pod kątem potrzeb funkcjonujących oraz nowych aplikacji, w tym dostawa nowego sterownika (kontrolera) Identity Manager Integration Module for MS Enterprise dla 650 jednoczesnych użytkowników (wraz ze wsparciem producenta) do posiadanego przez Zamawiającego systemu zarządzania tożsamością NetIQ Identity Manager Advanced Edition w wersji 4.6,
• migracja aplikacji oraz udostępnianych treści do nowej instancji platformy SharePoint,
• świadczenie usług dedykowanej asysty technicznej w wymiarze 500 Roboczogodzin od dnia podpisania umowy do dnia końca obowiązywania okresu gwarancji.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
72260000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
150
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, że:
1. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował co najmniej dwa wdrożenia systemów w oparciu o platformę SharePoint o wartości co najmniej 200.000,00 zł brutto każde;
2. dysponuje następującymi osobami posiadającymi udokumentowane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz zapewni udział tych osób w realizacji zamówienia:
a) Kierownik projektu (1 osoba – nie może pełnić dodatkowo innej roli w projekcie):
kwalifikacje:
• posiada następujące certyfikaty zarządzania projektami: Prince2 Foundation lub równoważny.
• posiada następujące certyfikaty zarządzania usługami IT: minimum ITIL v3 Foundation lub równoważny.
doświadczenie:
• minimum 2 lata doświadczenia jako kierownik projektów.
• zarządzał minimum 2 projektami z produktami obejmującymi technologię SharePoint.
b) Ekspert ds. technologii serwerowych Microsoft (1 osoba)
kwalifikacje:
• posiada Certyfikat Microsoft Certified Solutions Expert Server Infrastructure
doświadczenie:
• min. 2 lata doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu technologii Microsoft
c) Ekspert ds. technologii SharePoint (1 osoba)
kwalifikacje:
• posiada Certyfikat Microsoft Certified Solutions Expert: SharePoint
• posiada Certyfikat Microsoft Certified IT Professional SharePoint
doświadczenie:
• min. 2 lata doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu technologii SharePoint oraz projektach programistycznych ASP.Net
d) Programiści SharePoint (2 osoby)
Kwalifikacje – każdy posiada minimum 2 z 3 podanych certyfikatów:
• Certyfikat Microsoft Certified Solution Developer SharePoint Applications
• Certyfikat Microsoft Certified Solution Developer Web Applications
• Certyfikat Microsoft Specialist Programing in HTML5 with JavaScript and CSS3
doświadczenie:
• minimum 2 lata doświadczenia w projektach SharePoint oraz projektach programistycznych ASP.Net
• udział min. w 3 projektach z wykorzystaniem technologii SharePoint.
e) Administrator NETIQ Identity Manager (1 osoba)
kwalifikacje:
• posiada certyfikat Net IQ Identity Manager Administrator
doświadczenie:
• udział w minimum jednym projekcie, w którym wykorzystano narzędzie NetIQ Identity Manager
Osoby, o których mowa w pkt b) – e) nie mogą pełnić więcej niż 2 ról w projekcie.
Każda z osób wskazanych przez Wykonawcę musi posiadać płynną znajomość języka polskiego z zastrzeżeniem, że dopuszcza się udział osób nieposiadających płynnej znajomości języka polskiego o ile Wykonawca zapewni na swój koszt udział tłumacza, który na bieżąco będzie tłumaczył wypowiedzi oraz dokumenty na język polski.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
b) wykaz osób biorących udział w realizacji niniejszego zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych (w tym posiadanego certyfikatu/tów) i doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6.000 zł (słownie: sześć tysięcy zł) przez cały okres związania ofertą. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty.
2. Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
4. Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Patentowego RP w Banku Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa; nr konta 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216. Wadium powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 11.00.
5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
6. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 11.00. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej lub poręczenia.
7. Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy.
8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej Umowy w przypadkach, gdy:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, chyba że zmiana taka znana była w chwili składania oferty;
1.2. niezbędna jest zmiana Terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które Strony nie miały wpływu;
1.3. niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego, z wyjątkiem sytuacji, gdy zmiana ta ingeruje w treść oferty lub jest istotna, lub o ile zmiana taka jest konieczna w celu prawidłowego wykonania Przedmiotu Umowy
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|