Dostawa materiałów, wypsażenia i akcesorów teleinformatyczych.

Data publikacji 2017-05-22
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Centralne Biuro Antykorupcyjne
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008

Szczegóły

Numer ogłoszenia 511616-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302341009
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych, z podziałem na zadania.
Zadanie 1 – Dostawa dysków magnetycznych, optycznych – 11 pozycji.
Zadanie 2 – Dostawa akcesoriów komputerowych – 16 pozycji.
Zadanie 3 – Dostawa akcesoriów zasilających – 5 pozycji.
Zadanie 4 – Dostawa akcesoriów do wprowadzania danych i akcesoriów komputerowych – 5 pozycji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6cb81de-dfbb-493c-9fa0-dc9791dae973
Biuletyn 511616-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centralne Biuro Antykorupcyjne
Regon 14061045400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Ujazdowskie
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00583
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 437 13 00
Zamawiajacy fax 22 437 13 90
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@cba.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Służba specjalna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cba.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cba.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres CBA Biuro Finanaów, ul. Poleczki 3, 02-822 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów, wypsażenia i akcesorów teleinformatyczych.
Numer referencyjny 9/>PU/2017/EMi
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów, wyposażenia i akcesoriów teleinformatycznych, z podziałem na zadania. Zadanie 1 – Dostawa dysków magnetycznych, optycznych – 11 pozycji. Zadanie 2 – Dostawa akcesoriów komputerowych – 16 pozycji. Zadanie 3 – Dostawa akcesoriów zasilających – 5 pozycji. Zadanie 4 – Dostawa akcesoriów do wprowadzania danych i akcesoriów komputerowych – 5 pozycji.
Cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Informacje na temat katalogow Termin realizacji 15 dni jest terminem maksymalnym.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na arę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 2. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 5. oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony przewidują możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji, gdy: a) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy, nie powodujących zmiany Przedmiotu umowy, b) powstała możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań w zakresie modelu/typu Sprzętu w przypadku zakończenia produkcji i braku dostępności na rynku pod warunkiem, że Sprzęt będzie posiadał parametry nie gorsze od oferowanego modelu/typu i nie spowoduje podwyższenia ceny, c) po zawarciu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, d) niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, w tym terminu realizacji umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1, pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa dysków magnetycznych, optycznych – 11 pozycji
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa dysków magnetycznych, optycznych – 11 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów komputerowych – 16 pozycji
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów komputerowych – 16 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów zasilających – 5 pozycji
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów zasilających – 5 pozycji
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów do wprowadzania danych i akcesoriów komputerowych – 5 pozycji
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 15
Zalacznik krotki opis Dostawa akcesoriów do wprowadzania danych i akcesoriów komputerowych – 5 pozycji
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy
Znaczenie 10
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 30
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)