Dostawa urządzeń zabezpieczających Firewall dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie

Data publikacji 2017-05-23
Data zakończenia 2017-05-31 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
Miejscowość Rzeszów
Województwo podkarpackie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 515321-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabezpieczających Firewall dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Ilość urządzeń objętych zamówieniem wynosi: 39 urządzeń.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Opis prac i konfiguracji określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Załącznik Nr 3 do SIWZ zawiera wykaz lokalizacji jednostek Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 są integralną częścią niniejszej specyfikacji.
3. Minimalne parametry określone w Załączniku nr 1 do SIWZ są bezwzględnie wymagane.
4. Oferent dostarcza sprzęt na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
5. Minimalna gwarancja została określona w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40%, z tym że punkty za gwarancję przyznawane będą jedynie za okres od 24 do 36 miesięcy.

1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 24-miesięczną;
2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 24 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu.
3) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesiące otrzyma punkty jak za okres 36 miesięcy.

6. Miejsce realizacji zamówienia: zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, który zawiera wykaz lokalizacji jednostek Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie.
7. Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego:
1) Podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik Nr 1 i Nr 2 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną/upoważnioną Formularz oferty – stanowiący wzór do SIWZ.

UWAGA:
Załączniki Nr 1 – Nr 3 stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 499eaec8-d5c9-4559-a2e9-3c45cc38842d
Biuletyn 515321-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 SP ZOZ
Regon 69068500600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Fredry
Zamawiajacy adres numer domu 9
Zamawiajacy miejscowosc Rzeszów
Zamawiajacy kod pocztowy 35005
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 178 509 047
Zamawiajacy fax 178 538 394
Zamawiajacy email przetargi@zoz2.pl
Adres strony url www.zoz2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz2.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz2.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie, ul. Fredry 9, 35-005 Rzeszów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń zabezpieczających Firewall dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń zabezpieczających Firewall dla potrzeb Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Ilość urządzeń objętych zamówieniem wynosi: 39 urządzeń. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik Nr 1 do SIWZ. Opis prac i konfiguracji określa Załącznik Nr 2 do SIWZ. Załącznik Nr 3 do SIWZ zawiera wykaz lokalizacji jednostek Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. Załączniki Nr 1, Nr 2 i Nr 3 są integralną częścią niniejszej specyfikacji. 3. Minimalne parametry określone w Załączniku nr 1 do SIWZ są bezwzględnie wymagane. 4. Oferent dostarcza sprzęt na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 5. Minimalna gwarancja została określona w Załączniku Nr 1 do SIWZ. Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40%, z tym że punkty za gwarancję przyznawane będą jedynie za okres od 24 do 36 miesięcy. 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 24-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 24 miesięcy – podlegać będzie odrzuceniu. 3) Jeżeli Wykonawca zaproponuje okres gwarancji dłuższy aniżeli 36 miesiące otrzyma punkty jak za okres 36 miesięcy. 6. Miejsce realizacji zamówienia: zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do SIWZ, który zawiera wykaz lokalizacji jednostek Zespołu Opieki Zdrowotnej Nr 2 w Rzeszowie. 7. Do oferty należy załączyć w celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1) Podpisany przez osobę uprawnioną Załącznik Nr 1 i Nr 2 do SIWZ 2) Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną/upoważnioną Formularz oferty – stanowiący wzór do SIWZ. UWAGA: Załączniki Nr 1 – Nr 3 stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdzi spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 25 a ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Zakresie warunkow udzialu O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który posiada aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie przedmiotu zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek ten musi zostać spełniony przez każdego Wykonawcę z osobna.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – Załącznik do SIWZ. 2. Potwierdzone przez Oferenta minimalne parametry bezwzględnie wymagane, które stanowią Załącznik Nr 1 i Nr 2 do SIWZ. 3. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia z Postępowania (wymienione w Roz. VIII, IX SIWZ).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zgodnie z art. 145 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie do 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. 2. W przypadku zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 0, 5 % wartości niezrealizowanej części zamówienia za każdy dzień zwłoki. 3. W przypadku trzykrotnego naruszenia istotnych warunków niniejszej umowy przez Wykonawcę, Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy w każdym czasie. Powiadomienie odstąpienia od umowy przez Zamawiającego winno być na piśmie pod rygorem nieważności. 4. Za odstąpienie od umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy, Wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 10 % wartości niezrealizowanej części umowy. 5. W okresie obowiązywania umowy ceny mogą się zmieniać wyłącznie na skutek zmiany stawki podatku VAT. Zmiana stawki następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę. W tym zakresie strony dopuszczają możliwość zmiany umowy.
IV 4 4 data 2017-05-31T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)