GuidZP400 |
c284978a-b5c9-4b31-8fab-6dd4203ac26f
|
Biuletyn |
514939-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Policji w Pile
|
Regon |
57029066300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pl. Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Piła
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64-920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
67 3522134
|
Zamawiajacy fax |
67 3522322
|
Zamawiajacy email |
edyta.zdrenka@sppila.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.pila.szklapolicji.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkolenie policji
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pila.szkolapolicji.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemne oferty należy składać w Kancelarii Ogólnej Szkoły Policji w Pile
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Plac Staszic7, 64-920 Piła
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa MAKARONU, PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH, RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH, WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWANYCH dla Szkoły Policji w Pile
|
Numer referencyjny |
268/kz-737/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
5
|
Okreslenie przedmiotu |
Część 1 – DOSTAWA MAKARONU w orientacyjnej ilości 2 200 kg (CPV 15851100-9)
Część 2 – DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH w asortymencie w orientacyjnej ilości 2 783 kg (15870000-7)
Część 3 – DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ
w orientacyjnej ilości – 3 235 kg (15612100-2, 03211300-6, 15841000-5, 03222115-2, 15863200-7)
Część 4 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH w orientacyjnej ilości – 7 050 kg (CPV 15331170-9)
Część 5 - DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW KONSERWOWANYCH w orientacyjnej ilości 3 695 kg (CPV 15331400-1, 15332400-8)
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914, ze zmianami) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) lub posiadają aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zmianami). Warunek zostanie oceniony na podstawie załączonych do oferty dokumentów, tj. zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, dysponują wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP, i /lub aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zmianami).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, która jest przedmiotem zamówienia spełniającym niezbędne warunki określone w przepisach.
Warunek oceniony zostanie na podstawie załączonego do oferty zaświadczenia o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej lub aktualnej decyzji Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, w którym to zawarta będzie informacja dotycząca środka transportu
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony w każdej pozycji Opis przedmiotu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony Formularz ofertowy - wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
3. Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba że wykonawca wskaże dostępność oświadczeń i dokumentów
w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
5. Zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Powiatowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie części zamówienia lub rodzaju żywności (grupy produktów) obejmujących tę część zamówienia, dysponują wdrożonym i utrzymanym systemem bezpieczeństwa żywności HACCP.
6. Aktualną decyzję Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu zgodnie z art. 61 i 62 ust. 1 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r. nr 136, poz. 914 ze zmianami) – dotyczy również środka transportu.
7. Karty charakterystyki produktów wskazanych w załączniku nr 1.
8. Wypełniony „Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych (…)” , w którym należy wykazać dysponowanie jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu towaru dot. niniejszego postępowania załącznik nr 5.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony:
a) zmiany ilości dostawy, pod warunkiem nieprzekroczenia kwoty brutto, o której mowa w §…..oraz pod warunkiem występowania produktu w opisie przedmiotu zamówienia oraz po cenie podanej w ofercie, na podstawie której zawarto niniejszą umowę.
b) zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych
2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku:
a) zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej,
b) zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu,
c) niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
2. W nawiązaniu do art. 144 ustawy Zamawiający w przypadku zmniejszenia liczby słuchaczy i pracowników zastrzega możliwość niezrealizowania przedmiotu zamówienia o wartości do 30% łącznego wynagrodzenia brutto. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne. Zamawiający zastrzega również prawo jednostronnego wydłużenia okresu realizacji umowy
do 60 dni po terminie określonym w umowie, w ramach określonych na ten cel środków finansowych i żądania zawarcia w tym zakresie aneksu do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-05-31T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA MAKARONU
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15851100-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA MAKARONU w orientacyjnej ilości 2 200 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15870000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA PRZYPRAW I PRZYPRAW KORZENNYCH w asortymencie w orientacyjnej ilości 2 783 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15612100-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA RÓŻNYCH PRODUKTÓW SPOŻYWCZYCH, M.IN. MĄKA, KASZA, RYŻ
w orientacyjnej ilości – 3 235 kg
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15331170-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
DOSTAWA WARZYW I OWOCÓW MROŻONYCH w orientacyjnej ilości – 7 050 kg
|
| |