realizacja bonów towarowych (zakup artykułów żywnościowych i środków czystości) dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gubinie w 2013r.

Data publikacji 2012-11-30
Data zakończenia 2012-12-13 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Miejscowość Gubin
Województwo lubuskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 483134 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997502
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja bonów towarowych - zakup artykułów żywnościowych i środków czystości, których podstawowy koszyk Zamawiający określił w formularzu Zapytanie o cenę. Pod pojęciem artykuły żywnościowe należy rozumieć wszystkie artykuły żywnościowe z wyjątkiem używek takich jak - alkohol, piwo oraz papierosy.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej będzie wydawał osobom uprawnionym bony towarowe imienne opiewające na określoną wartość w złotych. Dostawca przyjmie do wykonania realizację bonów towarowych wydawanych przez MOPS, w taki sposób, iż w zamian za pobrane bony będzie wydawał osobom wymienionym na bonach artykuły żywnościowe i środki czystości o wartości wskazanej w bonie. W okresach dziesięciodniowych Dostawca przekazywał będzie pobrane bony do MOPS i w ciągu następnych siedmiu dni MOPS przekaże na konto Dostawcy należność w formie pieniężnej.
W 2013 r. przewiduje się wydanie bonów towarowych na kwotę około 100. 000 zł
(słownie złotych: sto tysięcy 00/100). Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia tej kwoty w zależności od ilości faktycznie wydanych bonów towarowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
Ulica ul. Gdańska 17
Nr domu 17
Miejscowość Gubin
Kod Pocztowy 66-620
Województwo lubuskie
Tel 0-68 45 58156
Fax 0-68 45 58 210
Regon 00609608200000
E-mail mops_g@poczta.wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.gubin.bip.pl
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Prowadzenie działalności gospodarczo-handlowej branży spożywczej z siedzibą punktu sprzedaży na terenie misata Gubina. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Potencjał Oświadczenie o dysponowaniu punktem sprzedaży na terenie miasta Gubina - załącznik Nr 5 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich stanowiska pracy oraz adresu placówki, w której są zatrudnione - wykaz powinien zawierać co najmniej 3 osoby - załącznik Nr 4 do SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem upływu terminu składania ofert . Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach składanych przez Wykonawców w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Oryginał pełnomocnictwa, w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona, jeżeli upoważnienie nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Nie
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.gubin.bip.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 66-620 Gubin ul. Gdańska 17, pokój nr 112.
Data składania wniosków 13/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej 66-620 Gubin ul. Gdańska 17, pokój nr 112.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)