GuidZP400 |
45d1c4a9-cc23-4b73-8604-9496ff5ec68b
|
Biuletyn |
517859-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Agencja Mienia Wojskowego krajowy numer identyfikacyjny 1126394600805, ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa w imieniu, której działa Dyrektor Oddziału Regionalnego w Warszawie
|
Regon |
1126394600805
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Chełmżyńska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04-247
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 32 61 010
|
Zamawiajacy fax |
22 32 61 001
|
Zamawiajacy email |
warszawa@amw.com.pl
|
Adres strony url |
www.amw.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Agencja Wykonawcza
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amw.com.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amw.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma papierowa, pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oddział Regionalny w Warszawie AMW, ul. Chełmżyńska 9, 04-247 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa bielizny pościelowej, kołder i poduszek do internatów i kwater internatowych.
|
Numer referencyjny |
OW-ZP.7720.20.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa kołder, poduszek, bielizny pościelowej, do internatów i kwater internatowych usytuowanych na terenie Warszawy i innych lokalizacji położonych według właściwości Agencji Mienia Wojskowego Oddziału Regionalnego w Warszawie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
39512000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
. Inne dokumenty:
- formularz ofertowy – załącznik do SIWZ;
- pełnomocnictwo jeżeli jest wymagane;
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Umowa może być zmieniona wyłącznie w niżej określonych przypadkach:
a) w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany są na korzyść Zamawiającego albo zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności niedostępności na rynku mebli lub wyposażenia wykazanego w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych mebli lub wyposażenia;
Zmiany, o których mowa w pkt. a mogą być podstawą zwiększenia wynagrodzenia wyłącznie w przypadku, w którym wykonawca udowodni, iż ceny materiałów lub urządzeń zastępujących wycofane z produkcji lub rynku są wyższe od proponowanych w ofercie o co najmniej 10 %. Wzrost wynagrodzenia może zostać wówczas ustalony o nie więcej niż 10 % różnicy w cenie.
b) Rezygnacji zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy powoduje, że wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie pomniejszone.
c) w zakresie terminu realizacji, jeżeli zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w szczególności;
- wstrzymania realizacji umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego o okres wstrzymania realizacji umowy;
d) Zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie/zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia/zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-06-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|