Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.

Data publikacji 2017-06-02
Data zakończenia 2017-06-14 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524057-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 336000006, 331400003, 331411214, 331416233
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Część 1 - dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ,
Część 2 – dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ,
Część 3 – dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 i 3A do SIWZ,
Część 4 – dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 i 4 Ado SIWZ,
Część 5 – dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ.
Każdy produkt leczniczy, składający się na przedmiot zamówienia w części 1 i 2 musi posiadać pozwolenie dopuszczające go do obrotu wydane przez upoważniony do tego organ, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz.U. 2001 nr 126 poz. 1381 ze zm.).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 537fa966-4b9b-4fa5-a33d-3d555168cca2
Biuletyn 524057-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie
Regon 189600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Akademicka
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-950
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 4456603, 4456073, 81 4456253
Zamawiajacy fax 81 4456730
Zamawiajacy email zamowienia@up.lublin.pl
Adres strony url http://www.up.lublin.pl/zamowienia
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.up.lublin.pl/zamowienia
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pokój 55, 20-950 Lublin
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13, pokój 55, 20-950 Lublin
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części.
Numer referencyjny AZP/PNO/17/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa produktów farmaceutycznych, materiałów medycznych i innych akcesoriów dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 5 części. Część 1 - dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ, Część 2 – dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ, Część 3 – dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 i 3A do SIWZ, Część 4 – dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 i 4 Ado SIWZ, Część 5 – dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ. Każdy produkt leczniczy, składający się na przedmiot zamówienia w części 1 i 2 musi posiadać pozwolenie dopuszczające go do obrotu wydane przez upoważniony do tego organ, zgodnie z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia 6 września 2001 r. (tekst jednolity Dz.U. 2001 nr 126 poz. 1381 ze zm.).
Cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 799403,42
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Dotyczy części 1 i 2: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na sprzedaż leków objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 i 2.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu w zakresie części 1 i 2 - zezwolenie właściwego organu na sprzedaż leków objętych przedmiotem zamówienia w zakresie części 1 oraz części 2,
Inne dokumenty niewymienione 1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Zaleca się, aby w formularzu „Oferta Wykonawcy” wpisać wszystkie załączane wraz z ofertą oświadczenia i dokumenty. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 2. Wypełniony formularz dotyczący przedmiotu zamówienia, w zależności od części postępowania, na którą Wykonawca składa ofertę: - w części 1 - wypełniony załącznik nr 1, - w części 2 - wypełniony załącznik nr 2, - w części 3 - wypełniony załącznik nr 3 i 3A, - w części 4 - wypełniony załącznik nr 4 i 4A, - w części 5 - wypełniony załącznik nr 5. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy złożyć jeden dokument. 3. Dowód wniesienia wadium – tylko w części 1. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii.
Czy wadium 1
Wadium 8.1. Wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: - w części 1 – 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). W części 2, 3, 4, 5 – Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego tj. w Banku Pekao S.A. Oddział w Lublinie nr 69 1240 5497 1111 0000 5007 1353, z dopiskiem wadium w sprawie AZP/PNO/17/2017. 8.3.1.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowym powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofer
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: 1/ terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności: katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu, 2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 4 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy uwzględniające ten podatek, 3/ zmiany obowiązujących przepisów, w dacie zawarcia umowy, których regulacje wpływają na prawa i obowiązki Stron, jeżeli będzie konieczne dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, 4/ wprowadzenia nowej technologii lub zaprzestania produkcji towarów objętych umową, Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie towarem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych niż w umowie, przy zachowaniu ceny, 5/ wprowadzenie nowej technologii lub innych okoliczności pozwalających na obniżenie ceny przedmiotu umowy, 6/ zmiana przedstawiciela Zamawiającego, o którym mowa w § 2 ust. 9 przewidzianego do współpracy z Wykonawcą. 2. Zmiana wartości umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-06-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Przedmiot zamówienia w części 1 i 3 jest współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu BIOSTRATEG w następujących projektach: 1/ Projekt pt. „Opracowanie innowacyjnych technologii kompleksowej utylizacji odpadów generowanych w trakcie tuczu trzody chlewnej” BIOSTRATEG2/298357/8/NCBR/2016 2/ Projekt pt. „Strategia zapewnienia i ewaluacji bazy tanich, efektywnych i bezpiecznych paszowych surowców energetycznych do produkcji zwierzęcej w oparciu o zasoby krajowe ze szczególnym uwzględnieniem nowoczesnych odmian żyta” BIOSTRATEG2/297910/12/NCBR/2016 3/ Projekt pt. „Kierunki wykorzystania oraz ochrona zasobów genetycznych zwierząt gospodarskich w warunkach zrównoważonego rozwoju” BIOSTRATEG2/297267/14/NCBR/2016

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 545185,27
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych oraz szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa leków farmacji ludzkiej
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33600000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 83185,46
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa leków farmacji ludzkiej, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 140834,97
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów opatrunkowych, igieł medycznych, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 3 i 3A do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa szwów chirurgicznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141121-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 25702,60
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa szwów chirurgicznych, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 4 i 4 Ado SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa zestawów pierwszej pomocy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141623-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 4050,0
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dostawa zestawów pierwszej pomocy, zgodnie z wykazem asortymentowym zawartym w załączniku nr 5 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania dostawy cześciowej
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)