Przdmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów higienicznych, obłożeń, pól operacyjnych, serwet i odzieży medycznej j.uż” na potrzeby „Pro-Medica”w Ełku Sp. z o.o

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Miejscowość Ełk
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Bielizna szpitalna,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 524585-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331990001, 331416202, 395182008, 395180006, 331416109
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Załącznik Nr 1

Dodatkowe informacje

GuidZP400 62d9e8d7-a3e3-470b-8189-d9e1f610b9ce
Biuletyn 524585-N-2017
Zamawiajacy nazwa "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Regon 51099686100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Baranki
Zamawiajacy adres numer domu 24
Zamawiajacy miejscowosc Ełk
Zamawiajacy kod pocztowy 19300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 087 621 96 50
Zamawiajacy fax 087 621 96 33
Zamawiajacy email zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
Adres strony url www.promedica.elk.com.pl
Adres strony internetowej zaopatrzenie-pm@elk.com.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.promedica.elk.com.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.promedica.elk.com.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.promedica.elk.com.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przdmiotem zamówienia jest dostawa wyrobów higienicznych, obłożeń, pól operacyjnych, serwet i odzieży medycznej j.uż” na potrzeby „Pro-Medica”w Ełku Sp. z o.o
Numer referencyjny 2728/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Załącznik Nr 1
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt. 1;
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 dostawy wyrobów higienicznych, obłożeń, pól operacyjnych, serwet i odzieży medycznej j.uż. przez okres 24 miesięcy o wartości brutto nie mniejszej niż : Pakiet 1 - 20.000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy zł 00/100). Pakiet 2 - 35.000,00 zł brutto (trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100). Pakiet 3 - 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy zł 00/100). Pakiet 4 - 500,00 zł brutto (pięćset zł 00/100). Pakiet 5 – 1.500,00 zł brutto (jeden tysiąc pięćset zł 00/100). Pakiet 6 – 250,00 zł brutto (dwieście pięćdziesiąt zł 00/100).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej 1 dostawy wyrobów higienicznych, obłożeń, pól operacyjnych, serwet i odzieży medycznej j.uż. na kwotę: Pakiet 1 - 20.000,00 zł brutto (dwadzieścia tysięcy zł 00/100). Pakiet 2 - 35.000,00 zł brutto (trzydzieści pięć tysięcy zł 00/100). Pakiet 3 - 8.000,00 zł brutto (osiem tysięcy zł 00/100). Pakiet 4 - 500,00 zł brutto (pięćset zł 00/100). Pakiet 5 – 1.500,00 zł brutto (jeden tysiąc pięćset zł 00/100). Pakiet 6 – 250,00 zł brutto (dwieście pięćdziesiąt zł 00/100). wraz z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów zgodnie z zał. nr 6 do SIWZ, na rzecz,których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane (np. zgodnie z zał. nr 7 do SIWZ), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Załącznik nr 6 - Wykaz wykonywanych dostaw
Czy wadium 1
Wadium Pakiet 1 - 1.000,00 zł Pakiet 2 - 1.900,00 zł Pakiet 3 - 430,00 zł Pakiet 4 - 20,00 zł Pakiet 5 - 75,00 zł Pakiet 6 - 15,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dopuszczalne zmiany umowy 1. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat. nie wymaga aneksowania umowy); 2) zmiany cen na korzystniejsze dla Zamawiającego; 3) w przypadku wstrzymania lub zakończenia produkcji towarów będących przedmiotem dostawy, możliwość dostarczania odpowiedników towarów objętych umową, o parametrach nie gorszych niż towary objęte ofertą, przy zachowaniu ceny ofertowej dla danego towaru, na podstawie pisemnego wniosku Wykonawcy pod warunkiem uzyskania zgody Zamawiającego, wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności. 2. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej (za wyjątkiem określonym w ust. 1 ppkt 2) wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. 3. Strony dopuszczają zmianę umowy w zakresie podatku VAT z mocą obowiązują od wejścia w życie nowych stawek tego podatku na zasadzie prawa powszechnie obowiązującego przy zachowaniu niezmiennej ceny netto. 4. Postanowienia umowy nie mogą ulec zmianie, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia. 5. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają pod rygorem nieważności formy pisemnego aneksu. 6. Zmiana umowy jest możliwa tylko w zakresie wynikającym z treści art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych, tj. w przypadkach i na warunkach określonych poniżej: 1) w przypadku, w którym termin realizacji umowy uzależniony jest od realizacji przez Zamawiającego przedsięwzięcia niezbędnego do należytego wykonania przedmiotu umowy, którego nie dało się przewidzieć na etapie zawarcia umowy, termin realizacji umowy może ulec zmianie o okres konieczny do realizacji tego przedsięwzięcia, 2) w przypadku konieczności dokonania zmian treści umowy w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie wyznaczonym przepisami prawa w celu doprowadzenia umowy do stanu zgodnego z przepisami prawa. 7. W szczególności nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy prawo zamówień publicznych (mogą one zostać dokonane w drodze jednostronnego oświadczenia strony której danych zmiana dotyczy): 1) zmiany danych kontaktowych, 2) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-wykonawczymi umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego), 3) elementów formalnych umowy.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1- wyroby higieniczne i odzież mmedyczna
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2 - Obłożenie pola operacyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141620-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3- Serwety sterylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4 - koszula położniecza
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet 5 - Torba do płynów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141610-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 1
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Pakiet 6 Myjki
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39518000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Załącznik Nr 6
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania dostawy
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)