Promocja projektu w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPPM.09.01.02-22-0006/16-00).

Data publikacji 2017-06-05
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Miasto Kwidzyn
Miejscowość Kwidzyn
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 517696-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie”.


L.p Przedmiot zamówienia Opis Ilość

1. Album pamiątkowy z realizacji projektu Album o wymiarze: A4; Metoda nadruku: druk wielobarwny; Materiał:
• Okładka: Oprawa twarda, tektura lita foliowana folia mat, lakierowanie
wybiórcze UV;
• Strony środkowe: materiał - papier kredowy dwustronny błysk 170 g/m2;
Zawartość: Zdjęcia + grafika+ opis zadan Projektu + zdjęcia; Nadruk oznakowania: druk wielobarwny;
Objętość: min. 60 stron, nadruk dwustronny; Logotypy zgodne z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 160
2. Tablica informacyjna wolnostojąca wraz z montażem Tablica informacyjna (o wymiarze 6 m2). Tablica powinna być wyposażona w zestaw mocujący na słupkach wsporczych. Napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny. Wydruk solventowy, odporny na warunki atmosferyczne, blacha OC, folia odblaskowa I generacji białaStelaż tablicy składać powinien się z dwóch stylizowanych żeliwnych nóżek (koloru czarnego), połączone poprzecznymi wspornikami (lub inną konstrukcją, zapewniającą stabilność i odporność na działania wandalizmu - próby przełamania, wygięcia, itd.), do których zamontowana zostałaby plansza informacyjna. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania korekt w treści umieszczonej na tablicy (np. w zakresie zmiany kwot) na prośbę Zamawiającego. Układ graficzny musi być zgodny z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020Przed wykonaniem tablicy i konstrukcji wsporczej Wykonawca prześle drogą elektroniczną projekt do akceptacji przez Zamawiającego. Po akceptacji projektu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca dokona montażu Tablicy informacyjnej wraz z słupkami. 1
3. Tablica pamiątkowa Po zakończeniu projektu istniejąca na placu budowy tablica informacyjna musi zostać zastąpiona tablicami pamiątkowymi umieszczonymi przy drzwiach wejściowych na zewnątrz budynku. Wymiary tablic (80 cm wysokość x 120 cm szerokość) oraz układ graficzny muszą być zgodne z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020
Materiał:Tablica pamiątkowa grawerowana w mosiądzu. 1
4. RollUp informacyjny Materiał: tkanina typu front lit, jednostronna grafika, o wymiarach 85x200cm, druk wysokiej jakości, aluminiowa kaseta z mechanizmem samonawijającym, trwałe, stabilne, trzymające pion, wyposażone w 2 obrotowe stopki stabilizujące, posiadające listwę górną zaciskową, składany, aluminiowy maszt, górna listwa aluminiowa, usztywniająca grafikę, torba transportowa, waga łącznie z pokrowcem: max. 4,5 kg, opis nadruku na roll-upach musi zawierać tytuł projektu, nr umowy dofinansowania i źródło dofinansowania. Technika: druk solwentowy; nadruk – grafika w pełnym kolorze CMYK + kolorowe logotypy. Układ graficzny musi być zgodny z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 1
5. Ulotki Ulotki kolorowe Format: A4 składany do A5 Papier: kreda matowa dwustronnie powlekana, 170g, CMYK 4+4, ulotka zawierać będzie podstawowe informacje o przedmiocie projektu oraz jego źródeł dofinansowania. 2 000
6. Krówki (kg) Krówki o smaku: mleczne ciągutki, waga cukierka: ok. 12 g, wymiary cukierka: ok. 33x18x12 mm, okres przydatności: min. 5 miesięcy. Etykieta krówki: materiał: podkład parafinowy + etykieta z nadrukiem konturu dworca oraz logotypami zgodnymi z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 200
7. Saszetka (nerka) Saszetka typu nerka w kolorze ciemny granat, z mocnego i odpornego na uszkodzenia materiału z nadrukowanymi logo UE na frontowej części saszetki w prawym górnym rogu wielkości ok. 6cm x 6cm i logo Moje Miasto Kwidzyn wielkości 3cm x 7cm w prawym lewym rogu 200
8. Kamizelka odblaskowa Kamizelka odblaskowa dla dzieci "Wesoły pociąg", gotowy nadruk "Wesoły pociąg", materiał certyfikowany EN1150, kolor żółty, fluorescencyjny poliester dwa pasy odblaskowe o szerokości 5cm,wykonane ze srebrnej tkaniny odblaskowej zgodnej z normą EN471, zakładana przez głowę, po bokach gumki regulujące rozmiar, rozmiary dla dzieci w wieku 3-6 lat 500
9. Kubek przezroczysty Pojemność max. 250 ml .Nadruk na przezroczystym kubku powinien zawierać kontur dworca, tytuł projektu, źródła dofinansowania. Logotypy muszą być zgodne z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 200

Niezbędne jest, aby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa przed realizacją zamówienia przedłożył projekt graficzny ww. materiałów promocyjnych do akceptacji Zamawiającego.


Dodatkowe informacje

GuidZP400 6b578507-371f-4694-84ed-34a12a04fad6
Biuletyn 517696-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Kwidzyn
Regon 52354800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Warszawska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Kwidzyn
Zamawiajacy kod pocztowy 82500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 055 6464700, 6464777
Zamawiajacy fax 556 464 703
Zamawiajacy email zp@um.kwidzyn.pl
Adres strony url www.bip.kwidzyn.pl
Adres strony internetowej www.bip.kwidzyn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu "Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku dworca PKP w Kwidzynie " dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 204-2020 (RPPM.09.01.02-22-0006/16-00).
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.kwidzyn.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.kwidzyn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej za pośrednictwem np. poczty, kuiera lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Kwidzynie, ul. Warszawska 19, 82-500 Kwidzyn, pokój 312
Nazwa nadana zamowieniu Promocja projektu w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie” dofinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 (RPPM.09.01.02-22-0006/16-00).
Numer referencyjny RZP.271.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Promocja projektu w ramach projektu pn. „Budowa węzła integracyjnego wraz z rewitalizacją zabytkowego budynku Dworca PKP w Kwidzynie”. L.p Przedmiot zamówienia Opis Ilość 1. Album pamiątkowy z realizacji projektu Album o wymiarze: A4; Metoda nadruku: druk wielobarwny; Materiał: • Okładka: Oprawa twarda, tektura lita foliowana folia mat, lakierowanie wybiórcze UV; • Strony środkowe: materiał - papier kredowy dwustronny błysk 170 g/m2; Zawartość: Zdjęcia + grafika+ opis zadan Projektu + zdjęcia; Nadruk oznakowania: druk wielobarwny; Objętość: min. 60 stron, nadruk dwustronny; Logotypy zgodne z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 160 2. Tablica informacyjna wolnostojąca wraz z montażem Tablica informacyjna (o wymiarze 6 m2). Tablica powinna być wyposażona w zestaw mocujący na słupkach wsporczych. Napisy, znaki i logotypy umieszczone na tablicy powinny być wykonane w sposób trwały i czytelny. Wydruk solventowy, odporny na warunki atmosferyczne, blacha OC, folia odblaskowa I generacji białaStelaż tablicy składać powinien się z dwóch stylizowanych żeliwnych nóżek (koloru czarnego), połączone poprzecznymi wspornikami (lub inną konstrukcją, zapewniającą stabilność i odporność na działania wandalizmu - próby przełamania, wygięcia, itd.), do których zamontowana zostałaby plansza informacyjna. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania korekt w treści umieszczonej na tablicy (np. w zakresie zmiany kwot) na prośbę Zamawiającego. Układ graficzny musi być zgodny z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020Przed wykonaniem tablicy i konstrukcji wsporczej Wykonawca prześle drogą elektroniczną projekt do akceptacji przez Zamawiającego. Po akceptacji projektu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego Wykonawca dokona montażu Tablicy informacyjnej wraz z słupkami. 1 3. Tablica pamiątkowa Po zakończeniu projektu istniejąca na placu budowy tablica informacyjna musi zostać zastąpiona tablicami pamiątkowymi umieszczonymi przy drzwiach wejściowych na zewnątrz budynku. Wymiary tablic (80 cm wysokość x 120 cm szerokość) oraz układ graficzny muszą być zgodne z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 Materiał:Tablica pamiątkowa grawerowana w mosiądzu. 1 4. RollUp informacyjny Materiał: tkanina typu front lit, jednostronna grafika, o wymiarach 85x200cm, druk wysokiej jakości, aluminiowa kaseta z mechanizmem samonawijającym, trwałe, stabilne, trzymające pion, wyposażone w 2 obrotowe stopki stabilizujące, posiadające listwę górną zaciskową, składany, aluminiowy maszt, górna listwa aluminiowa, usztywniająca grafikę, torba transportowa, waga łącznie z pokrowcem: max. 4,5 kg, opis nadruku na roll-upach musi zawierać tytuł projektu, nr umowy dofinansowania i źródło dofinansowania. Technika: druk solwentowy; nadruk – grafika w pełnym kolorze CMYK + kolorowe logotypy. Układ graficzny musi być zgodny z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 1 5. Ulotki Ulotki kolorowe Format: A4 składany do A5 Papier: kreda matowa dwustronnie powlekana, 170g, CMYK 4+4, ulotka zawierać będzie podstawowe informacje o przedmiocie projektu oraz jego źródeł dofinansowania. 2 000 6. Krówki (kg) Krówki o smaku: mleczne ciągutki, waga cukierka: ok. 12 g, wymiary cukierka: ok. 33x18x12 mm, okres przydatności: min. 5 miesięcy. Etykieta krówki: materiał: podkład parafinowy + etykieta z nadrukiem konturu dworca oraz logotypami zgodnymi z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 200 7. Saszetka (nerka) Saszetka typu nerka w kolorze ciemny granat, z mocnego i odpornego na uszkodzenia materiału z nadrukowanymi logo UE na frontowej części saszetki w prawym górnym rogu wielkości ok. 6cm x 6cm i logo Moje Miasto Kwidzyn wielkości 3cm x 7cm w prawym lewym rogu 200 8. Kamizelka odblaskowa Kamizelka odblaskowa dla dzieci "Wesoły pociąg", gotowy nadruk "Wesoły pociąg", materiał certyfikowany EN1150, kolor żółty, fluorescencyjny poliester dwa pasy odblaskowe o szerokości 5cm,wykonane ze srebrnej tkaniny odblaskowej zgodnej z normą EN471, zakładana przez głowę, po bokach gumki regulujące rozmiar, rozmiary dla dzieci w wieku 3-6 lat 500 9. Kubek przezroczysty Pojemność max. 250 ml .Nadruk na przezroczystym kubku powinien zawierać kontur dworca, tytuł projektu, źródła dofinansowania. Logotypy muszą być zgodne z Załącznikiem nr 11 do Zasad Wdrażania RPO WP 2014-2020- Wytyczne w zakresie informacji i promocji projektów dofinansowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020 200 Niezbędne jest, aby Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa przed realizacją zamówienia przedłożył projekt graficzny ww. materiałów promocyjnych do akceptacji Zamawiającego.
Cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia : nie dłuższy niż 3 miesiące (termin realizacji zamówienia podlega ocenie)
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.; W przypadku powierzenia części realizacji zamówienia podwykonawcom Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów dotyczących podwykonawców: a) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b) aktualne zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że podwykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca, podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 4 i 5 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca, podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o których mowa wyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca, podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, podwykonawcy ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, podwykonawcę Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca, podwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W przypadku, gdy w czasie obowiązywania niniejszej umowy nastąpi zmiana wysokości stawek podatku od towarów i usług za roboty objęte niniejszą umową, to wynagrodzenie o którym mowa w ust. 2 ulegnie odpowiedniej zmianie, a wysokość nowego wynagrodzenia strony potwierdzą w stosownym aneksie do umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w niżej wymienionych przypadkach: 1) zmiany terminu realizacji: a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; b) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego; c) z powodu klęsk żywiołowych mających bezpośredni wpływ na realizację zamówienia np. powódź, pożar itp. c) z powodu zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego i pod warunkiem, że zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego; b) w przypadku odstąpienia na wniosek Zamawiającego od realizacji części usług.
IV 6 1 sposob udostepniania W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania, muszą być oznaczone klauzulą: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Dołączone do oferty informacje, że nie mogą być one udostępnione należy złożyć wraz z dokumentem (pismem) wykazującym, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy PZP. Zaleca się, aby informacja wraz z wykazem ibyły trwale, oddzielnie spięte. Zgodnie z tym przepisem przez tajemnicę przedsiębiorstwa rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Informacja o zastrzeżeniu dokumentów stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa należy podać również w Formularzu Oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawca jest jednocześnie zobowiązany wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin wykonania
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)