GuidZP400 |
b637f9c7-0ee1-44ae-af81-663078e939fb
|
Biuletyn |
524951-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Marszałkowski Województwa Lubuskiego
|
Regon |
97077008900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Podgórna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zielona Góra
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
65057
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
68 4565403, 4565404, 4565277
|
Zamawiajacy fax |
684 565 404
|
Zamawiajacy email |
przetargi@lubuskie.pl
|
Adres strony url |
www.lubuskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot zamówienia współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.lubuskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.lubuskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Podgórna 7, 65-057 Zielona Góra, kancelaria ogólna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wykonanie materiałów informacyjno – promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarzadzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego
|
Numer referencyjny |
DA.III.272.2.27.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych na potrzeby Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze w 2017 roku w asortymencie i ilościach szczegółowo określonych w Załączniku nr 1 do Siwz, w którym zawarto szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
28057,81
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
55
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się wykonaniem min. 3 zamówień polegają-cych na dostawie materiałów promocyjnych
o wartości nie mniejszej niż 20 tys. złotych brutto, każda wykonana dostawa
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt
1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny by wystawione nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miej-sce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w pkt 1a), zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć , złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty i oświadczenia powinny być wystawione odpowiednio nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem termi-nu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których do-stawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zo-stały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa,
są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy
były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze
Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje lub inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany „Formularz ofertowy” – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.
2. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy. Pełnomocnictwo zgodnie z działem VI rozdział II ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 - tekst jednolity) winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
4. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ) – jeżeli dotyczy
5. Uzasadnienie dotyczące tajemnicy przedsiębiorstwa – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, w tym:
1) zmiany warunków płatności,
2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
3) zmiana asortymentu innego niż zaproponowany w ofercie.
4) w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących zastępstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego, dopuszcza się zmiany w tym zakresie; stare dane zostaną zastąpione nowymi,
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach,
a w szczególności:
- w zakresie ppkt. 1) i 2) – w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa
w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowe podatku.
- w zakresie ppkt. 3) – w przypadku braku dostępności towaru na rynku, co zostanie przez Wykonawcę udowodnione, o czym Wykonawca nie wiedział w chwili składania oferty dochowując należytej staranności, pod warunkiem iż nowy asortyment spełnia parametry określone w siwz, jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia oraz jest nie gorszej jakości niż asortyment zaoferowany na etapie składania oferty, zostanie zaoferowany w cenie wynikającej z oferty.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|