GuidZP400 |
5589e2fc-2a20-49c0-bd60-eabe50e88e07
|
Biuletyn |
526530-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
3 Regionalna Baza Logistyczna
|
Regon |
12139041500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-901
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 137 554
|
Zamawiajacy fax |
261 137 553
|
Zamawiajacy email |
3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.zamowienia3rblog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zamowienia.3rblog.wp.mil.p
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
30-901 Kraków ul.Montelupich 3
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania (bielizna specjalna letnia (dla płetwonurka), bielizna specjalna zimowa (dla płetwonurka), skarpety z dzianiny trudnotopliwej WS)
|
Numer referencyjny |
108/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przedmiotów umundurowania i wyekwipowania, obejmująca swym zakresem 3 zadania:
Zadanie nr 1 Bielizna specjalna letnia (dla płetwonurka) 624 kpl.
Zadanie nr 2 Bielizna specjalna zimowa (dla płetwonurka) 350 kpl.
Zadanie nr 3 Skarpety z dzianiny trudnotopliwej WS 3811 par
|
Cpv glowny przedmiot |
18310000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
90
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych dodatkowych warunków
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia żadnych dodatkowych warunków
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał doświadczenie
w szczególności wykazał się wykonaniem lub wykonywaniem w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie dostawy odpowiadającej swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż:
- zadanie nr 1 – 14.175,00 zł
- zadanie nr 2 – 15.700,00 zł
- zadanie nr 3 – 50.900,00 zł
Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dla wszystkich zadań uznawane będą dostawy umundurowania dla służb mundurowych;
Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał dokument stwierdzający, że system zarządzania jakością wykonawcy spełnia wymagania zawarte w AQAP 2120;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wg załącznika nr 3 do SIWZ
Dokument stwierdzający, że system zarządzania jakością wykonawcy spełnia wymagania zawarte w AQAP 2120
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy zostały wykonane należycie (referencje)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Prawidłowo wypełniony druk oferta,
wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania istotnych zmian w umowie, na mocy porozumienia stron w następujących przypadkach i na następujących warunkach:
1) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe ich zachowanie – poprzez ich przedłużenie o okres uzgodniony między stronami, z tym, że nie dłuższy niż ten podczas którego z powodu siły wyższej nie było możliwości realizacji umowy, bądź jej części; za siłę wyższą uznaje się powódź, pożar w tym także pożar u Wykonawcy, podwykonawcy, poddostawcy, podmiotu, od którego Wykonawca zgodnie z zawartą umową będzie kupował dany wyrób, bądź elementy niezbędne do jego wytworzenia, huragan, tajfun, trąby powietrzne, sztormy, osuwiska, trzęsienia ziemi, inne klęski żywiołowe, zmianę przepisów prawnych, działania wojenne, zamieszki, strajki, działania o charakterze terrorystycznym, niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy działania władz i innych organów państwowych; zamknięcie granic, portów bądź lotnisk; zarazy, epidemie, pandemie, kradzież, zatonięcie ładunku,
2) przedłużenia terminów dostawy, o których mowa w niniejszej umowie – o okres uzgodniony między stronami, nie dłuższy jednak niż okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; dla celów realizacji niniejszej umowy przyjmuje się, że okres trwania postępowania odwoławczego rozpoczyna się w dniu wpływu odwołania do Zamawiającego a kończy się w dniu wydania stosownego orzeczenia przez KIO, bądź Sąd; w przypadku gdy wskutek przedłużenia terminu termin dostawy przypadałby na sobotę bądź dzień ustawowo wolny od pracy, dopuszcza się przedłużenie terminu w taki sposób, żeby przypadał on dnia następnego;
3) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami;
4) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia:
a) w każdym czasie za jego zgodą, bądź z jego inicjatywy;
b) w przypadku zmiany umowy na podstawie § 15 ust. 1 punkt 5 – w ten sposób, żeby cena nowo zaoferowanego wyrobu nie przewyższała jej ceny rynkowej,
c) w przypadku odstąpienia od odbioru RPW, zmiany AQAP bądź rezygnacji z wymogu znakowania kodem kreskowym – o wydatki zaoszczędzone przez Wykonawcę, które byłby zmuszony ponieść, gdyby nie doszło do zmiany umowy w tym zakresie,
5) zmiany wyrobu na wyrób o parametrach nie gorszych niż zaoferowane w ofercie, spełniający wszystkie wymogi, o których mowa w WTU, przy zachowaniu identycznych warunków gwarancji oraz rękojmi jak dla wyrobu pierwotnego oraz pod warunkiem, że cena jednostkowa nie przekroczy cen jednostkowych netto zawartych w umowie, w następujących sytuacjach:
a) gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, bądź nie będzie dostępny w ilościach żądanych przez Zamawiającego,
b) gdy z powodu siły wyższej nie ma możliwości dostarczenia zaoferowanych wyrobów w terminie ustalonym w umowie, a Zamawiający nie wyraził zgody na jego przedłużenie,
c) gdy Producent zaprzestał produkcji danego wyrobu, bądź poddostawca zaprzestał produkcji elementu niezbędnego do wytworzenia wyrobu,
d) gdy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy doszło do zamknięcia wstrzymania bądź uszkodzenia (w tym także czasowego) linii produkcyjnej wyrobu bądź jego części,
e) gdy po złożeniu oferty przez Wykonawcę, wyrób, który zaoferował został objęty ochroną patentową przez inny podmiot,
6) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 1 umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych;
7) odstąpienia od wymogu odbioru przez RPW – w każdym czasie za zgodą Gestora
COL, a także gdyby okazało się, że dany wyrób zgodnie z obowiązującymi w resorcie obrony narodowej nie podlega odbiorowi RPW,
8) rezygnacji z AQAP bądź jego obniżenia w każdym czasie na wniosek bądź za zgodą Gestora lub COL;
9) odstąpienia od wymogu znakowania kodem kreskowym w każdym czasie za zgodą Gestora lub COL, a także gdyby okazało się, że dany wyrób na podstawie odrębnych przepisów nie podlega wymogowi znakowania;
10) zmiany podwykonawcy – w każdym czasie na wniosek Wykonawcy, o ile nowy podwykonawca będzie spełniał warunki jakie zostały postawione pierwotnemu podwykonawcy;
11) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, z wydaniem prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów o ile powyższe sytuacje mają wpływ na wykonanie zawartej umowy – w takim zakresie i w taki sposób, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego;
2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w razie zaistnienia sytuacji określonych w art. 144 ust. 1 pkt od 2 do 6 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM, zmianę Odbiorcy, zmianę RPW
|
IV 4 4 data |
2017-06-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Pl
|
IV 4 5 okres |
30
|