Zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-16 00:00:00
Instytucja Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Miejscowość Siemianowice Śląskie
Województwo śląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 523336-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020

2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty.
2.1.Część 1: Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM
Przedmiotem Części 1 jest zakup i dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora.

Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM przy ul. Katowickiej 1, 41-100 Siemianowice Śląskie.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ.

2.2.Część 2: „Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych”
Przedmiotem Części 2 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora.

Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.
Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Myśliwiecka 6, 41-100 Siemianowice Śląskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ.

2.3.Część 3: Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych COGITO

Przedmiotem Części 3 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora.

Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag.

Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych „COGITO” ul. Matejki 5, 41-100 Siemianowice Śląskie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ.

3. Wykonawca w odniesieniu do danej Części zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ).

4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej - w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 9802a31e-33c2-42b4-949c-be2ea056fd96
Biuletyn 523336-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Siemianowice Śląskie-Urząd Miasta Siemianowice Śląskie
Regon 000515879
Zamawiajacy adres ulica ul. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Siemianowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 41-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 327 605 200
Zamawiajacy fax 327 605 280
Zamawiajacy email ratusz@um.siemianowice.pl
Adres strony url www.um.siemianowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia Publikowane są wyłącznie informacje i dokumenty których wymóg publikacji wynika z ustawy Pzp
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.msiemianowicesl.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830) lub złożyć osobiście bądź za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Podawcza Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie przy ul. Michałkowicka 105, kod 41-103 Siemianowice Śląskie
Nazwa nadana zamowieniu Zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.02.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020.
Numer referencyjny SE.271.8.2017, ZP.rp.34.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli w ramach projektu WND-RPSL.11.01-24-0436/16 pn. „Wzmocnienie potencjału szkolnictwa zawodowego w mieście Siemianowice Śląskie” współfinansowanego z środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 Części. Dla każdej części zamówienia prowadzone będzie odrębne postępowanie przy wyborze oferty. 2.1.Część 1: Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM Przedmiotem Części 1 jest zakup i dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM przy ul. Katowickiej 1, 41-100 Siemianowice Śląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ. 2.2.Część 2: „Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych” Przedmiotem Części 2 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Myśliwiecka 6, 41-100 Siemianowice Śląskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ. 2.3.Część 3: Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych COGITO Przedmiotem Części 3 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych „COGITO” ul. Matejki 5, 41-100 Siemianowice Śląskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ. 3. Wykonawca w odniesieniu do danej Części zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej - w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Informacje na temat katalogow Zamówienie w odniesieniu do każdej z Części zostanie wykonane w terminie zgodnym z ofertą Wykonawcy, jednakże nie dłuższym niż 42 dni licząc od dnia podpisania.
Okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający w odniesieniu do Części 1, Części 2 i Części 3 zamówienia nie stawia warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert, oferta odnoszącą się do danej Części musi zawierać: 1.Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1a do SIWZ – w odniesieniu do Części 1, Dodatek nr 1b do SIWZ – w odniesieniu do Części 2 , Dodatek nr 1c do SIWZ – w odniesieniu do Części 3. a)Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. b) Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), wypełnia i podpisuje Wykonawca. c) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wypełnione i podpisane Oświadczenie stanowiące Dodatek nr 2 do SIWZ (Załącznik nr 2 do Oferty), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4. Zamawiający nie określił szczegółowych warunków udziału w postępowaniu wobec powyższego nie żąda złożenia oświadczenia o spełnianiu warunków udziału postępowaniu. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii (jeżeli dotyczy). 6. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane. 7. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy do przekazania – w odniesieniu do Części 1, Części 2,Części 3 Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 9.1.Oświadczenia dotyczące Wykonawcy/ wykonawców występujących wspólnie oraz dotyczące podwykonawców, składane na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane są w oryginale. 9.2. Dokumenty inne niż oświadczenia, składane w celu wskazanym w pkt 9.1. powyżej, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, którego każdego z nich dotyczą.10.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski. 11. Podpisy wykonawcy na oświadczeniach i dokumentach muszą być złożone w sposób pozwalający zidentyfikować osobę podpisującą. Zaleca się opatrzenie podpisu pieczątką z imieniem i nazwiskiem osoby podpisującej
Czy wadium 1
Wadium 1. Wysokość wadium: a) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 1 zamówienia w wysokości 800,00 PLN, słownie: osiemset złotych. b) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 2 zamówienia w wysokości 2.000,00 PLN, słownie: dwa tysiące złotych. c) Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w odniesieniu do Części 3 zamówienia w wysokości 900,00 PLN, słownie: dziewięćset złotych. . Uwaga: Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część – wnosi wadium odpowiednio w wysokości określonej dla tych Części. 2. Wadium w odniesieniu do danej Części wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium w odniesieniu do danej Części może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2016 r., poz. 359). 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium w odniesieniu do danej Części: a) wadium w formie pieniężnej – należy wnieść przelewem lub przekazem na rachunek bankowy Urzędu Miasta nr 59 1050 1214 1000 0023 6886 0587, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert (skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako termin składania ofert), b) wadium w formie niepieniężnej - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć do kasy Urzędu Miasta Siemianowice Śląskie czynnej od poniedziałku do piątku w godzinach: Kasa Poniedziałek Wtorek - Czwartek Piątek ul. Jana Pawła II 10 7:00-17:00 8:00-16:00 8:00-14:00 ul. Michałkowicka 105 7:00-14:30 15:00-17:00 8:00-14:30 15:00-16:00 8:00-12:30 13:00-14:00 lub złożyć wraz z ofertą, jako oddzielny dokument (dokumentu wadium nie należy spinać trwale z ofertą). 5.Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądania zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art.46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: „Wadium w postępowaniu nr ZP.rp.34.2017 dla Części nr ….......” 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 8.Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Prawo zamówień publicznych 9.Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we wzorze Umowy w odniesieniu do danej Części zamówienia (Dodatek nr 4 do SIWZ). 2.Zamawiający w odniesieniu do każdej z Części zamówienia przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 2.1.1. w odniesieniu do zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia: a)w trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany podwykonawcy, zrezygnować z podwykonawcy bądź wprowadzić podwykonawcę lub zmodyfikować zakres podwykonawstwa w odniesieniu do treści oferty, 2.1.2. Zmiana umowy może także nastąpić w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp. 2.1.3. Wszystkie wymienione warunki stanowią jedynie katalog warunków umożliwiających zmianę postanowień niniejszej umowy i nie stanowią jednocześnie zobowiązania Stron do wyrażenia zgody na taką zmianę. 2.1.4. Zmiany treści umowy mogą zostać wprowadzone pod warunkiem przedłożenia przez jedną ze stron pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmiany oraz wyrażenia zgody przez drugą ze stron na tę zmianę. 2.1.5. Zmiana danych związana z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (danych teleadresowych Wykonawcy; Zamawiającego) – zmiana ta następuje poprzez pisemne zgłoszenie tego faktu drugiej stronie i nie wymaga zawarcia aneksu do umowy
IV 4 4 data 2017-06-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 1 jest zakup i dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Technicznych i Ogólnokształcących MERITUM przy ul. Katowickiej 1, 41-100 Siemianowice Śląskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 1 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3a do SIWZ. 3. Wykonawca w odniesieniu do danej Części zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 1 zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej - w odniesieniu do Części 1 zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa „Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Specjalnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 2 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Specjalnych ul. Myśliwiecka 6, 41-100 Siemianowice Śląskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 2 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3b do SIWZ. 3. Wykonawca w odniesieniu do danej Części zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 2 zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej - w odniesieniu do Części 2 zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup oraz dostawa mebli dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych COGITO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Przedmiotem Części 3 jest zakup oraz dostawa mebli oraz ich rozładowanie, wniesienie, zmontowanie, ustawienie i wyregulowanie, zgodnie z instrukcją producenta, w miejscu wskazanym przez Koordynatora. Gwarancja udzielona przez Wykonawcę będzie zgodna z ofertą Wykonawcy, jednak nie krótsza niż 24 miesiące, licząc od dnia następnego po dniu podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru przedmiotu umowy bez uwag. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych „COGITO” ul. Matejki 5, 41-100 Siemianowice Śląskie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w odniesieniu do Części 3 zamówienia został zawarty w Dodatku nr 3c do SIWZ. 3. Wykonawca w odniesieniu do danej Części zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy (Dodatek nr 4 do SIWZ). 4. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust 4 ustawy Pzp -w odniesieniu do Części 3 zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej - w odniesieniu do Części 3 zamówienia.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania zamówienia
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Wysokość kary umownej
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Gwarancja na meble
Znaczenie 15,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)