GuidZP400 |
66364a01-cc56-4ae6-b414-73d0f5644857
|
Biuletyn |
525541-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie
|
Regon |
28868500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kopernika
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31-501
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
012 424 71 21,012 424 70 46
|
Zamawiajacy fax |
012 424 71 22, 012 424 71 20
|
Zamawiajacy email |
info@su.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.su.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych do systemu próżniowo-aspiracyjnego (DFZP-EK-271-91/2017).
|
Numer referencyjny |
DFZP-EK-271-91/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych do systemu próżniowo-aspiracyjnego:
1. Strzykawki do gazometrii z heparyną litową do pobierania krwi żylnej i tętniczej - 6000 szt.;
2. Probówki do oznaczeń koaguologicznych - 100000 szt.;
3. Igły systemowe - 100000 szt.;
4. Strzykawka do gazometrii z heparyną litową do pobierania krwi żylnej i tętniczej - 90000 szt.;
5. Łącznik typu Luer umożliwiający połączenie z wkłuciem obwodowym - 80000 szt.;
6. Łącznik umożliwiający podanie leku - 100000 szt.;
7. Igły systemowe - 180000 szt.;
8. Probówki do przyspieszonego wykrzepiania - 350000 szt.;
9. Probówki na morfologię - 250000 szt.;
10. Igły systemowe - 15000 szt.;
11. Probówki z heparyną litową - 23000 szt.;
12. Probówki na glukozę z fluorkiem - 14000 szt.;
13. Probówki do przyspieszonego wykrzepiania - 6000 zest.;
14. Opaski do pobierania krwi - 600 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
498699,69
|
Waluta calosc |
pln
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty (w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie): 1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Arkusz cenowy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD/DVD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Oświadczenie w zakresie podanym w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie to składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z wykonawców. 4. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
W niniejszym postępowaniu wadium wynosi 10 000,00 zł
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a) zmiany terminów dostawy towaru, o których mowa w umowie, w przypadku wystąpienia trudności organizacyjnych związanych z pracą Oddziałów Klinicznych i jednostek Szpitala Uniwersyteckiego, w związku koniecznością wykonywania przez te oddziały i jednostki zadań statutowych Szpitala Uniwersyteckiego;
b) obniżenia kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1, w przypadku niezamówienia całości towaru określonego w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku obniżenia cen jednostkowych towaru, lub w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług;
c) obniżenia cen jednostkowych towaru, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, w przypadku obniżenia stawki podatku od towarów i usług;
d) zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji umowy, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu;
e) zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji umowy, towarem o wyższej jakości, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu.
f) utworzenia Magazynu wraz z Wykonawcą dla towaru wskazanego w załączniku nr 1 do niniejszej umowy na warunkach wskazanych poniżej:
- miejsce utworzenia Magazynu, jego stan ilościowy oraz termin uzupełniania zostanie uzgodniony przez Strony w podpisanym aneksie,
- Wykonawca będzie właścicielem towaru znajdującego się w Magazynie do momentu jego wykorzystania przez Szpital Uniwersytecki ,
- Wykonawca zobowiązuje się do zafakturowania zużytego towaru, po otrzymaniu pisemnego protokołu.
|
IV 4 4 data |
2017-06-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|