Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskichw okresie od 01.07.2017 do 30.06.2018. z podziałem na części: część 6- Mleko i przetwory mleczne

Data publikacji 2017-06-06
Data zakończenia 2017-06-13 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej
Miejscowość Ząbkowice Śląskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 525885-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich w okresie od 01.07.2017 do 30.06.2018 z podziałem na części: część 6- Mleko i przetwory mleczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w formularzu cenowym, który jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi integralną część umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a3ca746-d204-4248-ae93-344e18ac2d98
Biuletyn 525885-N-2017
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej
Regon 96536400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Ząbkowice Śląskie
Zamawiajacy kod pocztowy 57-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 8151524
Zamawiajacy fax 74 8151524 w. 18
Zamawiajacy email dps.zamek@wp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps-zabkowice.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Dom Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śl., 57-200 Ząbkowie Śl. ul. Szpitalna 3 sekretariat IIp. , lub przesłać ofertę pocztą na powyższy adres.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskichw okresie od 01.07.2017 do 30.06.2018. z podziałem na części: część 6- Mleko i przetwory mleczne
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych powszechnie dostępnych o ustalonych standardach jakościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Ząbkowicach Śląskich w okresie od 01.07.2017 do 30.06.2018 z podziałem na części: część 6- Mleko i przetwory mleczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający rodzaj oraz ilość zamawianego asortymentu znajduje się w formularzu cenowym, który jako załącznik nr 2 do SIWZ stanowi integralną część umowy.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-07-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń.
Zakresie warunkow udzialu W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia należy złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 ustawy Pzp a dla spółek cywilnych również umowę spółki, 2) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne. 3) w przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp, 2. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione pkt 1 SIWZ winny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę składającego ofertę lub podmiot, którego dokumenty dotyczą zgodnie z § 14 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym, winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Uwaga: Jeżeli Wykonawca załączy dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w którym wartości podane będą w walutach innych niż złoty polski zostaną one przeliczone wg Tabeli A kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego z dnia wszczęcia postępowania.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadają wiedzę i doświadczenie; 3) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4) spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej; 5) brak jest podstaw do wykluczenia Wykonawcy, wspólników konsorcjum oraz innych podmiotów, na których zasoby powołuje się wykonawca z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy pzp. W przypadku składania oferty wspólnej o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy ponad wymienione warunki: - ustanowią pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zwarcia umowy zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. - umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie - umowy spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest ona prowadzona w formie spółki cywilnej, - ofertę powinni podpisać wszyscy wspólnicy albo załączyć do niej pełnomocnictwo lub uchwałę wspólników o reprezentacji spółki, - oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust.1 ustawy Pzp – załącznik nr 3; - oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 4; - oświadczenie - lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej lub nie należy- załącznik nr 5; - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich oferentów występujących wspólnie. - wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony formularz ofertowy do całości przedmiotu zamówienia lub wybranej Części (załącznik nr 1 do SIWZ ), 2) Formularz zestawienia cenowego wypełniony w całości (załącznik nr 2 do SIWZ), 3) wypełniony druk stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w rozdz. V pkt 1 i 2 ( załącznik nr 3 do SWIZ); 4) wypełniony druk, stanowiący oświadczenie wykonawcy dotyczące spełniania warunków w postępowaniu, o których mowa w rozdz.V pkt 1 (załącznik nr 4 do SWIZ); 5) wypełniony druk dotyczący przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U z 2017r., poz. 229 t.j.) (załącznik nr 5 do SWIZ) 6) zaakceptowany projekt umowy ( załącznik nr 6 do SIWZ ). Uwaga: Dokumenty, o których mowa jak wyżej, mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność oryginałem przez wykonawcę – tzn. ( opatrzone datą, napisem „ za zgodność z oryginałem” oraz podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną do składania woli w imieniu wykonawcy ). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zgodnie z § 15 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016r. poz. 1126).
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-06-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 9.00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)