Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia informatycznego w ramach projektu – Szkoła nowych możliwości – rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy uczniów i nauczycieli Miasta i Gminy Kańczuga

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-20 00:00:00
Instytucja Miasto i Gmina Kańczuga
Miejscowość Kańczuga
Województwo podkarpackie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527959-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia informatycznego w ramach projektu – Szkoła nowych możliwości – rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy uczniów i nauczycieli Miasta i Gminy Kańczuga.
Zakres zamówienia został podzielony na 2 części:
- Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych;
- Część 2 – dostawa wyposażenia informatycznego.

Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia.

- Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych –

Przedmiotem danej części zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Międzyszkolnego laboratorium biologicznego zlokalizowanego w Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Krzeczowicach oraz do Laboratorium przyrodniczego w Szkole Podstawowej w Pantalowicach.
Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1a i 1b do SIWZ.

Lokalizacja – Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a; Szkoła Podstawowa w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158.

Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.
Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

- Część 2 – dostawa wyposażenia informatycznego –

Przedmiotem danej części zamówienia jest dostawa wyposażenia informatycznego do Gimnazjum w m. Krzeczowice oraz Szkoły Podstawowej w m. Pantalowice.
Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1c i 1d do SIWZ. Zamówienie obejmuję również instalację i integracje sieci bezprzewodowej w wymienionych lokalizacjach.

Lokalizacja – Gimnazjum w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a; Szkoła Podstawowa w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158.

Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu.
Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego.
Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu.
Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.

Jeśli gdziekolwiek w Opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do wymaganych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne”. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót/dostaw/usług zgodnie z założeniami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta.
Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi i związane z tym dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii autora projektu lub ekspertów.
Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego.

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji e regionie, działanie: 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego

Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust 2a

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cae7b3e4-fb5e-463f-94af-005a6e15446d
Biuletyn 527959-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto i Gmina Kańczuga
Regon 65090060200000
Zamawiajacy adres ulica ul. M. Konopnickiej
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Kańczuga
Zamawiajacy kod pocztowy 37220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 423 142
Zamawiajacy fax 166 426 630
Zamawiajacy email sekretariat@kanczuga.pl
Adres strony url www.kanczuga.pl
Adres strony internetowej www.kanczuga.biuletyn.net
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji e regionie, działanie: 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.kanczuga.biuletyn.net
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kanczuga.biuletyn.net
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia informatycznego w ramach projektu – Szkoła nowych możliwości – rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy uczniów i nauczycieli Miasta i Gminy Kańczuga
Numer referencyjny FZ.271.16.2017.WS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia informatycznego w ramach projektu – Szkoła nowych możliwości – rozwój kompetencji kluczowych niezbędnych na rynku pracy uczniów i nauczycieli Miasta i Gminy Kańczuga. Zakres zamówienia został podzielony na 2 części: - Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych; - Część 2 – dostawa wyposażenia informatycznego. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń o których mowa w art. 83 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub dwie części zamówienia. - Część 1 – dostawa pomocy dydaktycznych – Przedmiotem danej części zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Międzyszkolnego laboratorium biologicznego zlokalizowanego w Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Krzeczowicach oraz do Laboratorium przyrodniczego w Szkole Podstawowej w Pantalowicach. Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1a i 1b do SIWZ. Lokalizacja – Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a; Szkoła Podstawowa w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. - Część 2 – dostawa wyposażenia informatycznego – Przedmiotem danej części zamówienia jest dostawa wyposażenia informatycznego do Gimnazjum w m. Krzeczowice oraz Szkoły Podstawowej w m. Pantalowice. Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1c i 1d do SIWZ. Zamówienie obejmuję również instalację i integracje sieci bezprzewodowej w wymienionych lokalizacjach. Lokalizacja – Gimnazjum w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a; Szkoła Podstawowa w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Jeśli gdziekolwiek w Opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ przedmiot zamówienia określony został przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenie materiałów, to Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania urządzeń równoważnych w stosunku do wymaganych z zachowaniem tych samych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. W przypadku gdy w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy "lub równoważne”. Przez pojęcie materiałów równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót/dostaw/usług zgodnie z założeniami przetargowymi oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w OPZ. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi i związane z tym dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez zamawiającego leży po stronie składającego ofertę. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii autora projektu lub ekspertów. Brak jakichkolwiek informacji o ofercie równoważnej oznaczać będzie, że wykonawca oferuje rozwiązania/ produkty według wymagań zamawiającego. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa IX Jakość edukacji i kompetencji e regionie, działanie: 9.2 Poprawa jakości kształcenia ogólnego Zamawiający nie określa standardów jakościowych o których mowa w art. 91 ust 2a
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Część 1 i 2 - Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci - Część 2 - Próbki, opisy, fotografie, plany, projekty, rysunki, modele, wzory, programy komputerowe oraz inne podobne materiały, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego, a w szczególności: W odniesieniu do oferowanych laptopów - wydruk ze strony http://www.cpubenchmark.net/cpu_list.php (na dzień nie wcześniejszy niż 01.10.2016) potwierdzający wynik co najmniej 2950 punktów w teście Passmark - CPU Mark dla Procesorów dwurdzeniowych cztero wątkowych. - certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu, - certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu, - dokument potwierdzający zgodność modelu urządzenia z normą Energy Star 5.0, - deklaracja zgodności CE, - kartę katalogową/specyfikację techniczną urządzenia. Dopuszcza się dostarczenie ww. dokumentów w języku angielskim.
Inne dokumenty niewymienione Oferta, wypełnione załączniki 1a, 1b, 1c, 1d – w zależności od części na którą składana jest oferta. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub informacji z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie składają do oferty wypełnione załączniki nr 6 lub 7 do SIWZ. Określenie podwykonawstwa – załącznik nr 9
Czy wadium 1
Wadium - Dotyczy części 1 – 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 600,00 zł (słownie: sześćset złotych 00/100). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 W tytule przelewu – szkoła nowych możliwości cz. 1 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 9. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b. - Dotyczy części 2 – 10. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 11. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 6) pieniądzu, 7) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8) gwarancjach bankowych, 9) gwarancjach ubezpieczeniowych, 10) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 ze. zm.). 12. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 13. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Jarosławiu Filia w Kańczudze ul. Rynek 11 37-220 Kańczuga Nr 89 9096 0004 2004 0041 6713 0014 W tytule przelewu – szkoła nowych możliwości cz. 2 14. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 15. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, termin ważności gwarancji powinien obejmować 30 dni począwszy od dnia złożenia oferty. 16. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie zawiązania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach o których mowa w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 17. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Miasta i Gminy w Kańczudze, ul. M. Konopnickiej 2, 37-220 Kańczuga w pok. Nr 13 lub dołączyć do oferty. 18. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty zgodnie na podstawie art. 89 ust 1 pkt 7b.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: dopuszczalne zmiany: a) zmiana, rezygnacja lub włączenie do realizacji zadania podwykonawców, b) w przypadku urzędowej zmiany stawek podatku VAT obowiązującej Wykonawcę i związanej bezpośrednio z przedmiotem zamówienia (umowy). Inne zamiany jakie dopuszcza ustawodawca w zakresie zawartej umowy zostały określone w art. 144 ustawy Pzp
IV 4 4 data 2017-06-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa pomocy dydaktycznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem danej części zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych do Międzyszkolnego laboratorium biologicznego zlokalizowanego w Gimnazjum i Szkole Podstawowej w Krzeczowicach oraz do Laboratorium przyrodniczego w Szkole Podstawowej w Pantalowicach. Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1a i 1b do SIWZ. Lokalizacja – Gimnazjum i Szkoła Podstawowa w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a; Szkoła Podstawowa w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa wyposażenia informatycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 30
Zalacznik krotki opis Przedmiotem danej części zamówienia jest dostawa wyposażenia informatycznego do Gimnazjum w m. Krzeczowice oraz Szkoły Podstawowej w m. Pantalowice. Szczegółowy zakres zapotrzebowania został określony w Opisie przedmiotu zamówienia – zał. nr 1c i 1d do SIWZ. Zamówienie obejmuję również instalację i integracje sieci bezprzewodowej w wymienionych lokalizacjach. Lokalizacja – Gimnazjum w Krzeczowicach, 37-220 Krzeczowice 56a; Szkoła Podstawowa w Pantalowicach, 37-224 Pantalowice 158. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, z bieżącej produkcji, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację zapakowanego produktu. Dostarczone produkty muszą być wniesione do pomieszczenia Zamawiającego. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w tekturowych pudełkach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca. Wszelkie koszty związane z wykonaniem zamówienia ponosi Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji i rękojmi za wady
Znaczenie 24,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 16,00
  
Kryteria Cena (koszt)
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)