Modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym oraz zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pt. Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-26 00:00:00
Instytucja Gmina Kocierzew Południowy
Miejscowość Kocierzew Południowy
Województwo łódzkie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527754-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym wraz z modernizacją placu zabaw i boiska szkolnego oraz zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.4 Edukacja, Poddziałania VII.4.3 Edukacja ogólna.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 077fd9b4-7c3b-41d5-8177-1378e927a9a2
Biuletyn 527754-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Kocierzew Południowy
Regon 54781000000
Zamawiajacy adres ulica Kocierzew Południowy
Zamawiajacy adres numer domu 83
Zamawiajacy miejscowosc Kocierzew Południowy
Zamawiajacy kod pocztowy 99414
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 0-46 838-48-25
Zamawiajacy fax 0-46 838-48-25
Zamawiajacy email oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Adres strony url www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Poczta polska, kurier, posłaniec, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym oraz zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pt. Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym
Numer referencyjny ZPF.271.4.2017
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym wraz z modernizacją placu zabaw i boiska szkolnego oraz zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.4 Edukacja, Poddziałania VII.4.3 Edukacja ogólna.
Cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 6) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę /projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się. 7) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, 8) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 9) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia; 10) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
IV 4 4 data 2017-06-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym oraz placu zabaw i boiska szkolnego znajdujących się na terenie szkoły, w celu poprawy warunków edukacyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 45000000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Obejmuje ono min: 1) modernizację placu zabawa poprzez dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach tego zostanie zakupiona i zamontowana huśtawka przystosowana dla osób niepełnosprawnych, 2) modernizację boiska szkolnego poprzez wymianę nawierzchni na poliuretanową na powierzchni 448 m2. 3) modernizację budynku szkoły obejmuje: a) dostosowanie 6 szt. okien w świetlicy szkolnej, b) wymiana posadzek w trzech pomieszczeniach przy sali gimnastycznej wraz z wykonaniem lamperii, c) doposażenie toalet w celu dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. zakup dwóch uchwytów jeden przy umywalce, drugi przy toalecie wraz z ich montażem, d) przebudowa klatek schodowych wraz z zamontowaniem systemu oddymiania klatek schodowych, oraz poszerzeniem drzwi i podjazdem dla osób niepełnosprawnych w celu dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz przepisów przeciwpożarowych, e) remont sali gimnastycznej poprzez lakierowanie parkietu (nałożenie lakieru antypoślizgowego) w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i gości korzystających z sali, f) malowanie ścian w dwóch salach dydaktycznych oraz korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń kuchennych; na korytarzach i klatkach schodowych wykonanie lamperii, Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik nr 1a-1g do siwz Uwaga: Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa niezbędnego wyposażenia, doposażenia w sprzęt, narzędzi, materiałów techno-dydaktycznych i pomocy dydaktycznych oraz mebli, które pozwolą na wsparcie kompetencji oraz stanowić będą fundament do nauczania eksperymentalnego.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W tym zakresie zostaną zakupione: 1) pomoce dydaktyczne i zestawy doświadczalne do prowadzenia eksperymentów i zajęć z chemii, 2) pomoce dydaktyczne i zestawy doświadczalne do prowadzenia eksperymentów i zajęć z fizyki, 3) zakup i montaż kotary – kurtyny na stałe zamontowanej na szynach, podciąganej, w celu wystawiania przedstawień szkolnych – w celu rozwoju kreowania właściwych postaw (innowacyjność, praca zespołowa, kreatywność), 4) zakup 25 szt. krzeseł szkolnych, 5) zakup 25 szt. stolików komputerowych, 6) zakup 5 szt. ławek korytarzowych, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa sprzętu ICT i sprzętu audiowizualnego oraz oprogramowania.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-10-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis W tym zakup: 1) innowacyjnego systemu FM dla niedosłyszących wraz z dwoma odbiornikami R12, umożliwiającego podnoszenie kompetencji uczniom z zaburzeniami słuchowymi, 2) 3 sztuk projektorów i ekranów, 3) nagłośnienia na sali gimnastycznej w celu wystawiania przedstawień szkolnych w tym okablowanie i głośniki, 4) zestawu komputerowego w ilości 25 szt. wraz z oprogramowaniem, 5) profesjonalnego aparatu cyfrowego, 6) programu Imagine Logo (polska wersja nosi nazwę Logomocja) 7) zakup i wykonanie instalacji sieci internetowej w całym budynku szkoły oraz podłączenie do niej wszystkich urządzeń multimedialnych znajdujących się na wyposażeniu szkoły i wykorzystywanych w procesie edukacyjnym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a – 3c do siwz.
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji/Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)