| GuidZP400 |
077fd9b4-7c3b-41d5-8177-1378e927a9a2
|
| Biuletyn |
527754-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Kocierzew Południowy
|
| Regon |
54781000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Kocierzew Południowy
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
83
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kocierzew Południowy
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
99414
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
| Zamawiajacy telefon |
0-46 838-48-25
|
| Zamawiajacy fax |
0-46 838-48-25
|
| Zamawiajacy email |
oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
| Adres strony url |
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym.
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Poczta polska, kurier, posłaniec, osobiście
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym oraz zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pt. Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym
|
| Numer referencyjny |
ZPF.271.4.2017
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym wraz z modernizacją placu zabaw i boiska szkolnego oraz zakup pomocy dydaktycznych i sprzętu komputerowego na potrzeby działalności edukacyjnej w ramach projektu pt. „Poprawa jakości kształcenia ogólnego w Zespole Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa VII Infrastruktura dla usług społecznych, Działania VII.4 Edukacja, Poddziałania VII.4.3 Edukacja ogólna.
|
| Cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo warunków udziału w postępowaniu.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia,
3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku,
4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
6) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę /projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się.
7) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego,
8) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia,
9) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia;
10) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
|
| IV 4 4 data |
2017-06-26T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Modernizacja budynku Zespołu Szkół Publicznych w Kocierzewie Południowym oraz placu zabaw i boiska szkolnego znajdujących się na terenie szkoły, w celu poprawy warunków edukacyjnych.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
45000000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
Obejmuje ono min:
1) modernizację placu zabawa poprzez dostosowanie go do potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach tego zostanie zakupiona i zamontowana huśtawka przystosowana dla osób niepełnosprawnych,
2) modernizację boiska szkolnego poprzez wymianę nawierzchni na poliuretanową na powierzchni 448 m2.
3) modernizację budynku szkoły obejmuje:
a) dostosowanie 6 szt. okien w świetlicy szkolnej,
b) wymiana posadzek w trzech pomieszczeniach przy sali gimnastycznej wraz z wykonaniem lamperii,
c) doposażenie toalet w celu dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych tj. zakup dwóch uchwytów jeden przy umywalce, drugi przy toalecie wraz z ich montażem,
d) przebudowa klatek schodowych wraz z zamontowaniem systemu oddymiania klatek schodowych, oraz poszerzeniem drzwi i podjazdem dla osób niepełnosprawnych w celu dostosowania ich do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz przepisów przeciwpożarowych,
e) remont sali gimnastycznej poprzez lakierowanie parkietu (nałożenie lakieru antypoślizgowego) w celu zapewnienia bezpieczeństwa uczniów i gości korzystających z sali,
f) malowanie ścian w dwóch salach dydaktycznych oraz korytarzy, klatek schodowych i pomieszczeń kuchennych; na korytarzach i klatkach schodowych wykonanie lamperii,
Szczegółowy zakres robót stanowi załącznik nr 1a-1g do siwz
Uwaga: Prace będą wykonywane na czynnym obiekcie i wymagają szczególnej ostrożności z uwagi na przebywanie w pobliżu dzieci w wieku szkolnym.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa niezbędnego wyposażenia, doposażenia w sprzęt, narzędzi, materiałów techno-dydaktycznych i pomocy dydaktycznych oraz mebli, które pozwolą na wsparcie kompetencji oraz stanowić będą fundament do nauczania eksperymentalnego.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
W tym zakresie zostaną zakupione:
1) pomoce dydaktyczne i zestawy doświadczalne do prowadzenia eksperymentów i zajęć z chemii,
2) pomoce dydaktyczne i zestawy doświadczalne do prowadzenia eksperymentów i zajęć z fizyki,
3) zakup i montaż kotary – kurtyny na stałe zamontowanej na szynach, podciąganej, w celu wystawiania przedstawień szkolnych – w celu rozwoju kreowania właściwych postaw (innowacyjność, praca zespołowa, kreatywność),
4) zakup 25 szt. krzeseł szkolnych,
5) zakup 25 szt. stolików komputerowych,
6) zakup 5 szt. ławek korytarzowych,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Zakup i dostawa sprzętu ICT i sprzętu audiowizualnego oraz oprogramowania.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
| Zalacznik data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
| Zalacznik krotki opis |
W tym zakup:
1) innowacyjnego systemu FM dla niedosłyszących wraz z dwoma odbiornikami R12, umożliwiającego podnoszenie kompetencji uczniom z zaburzeniami słuchowymi,
2) 3 sztuk projektorów i ekranów,
3) nagłośnienia na sali gimnastycznej w celu wystawiania przedstawień szkolnych w tym okablowanie i głośniki,
4) zestawu komputerowego w ilości 25 szt. wraz z oprogramowaniem,
5) profesjonalnego aparatu cyfrowego,
6) programu Imagine Logo (polska wersja nosi nazwę Logomocja)
7) zakup i wykonanie instalacji sieci internetowej w całym budynku szkoły oraz podłączenie do niej wszystkich urządzeń multimedialnych znajdujących się na wyposażeniu szkoły i wykorzystywanych w procesie edukacyjnym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 3a – 3c do siwz.
|
| | |