„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego” w ramach projektu pn. Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach Oś Priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie Działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”.

Data publikacji 2017-06-07
Data zakończenia 2017-06-19 00:00:00
Instytucja Miasto Jasło
Miejscowość Jasło
Województwo podkarpackie
Branża
  • Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 527017-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 486130008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eee0feea-dbe7-4992-962e-5e07ba44e36f
Biuletyn 527017-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Jasło
Regon 37044030100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Jasło
Zamawiajacy kod pocztowy 38200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 134 486 311
Zamawiajacy fax 134 486 360
Zamawiajacy email wzp@um.jaslo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza wspolnie 1
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia 1. Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego” w ramach projektu pn. Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach Oś Priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie Działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w całości przeprowadzi Lider. 2. Niniejsze porozumienie dotyczy Części 1 - Elektronizacja procesu konsultacji społecznych, postepowania o którym mowa w ust. 1. 3. Lider odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za: a) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne; b) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego; c) powołanie członków komisji przetargowej w składzie minimum trzyosobowym; d) powołanie biegłych; e) zapewnie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym; f) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach; g) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem okręgowym); h) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej. 3. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta odrębnie przez Lidera oraz Partnera.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://um_jaslo.bip.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, 38 - 200 Jasło, pok. 19 (Kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego” w ramach projektu pn. Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach Oś Priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie Działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”.
Numer referencyjny FE.042.6.5.5.2016
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że: Część 1 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Część 2 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych). Część 3 posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że Część 1: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, dostawy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty. Część 2: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, dostawy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty. Część 3: wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, dostawy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) wykazu dostaw i usług (stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te i usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci opis oferowanego rozwiązania dla Części 2 zamówienia, w którym należy szczegółowo opisać wszystkie elementy oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania w zakresie pozycji: 1. rozbudowa zintegrowanego systemu dziedzinowego - prace programistyczne; 2. integracja systemu dziedzinowego z systemem elektronicznego obiegu dokumentów - prace programistyczne; 3. integracja systemu dziedzinowego z portalem podatkowym - prace programistyczne. Opis oferowanego rozwiązania w zakresie każdej z powyższych pozycji musi zawierać co najmniej: a. opis proponowanej architektury rozwiązania z uwzględnieniem wszystkich zastosowanych komponentów i technologii, oprogramowania oferowanego i oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego i planowanego do wykorzystania w oferowanym rozwiązaniu; b. opis całego zaproponowanego do realizacji zamówienia oprogramowania (z uwzględnieniem komponentów narzędziowych i aplikacyjnych); c. opis sposobu realizacji integracji oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem zastosowanych technologii wymiany danych, usług wymiany danych wraz z podaniem planowanego zakresu pól integracji oraz zakresu wykorzystania informacji z obiektów integrowanych systemów.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-06-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Elektronizacja procesu konsultacji społecznych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-09-15T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis a. Zakup licencji elektronicznego systemu dialogu społecznego dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych. b. Wdrożenie elektronicznego systemu dialogu społecznego Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych w modelu IaaS. c. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie dialogu społecznego. d. Dostosowanie elektronicznego systemu dialogu społecznego na potrzeby Starostwa Powiatowego. e. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie dialogu społecznego dla Starostwa Powiatowego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Uruchomienie e-usług finansowych i ogólnych oraz rozbudowa elektronicznego obiegu dokumentów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a. Rozbudowa zintegrowanego systemu dziedzinowego - prace programistyczne. b. Zakup licencji portalu podatkowego. c. Wdrożenie portalu podatkowego. d. Integracja systemu dziedzinowego z systemem elektronicznego obiegu dokumentów - prace programistyczne. e. Integracja systemu dziedzinowego z systemem elektronicznego obiegu dokumentów - prace programistyczne. f. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie podatków. g. Dostosowanie formularzy e-usług w oparciu o wzory formularzy CRD i publikacja e-usług. h. Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług. i. Zakup dodatkowych licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów dla Miasta i jego jednostek organizacyjnych. j. Opracowanie i wdrożenie e-usługi A2A dla jednostek organizacyjnych.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48613000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik data zakonczenia 2017-11-10T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis a. Zakup licencji systemu geodezyjnego. b. Wdrożenie systemu geodezyjnego. c. Przeprowadzenie inwentaryzacji dróg miejskich. d. Opracowanie API zasobu geodezyjnego.
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)