GuidZP400 |
eee0feea-dbe7-4992-962e-5e07ba44e36f
|
Biuletyn |
527017-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Jasło
|
Regon |
37044030100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jasło
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 486 311
|
Zamawiajacy fax |
134 486 360
|
Zamawiajacy email |
wzp@um.jaslo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza wspolnie |
1
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
1. Strony ustalają, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest „Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego” w ramach projektu pn. Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach Oś Priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie Działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego” w całości przeprowadzi Lider.
2. Niniejsze porozumienie dotyczy Części 1 - Elektronizacja procesu konsultacji społecznych, postepowania o którym mowa w ust. 1.
3. Lider odpowiada za przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności za:
a) pełną obsługę administracyjno-biurową i wyposażenie techniczne;
b) wykonywanie obowiązków kierownika zamawiającego;
c) powołanie członków komisji przetargowej w składzie minimum trzyosobowym;
d) powołanie biegłych;
e) zapewnie odpowiednich warunków pracy członkom komisji przetargowej oraz biegłym;
f) zamieszczanie ogłoszeń we właściwych publikatorach;
g) wszelkie inne czynności wynikające z przepisów prawa (wybór najkorzystniejszej oferty, unieważnienie postępowanie, itp.), w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajowa Izbą Odwoławcza przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem okręgowym);
h) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej.
3. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta odrębnie przez Lidera oraz Partnera.
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://um_jaslo.bip.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta w Jaśle, ul. Rynek 12, 38 - 200 Jasło, pok. 19 (Kancelaria)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego” w ramach projektu pn. Podniesienie jakości i zwiększenie zakresu e-usług świadczonych przez Miasto Jasło oraz Powiat Jasielski realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 w ramach Oś Priorytetowa II Cyfrowe Podkarpackie Działania 2.1 Podniesienie efektywności i dostępności e-usług współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego”.
|
Numer referencyjny |
FE.042.6.5.5.2016
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie oprogramowania informatycznego, prace programistyczne, opracowanie i wdrożenie e-usług publicznych oraz udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
48613000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że:
Część 1
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Część 2
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Część 3
posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że
Część 1:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, dostawy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
Część 2:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, dostawy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
Część 3:
wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi, dostawy i wdrożenia systemów informatycznych o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł brutto każda, wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów inne dokumenty.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) wykazu dostaw i usług (stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te i usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy i usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy i usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150 000 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
opis oferowanego rozwiązania dla Części 2 zamówienia, w którym należy szczegółowo opisać wszystkie elementy oferowanego przez Wykonawcę rozwiązania w zakresie pozycji:
1. rozbudowa zintegrowanego systemu dziedzinowego - prace programistyczne;
2. integracja systemu dziedzinowego z systemem elektronicznego obiegu dokumentów - prace programistyczne;
3. integracja systemu dziedzinowego z portalem podatkowym - prace programistyczne.
Opis oferowanego rozwiązania w zakresie każdej z powyższych pozycji musi zawierać co najmniej:
a. opis proponowanej architektury rozwiązania z uwzględnieniem wszystkich zastosowanych komponentów i technologii, oprogramowania oferowanego i oprogramowania posiadanego przez Zamawiającego i planowanego do wykorzystania w oferowanym rozwiązaniu;
b. opis całego zaproponowanego do realizacji zamówienia oprogramowania
(z uwzględnieniem komponentów narzędziowych i aplikacyjnych);
c. opis sposobu realizacji integracji oferowanego oprogramowania z oprogramowaniem posiadanym przez Zamawiającego, z uwzględnieniem zastosowanych technologii wymiany danych, usług wymiany danych wraz z podaniem planowanego zakresu pól integracji oraz zakresu wykorzystania informacji z obiektów integrowanych systemów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Warunki zmian treści umowy zostały określone w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-06-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Elektronizacja procesu konsultacji społecznych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48613000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
a. Zakup licencji elektronicznego systemu dialogu społecznego dla Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych.
b. Wdrożenie elektronicznego systemu dialogu społecznego Urzędu Miasta i jednostek organizacyjnych w modelu IaaS.
c. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie dialogu społecznego.
d. Dostosowanie elektronicznego systemu dialogu społecznego na potrzeby Starostwa Powiatowego.
e. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie dialogu społecznego dla Starostwa Powiatowego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Uruchomienie e-usług finansowych i ogólnych oraz rozbudowa elektronicznego obiegu dokumentów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48613000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
a. Rozbudowa zintegrowanego systemu dziedzinowego - prace programistyczne.
b. Zakup licencji portalu podatkowego.
c. Wdrożenie portalu podatkowego.
d. Integracja systemu dziedzinowego z systemem elektronicznego obiegu dokumentów - prace programistyczne.
e. Integracja systemu dziedzinowego z systemem elektronicznego obiegu dokumentów - prace programistyczne.
f. Opracowanie i wdrożenie e-usług na platformie ePUAP w zakresie podatków.
g. Dostosowanie formularzy e-usług w oparciu o wzory formularzy CRD i publikacja e-usług.
h. Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług.
i. Zakup dodatkowych licencji systemu elektronicznego obiegu dokumentów dla Miasta i jego jednostek organizacyjnych.
j. Opracowanie i wdrożenie e-usługi A2A dla jednostek organizacyjnych.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Udostępnienie informacji sektora publicznego w zakresie zasobu geodezyjnego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48613000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik data zakonczenia |
2017-11-10T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
a. Zakup licencji systemu geodezyjnego.
b. Wdrożenie systemu geodezyjnego.
c. Przeprowadzenie inwentaryzacji dróg miejskich.
d. Opracowanie API zasobu geodezyjnego.
|
| |