Zakup i dostawa pozostałego sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do realizacji projektu Indywidualizacja nauczania w kl. I-III w szkołach podstawowych Gminy Głubczyce

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 10:00:00
Instytucja Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
Miejscowość Głubczyce
Województwo opolskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 485600 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakres dostaw materiałów dydaktycznych obejmuje w szczególności:

Część I - Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego i RTV do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach, Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Pietrowicach
i Szkoły Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach.

W skład zamówienia wchodzą następujące elementy:

1. Odbiornik TV.
2. Aparat fotograficzny.
3. Kamera cyfrowa.
4. Urządzenie wielofunkcyjne

Część II - Zakup i dostawa materiałów dydaktycznych do prowadzenia zajęć (papier, kredki, teczki, folie) w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Pietrowicach i i Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach.

W skład zamówienia wchodzą następujące elementy:
1. Papier.
2. Kredki.
3. Teczki.
4. Folie

Część III - Zakup i dostawa strojów dla grupy tanecznej w Szkole Podstawowej z Odziałam i Integracyjnymi nr 1 w Głubczycach.

W skład zamówienia wchodzą następujące elementy:

1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko taneczne
- stroje dla uczniów,
Część IV - Zakup i dostawa strojów dla grupy tanecznej w Szkole Podstawowej nr 2 w Głubczycach.

W skład zamówienia wchodzą następujące elementy:

1. Zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - kółko taneczne
- stroje dla uczniów,
Część V - Zakup i dostawa oprogramowań wraz z licencjami do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej z Odziałam i Integracyjnymi nr 1 w Głubczycach i Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół w Lisięcicach.

W skład zamówienia wchodzą następujące elementy:
1. Zajęcia informatyczne dla ucz. zdolnych na zajęcia informatyczne

- Program graficzny

Część VI - Zakup i dostawa sprzętu oraz pomocy dydaktycznych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi w Głubczycach oraz Szkole Podstawowej przy Zespole Szkól w Lisięcicach.

W skład zamówienia wchodzą następujące elementy:

1. Gra
2. Składany kosz

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zarząd Oświaty Kultury i Sportu
Ulica ul. Olimpijska 1
Nr domu 1
Miejscowość Głubczyce
Kod Pocztowy 48-100
Województwo opolskie
Tel 0-77 403 60 33
Fax 0-77 403 60 35
Regon 00024140700000
E-mail marynowicz-zokis@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 21/12/2012
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony druk oferty, 2) kosztorys ofertowy, 3) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru , 4) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) parafowany projekt umowy .
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zgodnie z art. 144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku: 1) Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Zamawiającego , aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 3) Wykonawcy o dokonanie wskazanej zmiany. Wniosek musi zawierać: 1) Opis zmiany. 2) Uzasadnienie zmiany. 3) Koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. 4) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. Zmiany mogą obejmować: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana okresu realizacji umowy, jest możliwa wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. b) Zmiany stawki podatku od towaru i usług VAT. c) Zmniejszenie wartości umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. d) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. e) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. Zmiany zakresu zajęć Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku : 1) Zaistnienie konieczności wykonania dostaw dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania zamówienia. 2) Siły wyższej.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz www.bip.glubczyce.pl
Adres uzyskania siwz Zarząd Oświaty Kultury i Sportu 48-100 Głubczyce ul. Olimpijska 1
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Zarząd Oświaty Kultury i Sportu 48-100 Głubczyce ul. Olimpijska 1 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Program Operacyjny Kapitał Ludzki na lata 2007-2013 Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)