Doposażenie bazy dydaktycznej szkół podstawowych w ramach projektu pn.: Razem raźniej

Data publikacji 2012-12-03
Data zakończenia 2012-12-11 10:00:00
Instytucja Gmina Kożuchów
Miejscowość Kożuchów
Województwo lubuskie
Branża
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 485704 / 2012
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006, 391621109, 481900006, 391600001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych, książek i publikacji oraz mebli szkolnych na potrzeby prowadzenia zajęć edukacyjnych w ramach projektu pn. Razem raźniej współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i budżetu krajowego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup wraz z dostawą pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych, książek i publikacji oraz mebli szkolnych
3. Rodzaj oraz ilości pomocy dydaktycznych, artykułów papierniczych, książek i publikacji i mebli szkolnych wraz z wymaganymi minimalnymi parametrami zawarte są w załącznikach nr 1a, 1b i 1c, do niniejszej Specyfikacji. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pomoce, materiały, wyposażenie i sprzęt w pogrupowanych pakietach dla każdej szkoły oddzielnie według załączników nr 1a, 1b i 1c tj. do:
-Szkoły Podstawowej nr 1 w Kożuchowie, ul. Chopina 11, 67-120 Kożuchów
-Szkoły Podstawowej nr 2 w Kożuchowie, ul. 22 Lipca 12, 67-120 Kożuchów
-Szkoły Podstawowej w Mirocinie Dolnym 28, 67-120 Kożuchów

4. Wykonawca we własnym zakresie zapewni rozładunek dostarczonych pomocy dydaktycznych.
5. Wszystkie dostarczone pomoce i materiały dydaktyczne oraz wyposażenie i sprzęt muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i jakości określone w odrębnych przepisach, posiadać odpowiednie oznakowania i certyfikaty. Wykonawca na potwierdzenie powyższego zobowiązany jest do dostarczenia wraz z produktami aktualnych atestów lub certyfikatów.
6. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone egzemplarze nie spełniają wymagań Zamawiającego, Wykonawca winien wymienić je na inne spełniające te wymogi.
7. Uwaga: W przypadku, gdyby zastosowano opis któregokolwiek ze środków dydaktycznych lub elementów wyposażenia w sposób utrudniający złożenie oferty przez Wykonawcę, jest to efekt niezamierzony i wynika z konieczności wykorzystania danego środka dydaktycznego dla osiągnięcia zamierzonych celów Projektu oraz osiągnięcia efektów dydaktyczno - wychowawczych przez uczniów klas I-III szkół podstawowych.
8. Zamawiający dopuszcza możliwości odchyleń +/- 2% w parametrach (głównie w wymiarach w stosunku do opisanych) poszczególnych pomocy dydaktycznych, o charakterze pozwalającym na osiągnięcie zakładanych celów projektu oraz efektów edukacyjnych.
9. W przypadku części zamówienia dotyczącej sprzętu komputerowego oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie akcesoria niezbędne do podłączenia, uruchomienia i sprawdzenia funkcjonowania zaproponowanego sprzętu w miejscu użytkowania.
10. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia, w jakiejkolwiek części opisu lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów urządzeń bądź przedmiot zamówienia został opisany za pomocą nazw własnych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych opisywanym, z zastrzeżeniem, że gwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia i zapewniają uzyskanie parametrów technicznych i funkcjonalno - użytkowych nie gorszych od założonych. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia równoważny, był podobny pod względem:
- gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości), z zastrzeżeniem pkt. 8.
- charakteru użytkowego (tożsamości, funkcji),
- charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
- parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, wydajność),
- parametrów bezpieczeństwa użytkowania.
11. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie przez Wykonawców innych publikacji i wydawnictw niż wskazano to w SIWZ, przy czym zastrzega się, że ich treść merytoryczna winna odpowiadać treści wskazanych wydawnictw i publikacji. Podana w ZAŁĄCZNIKU nr 1a i 1b do SIWZ liczba stron lub format dla poszczególnych publikacji jest liczbą i formatem orientacyjnym.
12. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
13. Zamawiający wymaga, żeby wszystkie elementy przedmiotu zamówienia, które tego wymagają były zaopatrzone w instrukcję w języku polskim.
14. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w wytrzymałych na transport opakowaniach, uniemożliwiających uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
15. Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia gwarancji na okres min. 24 miesięcy od dnia odbioru dostawy.

Opis

Zadanie obejmuje pomoce dydaktyczne i artykuły papiernicze wymienione w załączniku nr 1a do SIWZ.Zadanie obejmuje dostawę książek i publikacji wymienionych w załączniku nr 1b do SIWZ.Zamówienie obejmuje dostawę mebli szkolnych wymienionych w załączniku nr 1c do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Kożuchów
Ulica ul. Rynek 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Kożuchów
Kod Pocztowy 67-120
Województwo lubuskie
Tel 68 355 59 40
Fax 68 355 28 68
Internet www.kozuchow.pl
Regon 97077032700000
E-mail um@kozuchow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace do 20 % zamówienia podstawowego
Czas D
Data zakończenia 15/03/2013
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.1
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.2
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.3
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust 1 pkt.4
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wypełniony wykaz przedmiotu zamówienia- zał. nr 1a, 1b lub 1c (w zależności której części dotyczy oferta) 2. Formularz ofertowy - zał. nr 2 3. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia n/w okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1. zmiana podatku od towarów i usług VAT (stawka podatku będzie naliczona zgodnie z obowiązującymi przepisami na dzień dokonania dostawy przez wykonawcę), 2. konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia z przyczyn, za które nie odpowiada wykonawca, w szczególności: a)działania siły wyższej, b)braku możliwości nabycia poszczególnych pozycji u hurtowników lub producentów (w takim przypadku termin zostanie przedłużony o okres, w którym dana pozycja nie była dostępna) c)wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć, mimo zachowania należytej staranności, 3. zmiana warunków finansowania zamówienia. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie pisemne uzasadnienie sporządzone przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel wykonawcy, zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego. Zmiany postanowień umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium A
Czy będzie aukcja Nie
Adres strony internetowej siwz http://bip.wrota.lubuskie.pl/ugkozuchow/
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 23
Data składania wniosków 11/12/2012
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Kożuchowie ul. Rynek 1a 67-120 Kożuchów pokój nr 9 (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu pn. Razem raźniej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)